1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Digiboxin hankinta.

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Wiljami 03.11.2004.

  1. joumar

    joumar Member

    Liittynyt:
    08.11.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!

    Tästä Luxorit T4:stä vielä. Tilasin omani vajaa kaksi viikkoa sitten. Luxoritin kotisivulla lupaavat "yrittää" toimittaa alle kahdessa viikossa - saas nähdä tuleeko.

    Onko muilla kokemuksia tilausajoista - onko boxin kehuminen ehkä pistänyt heidän toimitusajat koville?
     
  2.  
  3. 2fst4u

    2fst4u Member

    Liittynyt:
    25.10.2004
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Omani sain noin 10 päivässä.
     
  4. U2TAI

    U2TAI Member

    Liittynyt:
    26.11.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kai se riippuu vähän tsägästäkin, mutta mun toinen Luxoritti tuli viikossa ja toisessa meni kai vähän reilu 2. Keräähän ne kai siellä kollit täyteen ennen toimitusta (luulisin), vai mitähä se tulis maksaan jos jokainen lähetettäisiin ysitellen. Eipä silti, miksi niitten saamisella olis niin päivälleen kiire.
    Jos olis, kävisin ainakin itse hakenassa liikkeestä.
     
  5. Temeri--

    Temeri-- Member

    Liittynyt:
    27.08.2004
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuolla Luxorit:n sivulla näyttäis et jälleenmyyjä on "Halpa-halli" et nyt niitä sitten saa ns.kaupasta ,ettei tarvitse tilata :D
     
  6. U2TAI

    U2TAI Member

    Liittynyt:
    26.11.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Samat jutut molemmissa ketjuissa, mutta mitä se haittaa. Se Halpa-Halli-ketjussa (oliko se nyt 32 eri
    liikettä) on hemmetin hyvä juttu ja mulla on semmonen tutina, että kun ne laittoi tuotteen liikkeisiin, niin niitä tulee jatkossa löytymään monesta muustakin kaupasta. Mun käsittääkseni se ei ole mitenkään vaikea artikkeli myydä ketjuille, mutta aika näyttää.
    Tosin kun mulla asuu kaveri paikkakunnalla, jossa on HH:n myymälä ja se halusi kanssa Luxoritin, niin HH:ssa oli kuorma just vasta tulossa, eli sitä kai saa sitten ensi viikolla. Laitoin tämän oman arvaukseni tähänkin ketjuun, kun muitakin näyttää toi Luxorit kiinnostavan ja kuten olen aikaisemminkin palstalla kertonut, niin ei ihan turhaan. Tämä nyt on vain minun mielipiteeni, mutta kun mulla tosiaan on jo niitä 2 kpl, niin on vähän kertynyt jo kokemusta käytöstä. Kertokaa, kun kuulette, mikä tulee olemaan HH:n hinta. Toivottaavasti se pysyy siinä 149:ssä tai vaikka mieluummin alle.
     
  7. effer

    effer Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2004
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei tullut kahdessa viikossa. Kuukausi sitten tilasin ja nyt näkyy lähteneen liikenteeseen tehtaalta.

    Onko noin hillitön suosio vai pieni paja/osista tökkii??
     
  8. Rimbalzi

    Rimbalzi Guest

    Tähänastisella kokemuksella voisi vastata topicin alkuperäiseen kysymykseen, että tässä vaiheessa kannattaa ostaa niin halpa boksi kuin ikinä löytyy.

    Laitteet ovat monilta osiltaan vielä täysin kuraa. Käyttikset jumittavat, kanavia häipyilee, signaali on heikko hyväksi muxiksi tiedettyjen kanavien kohdalla jne jne.

    Ehkä parin vuoden päästä aito kilpailu on karsinut markkinoilta elinkelvottomat tuotteet ja laskenut toimivien hinnat oikealle tasolle. Vai eikö tunnu ihmeelliseltä, että kahden CI-paikan ja 4000 muistipaikan satelliittivirittimen saa 100 eurolla, mutta yhtään kortinlukijallista T-boksia ei...
     
  9. Chevyman3

    Chevyman3 Member

    Liittynyt:
    05.11.2004
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nämä boksit olen testannut;

    Nokia 120T - Titanium 1 ja M2
    Philips DTR2000 - vain Titanium
    Canalin Combo - M2 toimii
     
  10. masaV

    masaV Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    nämä myös testanneena.
    nokia 210T cona cammin 4.0 kanssa M2 ok,
    finlux 520T M2 ok.
    triax olikohan 45T M2 ok.
    sony M2 ok.
    medion M2 ok.
    salora M2 ok.
    philips m2 ei.
    nokia 260T ei.
    combo m2 ok.
     
  11. U2TAI

    U2TAI Member

    Liittynyt:
    26.11.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kun kuulostatte alan tuntijoilta, niin onko kukaan testannut sitä Luxorittia. Maallikon mielestä toimiva kapine, mutta kertokaa te, joilla on selvästi enemmän kokemusta eri merkeistä. Tässähän on Joulukin tulossa vai mitä?
     
  12. Temeri--

    Temeri-- Member

    Liittynyt:
    27.08.2004
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    M2 toimii loistavasti tuossa Luxoritin boksissa :)
     
  13. teukkari

    teukkari Member

    Liittynyt:
    27.10.2004
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko kukaan testannut että toimiiko titanium siinä luxoritissä?
     
  14. effer

    effer Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2004
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toimii.
     
  15. adhd

    adhd Member

    Liittynyt:
    05.11.2004
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko joku testannut tuota S-videota scartista? Toimiiko ja onko laadussa suurta eroa scartin tarjoamaan RGB:hen? Entäs onko kukaan kokeillut saada komponenttia ulos scartista ilman (sähköistä) adapteria?
     
  16. teukkari

    teukkari Member

    Liittynyt:
    27.10.2004
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mitä mieltä olette I-canista?Onko toimiva laite????
     
  17. owla

    owla Member

    Liittynyt:
    14.04.2002
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Viimeksi muokattu: 08.12.2004
  18. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Edellisen kanssa samaa mieltä. Tuollaiset "akken" tapaiset kusettajat sietäisi viedä saunan taakse. Törkeintä toimintaa mitä olen täällä foorumilla nähnyt!
     
  19. paxah

    paxah Member

    Liittynyt:
    12.07.2004
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli siis jos on tuo Luxorit digiboksi niin voi katsella
    Canal+:saa ilman niitä kortteja ?
     
  20. jonesik

    jonesik Member

    Liittynyt:
    29.02.2004
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kyllä sä kortin tarvit titan tai mII, platinum esimerkiksi, eli laite toimii siis noilla korteilla.
    onko kellään kokemusta topfieldin 4000 mallista, sisältää conax paikan..oli vaan mustas pörssis 129€
     
  21. Temeri--

    Temeri-- Member

    Liittynyt:
    27.08.2004
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    paxah...mistäs tuommoisia päähäsi olet saanut että c***l+:n kanavia voisi luxoritin boksilla ilman korttia katsella???? :D
     

Jaa tämä sivu