1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Downgrade onglema - Missä feilaan? - PSP 3.72

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi zuunas 04.12.2007.

  1. zuunas

    zuunas Guest

    Mulla olis nyt kysymys kaikille jotka vaan viitsii auttaa näin joulun alla kun mulla alkaa menee hermot tän jutun kanssa. Eli siis, mulla on 3.72 fat PSP. Ihan niitä tuikitavallisia ja alkuperäsiä. Oon nyt lukenu sata miljoonaa opasta ja oon täysin sekasin. Ostin sellasen huoltoakun, toimii siis jigkick/pandora's batterynä. Sit ostin muistikortin kokoa 256Mb (Memory Stick PRO Duo). Mulla ei oo mahdollisuutta käyttää toista brikattua tai 1.5 firmiksen sisältävää PSP:tä joten oon sitte lueskellu ohjeita joissa puolet väittää et pystyy tekemään tän MMS (=Magic Memory Stick)/ JigKick MS:kin ilman toistä puspea. No, oon koittanu käyttää ohjelmaa Pandoras GUI (v. 1.5), ohjeet on selkeät ja tottelen niitä ihan täysin. Tässä ohjelmassa kuitenki on kohta kolme muistaakseni jossa sitten pitää aja PSP:llä pieni ohjelma, että se luo jotain tiedostoja. No, mut enhän mä voi sitä ohjelmaa ajaa kun on firmis 3.72! Se kyllä käynnistyy uudelleen ja sit sanoo vaan ettei peliä voitu käynnistää. Nice. Oon siis nyt tässä jumissa! En tiiä mitä tehdä. Hjelpatkaa mua jooko!

    [​IMG]
     
  2.  
  3. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miten ois jo tekisit tällä MMS, kun ajat sitä niin ota valinta 4. (universal unbricker)
     
  4. zuunas

    zuunas Guest

    Pelitti, suurkiitokset. Tarvittiin vaan oikeet filet.
     
  5. Judgment8

    Judgment8 Regular member

    Liittynyt:
    19.11.2007
    Viestejä:
    182
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toimiiko tuo Slimissä?
     
  6. zuunas

    zuunas Guest

    Tietääkseni kyllä. Netti on täynnä slimin downgrade ohjeita muutenki...
     
  7. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä taitaa toimia koska tälläistä se siinä näyttää

    [​IMG]

    EDIT: zuunas oli nopeampi :p
     
    Viimeksi muokattu: 14.12.2007
  8. zuunas

    zuunas Guest

  9. kaspvali

    kaspvali Member

    Liittynyt:
    15.12.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Qimmo toimiiko toi sun ohjelmas ilman pondoras patteria ????
     
  10. Vaatu

    Vaatu Member

    Liittynyt:
    07.07.2007
    Viestejä:
    89
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toimii se on windowsille. Sittenkun laitat kortin psp:seen niin tarvittet pandora:sia, että voit asentaa kortin tiedot psp:lle.

    1. Ostat TOOL akun modpiiristä tai teet omasta akustasi pandorasin katkaisemalla pinnin.(pandoran teko ohje : http://i132.photobucket.com/albums/q32/iam7805/DSCF2043.jpg )

    2. Teet muistikortistasi Magic Memory Stickin ( http://www.youtube.com/watch?v=Li8C3GhPoc4&feature=PlayList&p=28EF2507856B9E70&index=2 ) ja asennat tämän ohjelman : http://dl.qj.net/TOTALNewbi-easyInstaller-PSP-Tools-Utilities-(on-PC)/pg/12/fid/14749/catid/193

    3. Laitat ensin muistikortin ja sitten tool/pandoras akun paikoilleen ja asennat uusimman softan

    pst:en vastaa jos kuset koko prosessin !
     
  11. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaspvali, en ole varma tuosta totalNewbi easyInstallerilla, mutta jos olen ymmärtänyt oikein niin tällä pystyy Unbrickkaamaan 3.71 m33n ilman pandoraa (jos on semi-brick).

    EDIT: Täytyy rekisteröityä jotta voi ladata tuon..
     
    Viimeksi muokattu: 20.12.2007
  12. makez123

    makez123 Regular member

    Liittynyt:
    07.05.2006
    Viestejä:
    274
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  13. oranki191

    oranki191 Member

    Liittynyt:
    03.12.2007
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niin tää saattaa kuullostaa aika tyhmältä mut voiko memory stickiä käyttää normaalisti downgraden jälkeen?
     
  14. makez123

    makez123 Regular member

    Liittynyt:
    07.05.2006
    Viestejä:
    274
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä kai sitä voi poistat formatoit vaan muistikortin downgraden jälkeen (en ole täysin varma , mutta mitäs siinä menettää , jos kokeilee ?
     
  15. shnigi

    shnigi Active member

    Liittynyt:
    30.07.2005
    Viestejä:
    1,015
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tottakai sitä voi käyttää normaalisti, ton homman jälkeen vaa formatoit sen pspeessä normaalisti. Se on siinä
     
  16. sampe_94

    sampe_94 Member

    Liittynyt:
    12.11.2007
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lainattu Qimmolta: Siis kun sä käytät sitä ohjelmaa niin teet sitä niin pitkälle kunnes se kysyy,
    että mikä kohta näistä valitaan 1-5 ja otat 4
    (PSP pitää olla koko tämän ajan tietokoneessa kiinni).


    Tohon asti toimii hyvin mutta sitten ku laittaa pandoran ja muistarin kii ni tulee pelkkää mustää mitä pitäis tehä??
     
  17. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos tai siis kun sulla on Slim (vai onko?) niin ekaks varmuuskopioit ne Flashit [] näppäimellä jonka jälkeen odotat että se on VARMASTI ehtinyt kopsata ne ja sit se sammuttaa ittsensä ja sit vaan uudestaan siihen mustaan ruutuun ja sit X niin se asentaa 3.71 M33. Ja jos sulla EI oo SLIM niin sit en tiä. Koita pistää ne tavarat sinne muistarille uudelleen..
     
  18. donaldank

    donaldank Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2007
    Viestejä:
    122
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuolla totalnewbie installerilla minä laskin firmawaren. Hyvin onnistui, mutta huomioi että jos sinulla on fat sinun pitää ottaa muistikortti ulos kun se sitä pyytää. Ja kun sinulla pandora ja magic stick slimillä ei näy mitään koska (näytönohjain) tai joku ei sitä pyöritä silloin pitää painaa vain X.
     
  19. makez123

    makez123 Regular member

    Liittynyt:
    07.05.2006
    Viestejä:
    274
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli tuota tolanewbie:tä kun käyttää ja tekee niinkuin se pyytää ( myös silmillä ) niin sitten vaan muistkortti ja akku sisään ja painetaan X niin pitäisi asentua tuo 3.71m33 ?
     
  20. donaldank

    donaldank Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2007
    Viestejä:
    122
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juuri näin.
     

Jaa tämä sivu