1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Digiboxin hankinta.

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Wiljami 03.11.2004.

  1. mgs

    mgs Member

    Liittynyt:
    24.08.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toi Akke on paljastettu kaikilla foorumeilla, se oli sekä sfnetissä että suomi24:ssä "yksityinen kuluttaja". Viimeksimainitussa se taisi vaihtaa esd:n nimimerkiksi tvuser. Ainakin sillä näytti olevan yhtä huonot hermot kuin Akkella. Sen tyhmyys mua vaan ihmetyttää.
     
  2.  
  3. k2tantti

    k2tantti Member

    Liittynyt:
    16.07.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Luxorit T4 vaikuttaa hyvältä... mutta toimiiko MII-kortti
    kaapeliverkossa tolla boxilla??? toi kysymys mun pitäis selvittää ennenkö mun kannattaa se ostaa... (Foorumilla on paljon puhuttu mökillä käytettävistä boxeista jotka ovat antenniboxeja!)

    Tuon oman mielepiteeni sinusta Akke! Jos vähänkään tajuat mitä olet täällä foorumilla ja todistetusti muillakin foorumeilla tehnyt/sanonut niin koita nyt vittu painaa edes kaaliis tämä, että et esiinny täälä enään ikinä!

    Kiitos kaikille vastauksesta...
     
  4. masaV

    masaV Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kaapeli on kaapeli ja terrestiaali on terrestiaali ja paras on satelliitti,kaksi eri asiaa ja koodit löytyy varmasti terrestiaaliin mutta kaapeli onkin jakelija kohtaista ja tuuripeliä että aukee jollain paikkakunnalla.uskokaa nyt että kaapeli on aatamin aikuinen lelu satelliittiin verraten,kun satelliitista se kaapelikin hakee nuo ohjelmat,eli jäänteitä rahastuksen ja menneiltä aikakausilta jolloin haaveiltiin että satelliitti tuodaan joka kotiin kaapelilla,alunperinkin puhdas rahastus yritys tyhmiltä kun moni ei tajua (vieläkään)että samat löytyy itse ottaen taivaalta :),eli miksi tunkea koko kaapelia mihinkään kun samat saa helpommalla ja halvemmalla suoraan taivaalta.jos haluatte väkisin noita kortteja rumpata niin hommatkaa joko satelliitti viritin tai terrestiaali viritin.sitten ei ole enää kyseltävää ja ongelmia.miksi mennä merta edemmäs kalaan kun terrestiaalista saat takuu varmasti ulos nuo anaalit.(vielä)
     

Jaa tämä sivu