1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DirectVobSubia

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi arves 28.10.2002.

  1. arves

    arves Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2002
    Viestejä:
    225
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ohjelma imuroitu koneelle, silti ei ymmärrä hakea tekstityksiä. Tekstitiedosto nimetty kuten aiemmissa ohjeissa on neuvottu, silti ohjelma ei vaan hae tekstitystä Divix:llä katsottaessa.

    Vieläkö jotain tehtävissä?
     
  2.  
  3. Sonata_86

    Sonata_86 Guest

    oletkos laittanut leffan ja tekstit samaan kansioon ja nimennyt samalla tavalla? Tietenkin muuttamatta päätteitä...=)
     
  4. NeFer

    NeFer Active member

    Liittynyt:
    19.07.2002
    Viestejä:
    1,601
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kokeile DivXG400, oletko itse ripannut tekstin(subrip) vai....? onko muodossa jota directvobsub ymmärtää...nuo tekstitykset ei ole mun vahvinta alaa!!! mutta itse sain kyllä toimimaan DirectVobsub-->SubRip yhdistelmän, kunhan muistin "opettaa" subripille tekstityksen ripatessa.(mä hölmö aluks en tajunnu mitä se ohjelma oikein meinaa kun kyselee niitä merkkejä ja ohittelin ne lahjakkaasti , eikä ne tietysti sillon voineet toimia ku olivat tavallaan tyhjiä tiedostoja, saa nauraa... :)silloin ei naurattanut mut näin jälkikäteen kyllä hymyilyttää)

    kaikkea sitä meneekin julkisesti myöntämään...
     
    Viimeksi muokattu: 28.10.2002

Jaa tämä sivu