1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DivX poltto-ohjelma hakusessa!

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Tontsa92 01.04.2006.

  1. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    DVD-levylle en muutenkaan pistäisi 450 minuuttia (7.5 tuntia) videota DVD-Video muodossa. Ohjelman kyllä pitäisi automaattisesti pienentää bitratea kun pistää useamman jakson kerralla. DVD-shrink:illä voi kyllä itsekkin yhdistää ja kutistaa, jos oma ohjelma ei moista tue.
    http://www.dvd-guides.com/content/view/46/59/
     
  2.  
  3. palikka1

    palikka1 Member

    Liittynyt:
    06.11.2006
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ---------------------------------------------------------------------
    No miten noit jaksoi voi laittaa enemmän ku yhen kerrallaa? ku laitan yhen ja yritän laittaa toisen ni se sanoo:Two jobs have to same output path. Please change the output path of the second job!!!!!!!
    Olis kyl kiva saada tehtyy noi prisonit levylle sillee nopee ja ettei tarttis joka jaksoo tehä eriksee! ja kuinkas montaa jaksoa suosittelet yhelle dvd levylle? ja kuinka monta jaksoa pystyy tekee kerrallaa??
    ----------------------------------------------------------------------
     
  4. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    En tiedä onnistuuko edes avi2dvd:ssä tuo jaksojen yhdistäminen suoraan. Eli jos valitsee eri tallennushakemiston niin voi kyllä laittaa useamman jakson kääntymään kerrallaan (tosin pitää yhdistää Shrinkillä jälkeenpäin ja kuvalaatu laskee). 3-4 tuntia on omasta mielestä se maksimi mitä yhdelle DVD±R -levylle kannattaa laittaa.
     
  5. Dvd93

    Dvd93 Member

    Liittynyt:
    17.12.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei, olen nyt täällä isälläni. Minulla on tässä Hp n läppäri, compaq nx7000, en tiedä onko siinä polttava dvd asema. asemia on vain yksi + disketti tietenkin. Apua. miten saan selville onko asema polttava? :)
     
  6. palikka1

    palikka1 Member

    Liittynyt:
    06.11.2006
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    lUKEEKO SIINÄ LUUKUSSA DVD! JA JOS SIIN ON JOKU POLTTO OHJELMA NIIN SIELT NÄKEE ET ONKO POLTTAVA DVD TAI TIETOKONEEN TIEDOISTA! JA VOITHAN TIETYSTI MYÖS KOKEILLA IHAN POKKANA!
     
  7. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Neron Infotool kertoo aseman ominaisuudet.
     
  8. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    palikka1, lueppas säännöt ja opettele käyttämään edittiä & ottamaan CAPS LOCK näppäin pois päältä ennenkuin aloitat viestin kirjoittamisen.
     
  9. meedia

    meedia Member

    Liittynyt:
    02.03.2007
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei

    minulla olisi elokuva joka on ISO muodossa ja tarvitsisin siihen tekstit ja poltettua DVD:lle. Tarvitsisin jonkun ohelman jolla voisin liittää tekstit elokuvaan ja tekstit ovat siis sub muodossa. ja joku hyvä poltto ohjelmakaan ei olisi yhtään huono ja vielä jos nämä toiminnot voisivat tehdä samalla ohjelmalla niin sitä parempi =) vinkkejä
     
  10. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  11. musetti

    musetti Member

    Liittynyt:
    20.05.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ja täällä taas yks ummikko kyselee neuvoja, mulla ja DVD-verme mikä ei tue DivX-leffoja, ja nyt yhtä leffaa tuhrannut sellaiseksi että näkyisi. Latasin tuon FilmMachinen, teki töitä n. 6tuntia mutta kun en älynnyt ruksata sitä että polttaisi samantien levylle niin nyt en sitten meinaa saada onnistumaan hommaa loppuun asti. Eli onko vinkkejä, pitääkö tehdä koko projekti uusiksi uudella valinnalla, vai pystynkö jotenkin polttamaan perästäpäin? En onnistunut siinä ainakaan sen recover-project-systeemin kautta, tuli virheilmoitus.
     
  12. Dvd93

    Dvd93 Member

    Liittynyt:
    17.12.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei kaikille, ja näin etukäteen, en ole edelleenkään maisteri polttamisen kanssa. Pakkaan elokuvan ohjelmalla: Filmmachine.
    Kyseisen elokuvan pakkaaminen onnistuu, ilman mitään 'erroreita'. Ja saan sen poltettua ohjelmalla PowerIso, joka on suosikkini, helppo ja mukava! Filmmachinella poltattaessa lisään mukaan tekstit.. Ongelma on se, kun katson leffaa, ja olen katsonut sen lähes loppuun. Esimerkki: elokuvassa kuuluisi olla /41 sceneä; kohtausta. se näyttää vain 37 kohtausta. Eli elokuva tyssähtää n. 1h 22 minuutin kohdalla, ei johdu virheellisestä poltosta luullakseni. Näin on käynyt kahden elokuvan kohdalla kun olen näitä yrittänyt polttaa. Johtuuko ongelma ohjelmasta..? Agent, uskon ongelmani jälleen haltuusi. =). Kiitos etukäteen, - DVD
     
  13. Dvd93

    Dvd93 Member

    Liittynyt:
    17.12.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei kaikille, ja näin etukäteen, en ole edelleenkään maisteri polttamisen kanssa. Pakkaan elokuvan ohjelmalla: Filmmachine.
    Kyseisen elokuvan pakkaaminen onnistuu, ilman mitään 'erroreita'. Ja saan sen poltettua ohjelmalla PowerIso, joka on suosikkini, helppo ja mukava! Filmmachinella poltattaessa lisään mukaan tekstit.. Ongelma on se, kun katson leffaa, ja olen katsonut sen lähes loppuun. Esimerkki: elokuvassa kuuluisi olla /41 sceneä; kohtausta. se näyttää vain 37 kohtausta. Eli elokuva tyssähtää n. 1h 22 minuutin kohdalla, ei johdu virheellisestä poltosta luullakseni. Näin on käynyt kahden elokuvan kohdalla kun olen näitä yrittänyt polttaa. Johtuuko ongelma ohjelmasta..? Agent, uskon ongelmani jälleen haltuusi. =). Kiitos etukäteen, - DVD
     

Jaa tämä sivu