1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DivX 5.0.3

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi espe0 25.01.2003.

  1. migge77

    migge77 Regular member

    Liittynyt:
    23.01.2003
    Viestejä:
    300
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse teen tuon niin, että ensin pakkaan lopputeksti osan, jotta voin sitten laskea, paljonko jää itse leffalle tilaa. Sitten pystyy laskemaan tarkan bitraten.
     
  2.  
  3. Eza

    Eza Regular member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    489
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jaa, itse en katsele lopputekstejä joten jätän ne ykinkertaisesti pois pakkauksesta.
     
  4. Titan

    Titan Member

    Liittynyt:
    09.03.2002
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä nyt lopputekstit täytyy olla! Elokuva ei ole elokuva ellei sitä näe kokonaan mutta nämähän ovat mielipiteitä...

    Koin ikäviä vastoinkäymisiä tuon A.I:n kanssa ja en ole jostain kumman syystä saanut kunnon kuvanlaatua aikaiseksi. Leffa on käsittämättömän pitkä ja alle 1400bitratella taustat on totaalista mössöä. Ja 1.4Gt kokoiseksi mokoma pitäis saada. Muuten kuvalaatu on kohdallaan mutt taustat on hirveitä, ei auta vaikka pistäisi n+1 multipassia. Lisäksi en kekkassut että miten nuo videopätkät liitetään yhteen mutta eiköhän se selviä pienen searchin avulla...
     
  5. migge77

    migge77 Regular member

    Liittynyt:
    23.01.2003
    Viestejä:
    300
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Titan: Olen sun kanssa samaa mieltä... Vaikka en välttämättä juuri itsekkään lopputekstejä lue, mutta on ne tunnelman kannalta tärkeitä. Joskus niissä on tosi hyvä biisikin...

    Etkö voisi tuon AI:n kanssa tehdä niin, että teet siitä 3 cd:n ripin... Laatu paranee paljon.

    Eikös tuo videon yhdistäminen tullut selväksi tuossa yhdessä mun viestissä? Siis ensin avaat ensimmäisen osan, sitten liität siihen loppuosan 'Append avi segment' kohdalla. Sitten vaan audio ulkoisesta tiedostosta mukaan ja äänien tarkistus, että meneekö synkkaan.
     
  6. juharsun

    juharsun Member

    Liittynyt:
    11.03.2003
    Viestejä:
    69
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voisko joku kertoa noviisille et mistä tuon "update log"- kohdan voi ruksata, ei oo pistäny silmään.
    Ja sit vielä et muistasko joku mistä saa sen ohjelman jolla voi ajastaa VirtualDubin sammuttamaan koneen kun pakkaus on loppunu? Entä toimiiko se tuon 1.5jotain version kans.

    Olisko jollain mielipidettä kumpaa kannattaa käytättää VirtualDubbia vai Modia?
     
  7. migge77

    migge77 Regular member

    Liittynyt:
    23.01.2003
    Viestejä:
    300
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo 'update log' on ensimmäisellä sivulla siinä DivX 5.0.3 asetuksissa. Sen voi valita sitten kun sulla on 'Nth pass' valinta päällä.

    Itse käytän koneen sammuttamiseen Windows XP:n omaa lepotila toiminnetta. Olen määrittänyt se 30 minuutin viiveella, niin kone kerkeää jäähtyä ennen sammumistaan. Onhan noita erillisiäkin ohjelmia olemassa. VirtualDubModissa on myös tuo toiminto suoraan 'Job control':issa. (tavallisessa VD:ssä ei ole)

    Yleisohjeena kai on ollut, että kannattaa käyttää tavallista VD:tä. Mutta jos käyttää AviSynthiä sen VFAPI:n tilalla, niin sitten VDmod:ia.
     

Jaa tämä sivu