1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Divx leffan polttaminen

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi juppe22 07.08.2002.

  1. juppe22

    juppe22 Active member

    Liittynyt:
    28.05.2002
    Viestejä:
    2,660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Voisiko joku kertoa kuinka poltan divx leffan 80 min cd:lle, kun leffan koko on 704 Mb. olen testannut nerolla ja easy cd crator 5:sella mutta kummallakin ilmottaa että levylle ei voi polttaa niin paljon. onnistuuko tämä näin pieni yli poltto??? kertokaa mitä asetuksia pitää muuttaa perus asetuksista??
     
  2.  
  3. Jaanz

    Jaanz Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2002
    Viestejä:
    327
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eihän nuo aihiot paljoa maksa kappaleelta, joten voit vaikka nerolla kokeilla.
    Overburn on kiinni myös asemasta, eli jos on 2x asema niin hyvin todennäköisesti ei kykene ylipolttoon...

    Mutta, Neron asetuksista overburn-välilehti (jos oikein muistan) niin sieltä voi säätää hieman noita asetuksia, mutta kuten sielläkin varoitetaan teet tämän omalla vastuullasi...

    Toinen vaihtoehto on että poistat turhat tekstit leffan lopusta (ja alustakin), ohjelma millä tämä onnistuu taisi olla VirtualDub ja aikaa ei menen kovin montaa minuuttia. (riippuu tietysti koneesta)
     
  4. juppe22

    juppe22 Active member

    Liittynyt:
    28.05.2002
    Viestejä:
    2,660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ongelma onkin siinä että nero ei ala edes polttamaan levyä ja ilmoittaa vaan että pitäs syöttää tyhjä cd...overburn välilehdellä oon kyllä muuttanu overburnin päälle...leffan lopputekstien poistaminen ei onnistu kun se on vielä ensimmäinen osa siitä leffasta ja alkua en jaksa fiksata kun sit tekstit pitäs taas laittaa osumaan kohilleen...olisko kellään mitään ideoita millä saan homman toimiin????
    asemani on Philips cdrw1610a..
     
  5. Rendel

    Rendel Guest

    Itselläni ihan sama ongelma.

    Olen lukenut näitä ohjeita täällä (aika monet hirveen monimutkaisia ja pitkiä), ottanut käyttöön uusia ohjelmia jne. jne, mutta toistaiseksi en saa poltettua kovalta levyltä leffoja cd:lle.

    Ei onnistu Nerolla eikä onnistui Easy Cd Creatorilla, eikä millään muullakaan.

    Lisäksi useammat rippausohjelmat eivät tee ainakaan avi-tiedostoista riittävän kokoisia, vaan katkeavat omituisesti.
     
  6. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
  7. Rendel

    Rendel Guest

    Englanninkielen taitoni ei ole kovin häävi, ja aiemmin lukemani suomenkieliset ohjeet ovat erittäin monimutkaisia ja pitkiä, enkä ole niiden pohjalta onnistunut kovalle levylle kopioitua dvd-filmiä "rakentamaan" polttavaan muotoon.

    Kunnes sitten tänään aivan sattumalta löysin netistä yhden ohjelman, joka auttanee ongelmissani; Ohjelma muuttaa itse automaattisesti kovalta levyltä "dvd-tiedoston"
    poltettavaan muotoon.
     

Jaa tämä sivu