1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

downgrade 3.4E - 3.2

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi Qillian 23.02.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Qillian

    Qillian Member

    Liittynyt:
    13.01.2005
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tarkoituksena softamodata Wii 3.4E

    Pitäisi varmaan downgrade:ta 3.2:ksi, ku tos ei löydy custom ios installer ohjelmalla ios249:ää,
    eikä se hyväksy niitä muitakaan ios vaihtoehtoja. Tulee joku error 2011.

    http://www.wiihacks.com/recommended...s-only/16970-new-3-1-4-1-softmod-any-wii.html

    Yllä olevan sivuston ohjeen mukaan toimiessani ongelma tulee esiin Trucha Bug Restorer kohdassa;

    Downgrade IOS15 -> Load IOS from sd card -> Load IOS from sd card
    Step 1
    Step 2
    Pres A to start step 1

    Tossa kohtaa ku oon painanu A:ta ni tulee seuraavanlainen virhe:

    Error: ES_AddTitleStart returned -1035, maybe you need an updated downgrader

    Error: Could not set therevision to 0
    Downgrade failed
    Press any button to exit...



    Latasin Cios_Downgrader_V1.2 ohjelman, jolla toivoin voivani downgrade:taa system menuni 3.2:ksi,
    jotta saisin custom ios installerin asennettua. jonka jälkeen voisin jatkaa modausta.. ...näin ajattelin.

    Ohjelma kuitenkin vaatii toimiakseen Custom IOS37 rev 03 tai uudemman,
    ja mulla näyttäis olevan tuossa 1.0.5 IOS36 v12.18, eli ei taida sekään onnistua.

    Ei tää voi olla näin vaikeaa, auttakaa ny joku prkle. Kai joku muukin on joskus softamodannu sm 3.4:llä varustetun Wiin.

    Wad tiedostot/installer ei myöskään tietääkseni toimi täs system menu 3.4:ssä, ainakaan ennen customiosia.

    En mä näistä oikeen mitään tajua, koittakaa antaa ny jotain täkyjä.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu