1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Divx Poltto Ongelma!!!!

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi alber_t 04.08.2002.

  1. alber_t

    alber_t Guest

    Ooon imuroinu muutaman divx leffan, mutta ku rupeen polttaan niitä cd:lle,nii se aluksi näyttäis et poltto suoriutuu ihan ok, mutta sit polton jälkeen cd:lle ei ole tullutkaan mitään??tiedosto on noin 715mb ja mulla on 900mb cd:tä...mikähän vois olla vikana..???
     
  2.  
  3. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    "Hintsun verran" auttaisi, jos kertoisit millä softalla poltat, mitä valitset softasta ennen polttoa, jne.
     
  4. alber_t

    alber_t Guest

    no oon kokeillu easy cd platinum:lla ja sit tolla nero burningilla. Kummatki taitaa olla uusimpia versioita.. ja en oikeen tiiä mitä valitsen ku oon kokeillu monesti eri valinnoilla sitä...!
     
  5. Jooseppi

    Jooseppi Member

    Liittynyt:
    04.07.2001
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Saattaa olla test/simulate-vaihe valittuna.
     
  6. alber_t

    alber_t Guest

    ei oo...sen voin sanoa!
     
  7. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Nerossa valkkaat Data CD, tarkistat tabeista ennen polttoa, että on päällä Close Disc ja Mode 1, ei Simulatea/Testiä päällä ja annat palaa.
     
  8. alber_t

    alber_t Guest

    eiks toi close disk tarkota sitä finalize cd...vai????
     
  9. alber_t

    alber_t Guest

    no kokeilin ja eipä onnistunu...just samanlailla ku ennenki!!!
     
  10. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Millainen siitä levystä tulee, kun yrität lukea sitä? Windoze ei tunnista CD:ksi, vai näkyykö siellä levyllä jotain?
     
  11. alber_t

    alber_t Guest

    siis se näyttää että levylle ei oo tullu mitään....ku painaa cd asema kuvaketta nii näyttää vaa se koko cd tyhjää.?? mut siihen ei enää voi polttaa uudestaan.
     
  12. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Toimiiko muiden (data)levyjen poltto sitten ihan ok?
    Käytätkö siis 900MB:n levyjä, kaikki asemat eivät taida osata polttaa niitä?
    Mitä Neron media-info (vai mikä se tarkalleen onkaan) sanoo levystä?
     
  13. alber_t

    alber_t Guest

    ónnistuu mutta en oo kokeillu polttaa yli 700mb muuta dataa. voi olla et se ei tue nii isoja levyjä ku mun polttava on aika vanha. ja neron se levy info vai mikä ny on nii näyttää et cd on vain 700mb. pitääköhän ostaa uus polttava?
     
  14. mosselman

    mosselman Guest

    Mulla on hp plus 8100i polttava ja sen kanssa on ongelmia jo jos pakkaa 700Mt levyn ihan täyteen... Monesti poltto onnistuu mut se ei osaa sulkee levyä vaikka valitsee minkä asetuksen (samaa ongelmaa ei ole 650Mt levyissä), joudun aina kaverilla käymään sulkemassa levyt... käytän kans easy cd5 ja nero 5,5... win2000
     
  15. alber_t

    alber_t Guest

    tiiäkkö mulla on just sama polttava ku sulla???
    ei sitte varmaan pysty polttaan tällä polttavalla.
     
  16. Poy

    Poy Regular member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla oli XP:ssä, niin että kun poltti, niin ei näyttänyt CD_llä olevan mitään, mutta kun boottas koneen, niin olihan siellä. Sun tilanteesta en tiedä, kun et ole kertonut enempää.
     
  17. alber_t

    alber_t Guest

    JAA.. PITÄÄPÄ KOKEILLA
     
  18. alber_t

    alber_t Guest

    ei onnistunu
     
  19. TheFlyer

    TheFlyer Guest

    Terve.

    HP 8100 ei polta 900 MB levyjä.
    Minulla oli 8210i eikä sekää polttanut niitä ja oli myös vaikeuksia kun yritti poltaa 700 Mb levyn IHAN täyteen.
    Niin että uusi polttimo vain.
    Ja viellä yksi asia,eräs kaveri osti uuden polttimon ja liikkeessä sanottiin että se kyllä selviäisi noista uusista 900 mb levyistä.
    No kokeiltiin ja kun levy oli valmiiksi poltettu niin ei saatu sitä ulos polttimosta mitenkään.
    Polttimo korjaukselle ja sieltä parin päivän päästä viesti että ei mene takuuseen koska oltiin yritetty polttaa 900 Mb levy mitä poltin ei selvitä.
    Kuitenkin kaveri sai uuden polttimon kaupasta koska he olivat sanoneet ostovaiheessa että voi poltaa 900 Mb(onneksi oli todistaja mukana ostovaiheessa).
    Ei edes pystynyt 800 MB levyhinkään.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 08.08.2002
  20. alber_t

    alber_t Guest

    joo kiitti..! Pitää sitte ostaa uus... mitä suosittelet itse?
     
  21. TheFlyer

    TheFlyer Guest

    Terve.

    Vaikea suositella oikeastaan mitään.
    Itselläni on LG poltin,poltaa 24x cd-r,10x cd-rw:n ja lukee 40x.
    On toiminut aivan hyvin.
    Katso kuitenkin kun ostat uuden polttiomon että siinä on jonkinmoinen "burn proof" tekniika mukana (tai ehkä kaikissa nykyään on).
    On myös järkevää katsoa tuleeko siihen joku polttosofta mukaan.
    A-Open lähettää täydellisen Neron-version mukaan.

    Peter.
     

Jaa tämä sivu