1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DivX vanhoilla koneilla...

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Zied 13.05.2002.

  1. Zied

    Zied Member

    Liittynyt:
    11.05.2002
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis onko mahdollista saada toimimaan näillä ~~200mhz koneilla näitä divx:iä kunnolla?
    Minulla tahtoo äänet tulla vähän jäljestä,eli voiko asetuksia säätää?
    Voisko joku vähän auttaa miten kannattaisi säädellä?
     
  2.  
  3. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Poista koneesta kaikki DivX-kodeekit ja asenna tilalle FFDShow, löytyy aD:n softa-alueilta.
     
  4. Zied

    Zied Member

    Liittynyt:
    11.05.2002
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    dRD:Asensin ne,mutta koneessa saattaa olla pari codeccia mutta ne on jossain windows-kansiossa.
    Kuva pätki ja tuli jälestä ainakin tässä leffassa mutta se saattaa johtua sen hyvästä kuvasta (640x480).
     
  5. Cadman

    Cadman Guest

    Mulla on myös todella vanha kone (p2/233) ja asensin ffdshown. Kuva tulee n. 2-4 sekuntia myöhemmin kuin ääni, näin käy myös muilla divx coodekeilla. Taitaa johtua liian hitaasta koneesta.
     
  6. chopper

    chopper Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    01.04.2002
    Viestejä:
    2,161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Siis nyt te puhutte leivänpaahtimista ettekä tietokoneista, eikä leivänpaahtimilla voi elokuvia katsella.

    Tai sit oon missannu jonku sony:n uutuuden=)
     
  7. petrau

    petrau Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.02.2002
    Viestejä:
    364
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Heh.. ei pidä vanhaa mollata. :)

    Itelläni oli vielä himppa-aikaa sitten "lelukoneena" 150:nen penttu, integroitu 2 meganen näytönohjain, 16 megaa muistia sekä vanha Sb:n äänikortti. Ja kyllä vain DivX:ät pyöri tolla FFD:llä ;)
    Sen vain huomasin että äänet ei enää pysynyt mukana integroidulla äänikortilla. (se taisi olla raukalle liikaa) SB:llä toimi.
     
  8. Zied

    Zied Member

    Liittynyt:
    11.05.2002
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nojoo...mulla pyörii sellaiset "kohtuulaatuiset" leffat mutta noi ihan parhaimmat ei toimi. Jonkin verran vaikutti kun ostin uuden näytönohjaimen.
     
  9. Cadman

    Cadman Guest

    Mulla on 4mt ati näytönohjain , 128mt muistia ja sblive. Kuva jää jälkeen kaikilla laaduilla.
    Mutta vcd:t ja scvd:t toimii hyvin.
     

Jaa tämä sivu