1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Digiboxista ladattujen ja purettujen ohjelmien ääniongelma

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi majku 27.06.2012.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. majku

    majku Member

    Liittynyt:
    14.04.2007
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tiedä onko tämä nyt oikean aihealueen alla.
    Olen digiboxista siirtänyt tiedostot koneelle. Purkanut Projectx:llä. Sen jälkeen DVDauthorguilla muuttanut poltettavaan muotoon ja polttanut Nero8:lla. Tämä ns. vanhalla läppärillä.
    Isäntä "korjas" läppärin niin, että ainoastaan kovalevy jäi ehjäksi. Mua neuvottiin ostamaan kovalevylle sellanen kotelo, jolla sen saan toiseen koneeseen kiinni. Näin tein. Ohjelmat löyty, paitsi että authorguin jouduin lataamaan uudelleen. Muxasin levyn ja aloitin polttamaan. Nero ei toiminut, joku osa puuttui. Poistin vanhan Neron ja latasin uuden (Nero11). Poltin, mutta ei siitä tullut sellaista kuin vanhalla Nerolla.. Poistin tämän uuden Neron ja latasin CDburnerXP:n. Poltin yhden levyn ja siinä äänet oli ihan jotain muuta mitä pitäis. Taustamusiikki kuului hyvin, mutta puhe oli vinkunaa. Suomenkielisissä puhe oli vähän selkeämpää kuin ulkolaisissa, mutta ei sitä kyllä kuunetele valmiissa leyissä. Ihmettelin, että missä vika ja kun kuuntelin ProjectX:llä purettuja tiedostoja niin ne äänet oli niissä jo sellaisia vinkuvia. Jopa niissä mitkä olin purkanut ennen vanhan koneen "hajoamista".
    En tiedä missä on vika, koneessa, ohjelmassa... Ihmettelen vaan kun kuuntelin vielä muutama päivä sitten noita ProjectX:llä purettuja niin niissä oli äänet ihan ok... Osaiskohan joku neuvoa, että mitä kannattais tehdä? Ohjelmia on sen verran, että ei niitä viitteis kaikkia poistaa jos vaan löytyy ratkaisu ongelmaan. Netistä olen yrittänyt kaivaa neuvoja, mutta nyt alkaa mennä hermot! Yritän toki itsekin löytää ratkaisua ongelmaan, mutta josko joku keksis ennen mua.
    Nii juu ja vanha läppäri oli Acerin läppäri (mallia en nyt muista), käyttis Windows7, uusi läppäri on HP:n ja sama käyttis kun vanhassa.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu