1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Downgradetus

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi moimli 22.12.2008.

  1. moimli

    moimli Member

    Liittynyt:
    22.12.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei, Sain just Pandora akun minkä tilasin modpiiristä, mutta kun laitan pandora akun ja magic memory stickin psp:hen niin ei tapahdu mitään. Voisikohan se johtua akusta ? vai onkohan minun magic memory stick edes oikein tehty ... ainakin tein sen totalnewb installerilla . Sitten kun katson sieltä muistikortilta psp:llä niin siellä on ''Pandora's Battery Creator'' ja ''Despertar del Cementerio'' mut siel on sit 1 corrupted data... et pitäiskö tollasta olla ? :/
     
  2.  
  3. jumbo1234

    jumbo1234 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    583
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jos sulla on fat kokele pandoras box easier installeria. jos slim niin ei pidäkkään näkyä mitään paina vaan X nii oranssi valo alkaa vilkkua ja sitten odotat kunnes vilkkuminen loppuu ja sen jälkeen reboottaat konsolis.
     
  4. moimli

    moimli Member

    Liittynyt:
    22.12.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo mulla on fat nii pitää kokeilla
     
  5. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin tai sit voit koittaa tehä uudestaan tota hommaa tol totalnewb installerilla. Eli formatoit sen kortin (PSPn valikossa Settings >> System Settings >> Format Memory Stick) ja sit vaan lähet tekeen uudestaan sitä. Muista että sun pitää olla kirjautuneena sellaisella käyttäjällä jolla on kaikki oikeudet tietokoneeseen (esim. Adminstator/Järjestelmänvalvoja)

    Ja noi kaikki mitä siellä muistarilla tällä hetkellä on niin on ihan oikein.

    Vähä niinku näin:

    [​IMG]

    HUOM! Tuo K -asema on vain esimerkki, katso vaikka "Omasta tietokoneesta" mikä on sinun PSPn muistikortin nimi (Kirjain esim: D,J,S,K jne..)
     
    Viimeksi muokattu: 22.12.2008
  6. moimli

    moimli Member

    Liittynyt:
    22.12.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mut mulla tulee tossa toisiks vikas jutus .. siis sen lataus jutun jälkee et :
    Target DRIVE is 6
    check partation sector
    cannot open device \\.\PHYSICALDRIVE6
    can't read partation sector
    niin et mikäköhän siin on ? :(
     
  7. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juuh, saattaa olla se että et ole kirjautuneena sellaisella käyttäjällä jolla olisi kaikki oikeudet koneeseen. Koita kirjautua sisään Adminstatorilla/Pääkäyttäjällä/Järjestelmänvalvojalla.

    Muista että tuo ei toimi 2GB isommilla muistikorteilla.
     
  8. moimli

    moimli Member

    Liittynyt:
    22.12.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla meni se nyt oikein mut silti ei tapahdu mitään ku laittaa pandora akun ja sen muistikortin.
     
  9. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No jos sulla on Slim niin mitään ei pitäisi tapahtuakaan, ainakaan näytössä. Eli vasemmanpuoleisten vilkutinvalojen (WLAN-valon) pitäisi vilkkua ja sitten kun ne on lopettanut vilkkumisen niin paina X asentaaksesi 3.71 M33.
     
  10. moimli

    moimli Member

    Liittynyt:
    22.12.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on Fat-1004.
     
  11. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ookko IHAN VARMA että teit kaiken oikein. Koitas tehä vie koko homma uudestaan ja tällä kertaa ennen kun pistät sen akun ja muistarin PSP niin teeppää niin että mee Settings>>System Settings>>Restore Default Settings ja klikkaa sitä ja sit tee niinku se käskee ja sitten vasta laitat muistarin ja akun PSPhen. Jospa sit onnais.
     
  12. moimli

    moimli Member

    Liittynyt:
    22.12.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eipä onnistunu :( . Pitäskö sen psp:n heti aueta kun sen akun laittaa vai pitääks painaa viel jotain näppäimii? Pandora + Universal Downgrader Easy Installer tollasella tein sen muistikortin et pitäskö jollain muulla ? Muutes pystyyks sitä pandora akkuu lataa kun mulla ei ainakaan tule sitä oranssii valoo ku laittaa laturiin.
     
    Viimeksi muokattu: 24.12.2008
  13. seppoz678

    seppoz678 Member

    Liittynyt:
    23.12.2008
    Viestejä:
    96
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jospa kokeilisit tehä magic memory stickin toisella tavalla. Kato tää video http://www.youtube.com/watch?v=FMxvSVjKeZM siin on todella selkeä ja helppo tapa tehä toi magic stick. Siin on myös kaikki tarvittavat ohjelmat ja tiedostot linkkeinä more infossa. Tolla pitäs onnistuu, mulla ainaski toimi hyvin :) Ja hyvää joulua!
     
  14. jakez56

    jakez56 Member

    Liittynyt:
    17.05.2008
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onkos sulla koneena Vista?? Jos on niin eipä ihmekkään ettei toimi tuo installeri. Se toimii kunnolla vain Xp koneissa.

    Hyvää joulua kaikille!! :D
     
  15. moimli

    moimli Member

    Liittynyt:
    22.12.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niin et ei toiminu vaikka kokeilin tota . Eli voiks johtuu akusta ja voiko sitä akkua ladata kun mie en ainakaan voi.
     
  16. seppoz678

    seppoz678 Member

    Liittynyt:
    23.12.2008
    Viestejä:
    96
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Luitko sen more infon kokonaan ja kokeilitko sitä toista ohjelmaa joka siin oli? Lainaus youtubesta siit videosta:

    (NEW PROGRAM)
    If Pandora's battery Is not Working Try the New IPL Program,If you Got a 4gig and is not Working Try the New Program
    http://www.smdepot.net/zzk/RainsIPLte...

    Toi linkki ei toimi tos mut toimii youtubes. Jos et viel kokeilu tota toista ni kokeile, ja muista et sun pitää olla järjestelmän valvoja. Ja käytät siis niit samoja tiedostoja joita aiemmin kokeilit. Kyllä sitä akkua pitäisi pystyä lataamaan, en ole itse tosin kokeillut kun ei tarvetta ole ollut.
     
    Viimeksi muokattu: 24.12.2008
  17. moimli

    moimli Member

    Liittynyt:
    22.12.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei toimi se linkki siel youtubes . Mut sit et mulla oli toi pandora kiinni mut ei muistikorttii ja sit laitoin laturiin nii 2 välähti oranssi siin poweris . :S nii et pystyyks sitä ees lataamaan . Vai onks ne modpiirin täynnä ?
     
  18. seppoz678

    seppoz678 Member

    Liittynyt:
    23.12.2008
    Viestejä:
    96
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siitä en tiiä onks ne täynnä kun ostin omani huuto netistä, jossa oli puoli akkua täynnä. Kyllä ne pitäisi jotenkin pystyä lataamaan, mutta en ole siihen perehtynyt. Siis kokeilitko laittaa psp:n laturiin ilman akkua, ja sitten iskeä pandoran kiinni? Niin sen pitäisi mielestäni toimia mutta en ole varma.

    E: Ja siitä linkistä vielä että kyllä se mulla toimii, et en sit tiiä mikä siin on. Tein ite sen memory stickin just sillä ohjelmalla ku se psp grader ei pelittäny.
     
    Viimeksi muokattu: 24.12.2008
  19. moimli

    moimli Member

    Liittynyt:
    22.12.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin just laitoin sillee et eka laturiin ja sit se akku mut vaa välähti pari kertaa
     
  20. seppoz678

    seppoz678 Member

    Liittynyt:
    23.12.2008
    Viestejä:
    96
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sit en osaa sanoo toho akku juttuun enää mitää... Mut rauhallista ja hyvää joulua!
     
  21. vipii

    vipii Member

    Liittynyt:
    29.12.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä mulla on nyt 2004 psp slim&lite ofc 5.02. Ja se emolevyn kirjain mikä siinä paketin kyljessä näkyy on G. Elikkä toimiiko tuo downgradetus siinäkin ihan normaalisti jos teen kuten ohjeessa sanotaan, ja sitte magic-kortilla ja pandora akulla käynnistän, ja teen kuten käskettiin? Vai onko emolevy liian uusi, kuten topicissa luki? Elikkä haluaisin asentaa 3.71 M33 cfw:n.
     

Jaa tämä sivu