1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

division vdc 4600PVR tallennus

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi reelon 26.10.2011.

  1. reelon

    reelon Member

    Liittynyt:
    26.10.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    elikkä, sain kaberilta 4600PVR digiboxin, mut en osaa sillä laitteella tallentaa. Aina kun yritän tallentaa laite ilmottaa että ei singnaalia, tarkista kytkennät.. Eli itä pitäisi tarkistaa että sais kaiken ilon irti koneesta ?
     
  2.  
  3. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Netistä käyttöohjeet. Olethan itse varmasti kaapeliverkossa?

    Boksinahan nuo ovat siis niin syvältä, ettei niitä osaa ilman ohjeita käyttää vaikka muuten olisikin vähän sellainen tekniikan imhmelapsi.
     
  4. reelon

    reelon Member

    Liittynyt:
    26.10.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    oon joo kaapeliverkossa.. mistään en vaan löydä sivuja mistä saisin ohjeet tohon tallentamis systeemiin..
     
  5. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Näkyykös ne kanavat kuitenkin kun katselet TV:tä, ja mitä valikkoja aukeaa, kun painat MENU-näppäintä?
    Ja Pentsulle tiedoksi: minulla on antenni diVisionista pääsääntöisesti vain hyvää kerrottavana. Itse töpeksin vain tietokone-USBin kanssa, kun en malttanut "poistaa laitetta turvallisesti". Se USBi nääs mykistyi.

    OlliJulle
     
  6. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Pysyn sanojeni takana. Sen verran noitakin on tullut vastaan.

    Kuka tykkää mistäkin. Aiemmin noista medioneista, visioneista & divisioneista ole juurikaan missään ollut hyvää sanottavaa.

    Hienosti ovat muuten yrittäneet "harhauttaa" kuluttajaa vaihtamalla nimeä vähän väliä...
     
  7. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    No, onpas minulla sitten tainnut käydä moukan tuuri, kun ostin laitteen keväällä v 2008 ja vain kapula on mennyt vaihtoon parin vuoden kuluttua! Muuten on toiminut toivotulla tavalla. Takapaneelin USBi saattoi mykistyä myös siitä syystä, että kytkin sen tietokoneeseen VIVANCOn vahvistinpää -johdolla.

    OlliJulle
     
  8. tikipoksi

    tikipoksi Member

    Liittynyt:
    08.04.2012
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni 4700 malli ja on erittäin helppo ja yksinkertainen käyttää. Tallennus toimii loistavasti eikä mitään murheita ole ollut vuosien saatossa. Boxi ollut 24/7 päällä useamman vuoden kunnes nyt kovo väsähti. Uutta tilalle jos vain boxin puolesta onnistuu...
     
  9. hempe

    hempe Member

    Liittynyt:
    22.05.2012
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin käytettynä samaisen mallin kuin viestiketjun aloittaja ja itsellä täysin sama ongelma eli tallennus ei onnistu. Toisinaan laittaa tallennuksen "varattu" tilaan ja toisinaan pyytää tarkistamaan kytkennät. Liittännöissä siis vika, mutta korjata en osaa vaikka oon pyöritelly eri vaihtoehtoja. Auttakkee!

    Paneelin takaa löytyy liitännyt:
    eka rivi: cable a in - cable b in - ant in
    toka rivi: cable a out - cable b out - tv out

    Kyseessä siis malli division vdc 4600pvr.
     

Jaa tämä sivu