1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

digibox kaapeli ja tv:ssä antenni box

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi niki28 23.04.2007.

  1. niki28

    niki28 Member

    Liittynyt:
    12.11.2005
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    onko haittaa kun mulla on plasma tv jossa on antenni talouksiin tarkoitettu digisovitin, itselläni on kaapeli ja olen laittanut oman digiboxin kiinii toosaan onko siitä tv: omasta boxista haittaa..
    on meinaan alkanut vanha nokian halpa boxi kettuilee joshtuuko tv:stä vai onko vain boxillä kilometrit täyttä??
     
  2.  
  3. Akkun

    Akkun Member

    Liittynyt:
    15.04.2007
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minun ymmärtääkseni television sisäisestä boxista ei pitäisi olla mitään haittaa näin kaapelitalouksissa. Vika lienee halvassa boxissa, miten se kettuilee?
     
  4. niki28

    niki28 Member

    Liittynyt:
    12.11.2005
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    välillä kuva pysähtyy mutta ääni tulee ok, jos jätän digiboxin yöksi päälle niin aamulla ei tule kuvaa.
     
  5. Akkun

    Akkun Member

    Liittynyt:
    15.04.2007
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Meillä oli pelkän vanhan boxin kanssa tuo jälkimmäinen ongelma kanssa, että boxia joutui repimään seinästä alvariinsa jos se oli päällä esimerkiksi juuri yön yli pituisen ajan.

    Mutta tarkista sieltä mistä ostit sen television vielä ettei siinä ole mitään, mutta epäilen vahvasti että johtuisi telkkarista jos se toimii normaalisti.
     
  6. jurmukka

    jurmukka Guest

    Olisin tähän viestiketjuun lisännyt sellaisen kysymyksen kun asun kaapelitaloudessa ja olen jo ostanut valmiiksi kaapelidigipoxin ja kaupoissa lähinnä on myytävänä LCD telkkoja joissa on lähes säännön mukaisesti sisällä antenniverkon digiviritin, niin voinko siitä huolimatta ostaa sen, että käykö se kaapelitalouteen vai pitääkö minun etsiä sellaista telkkaa jossa on vain analogiviritin ja onko sellaisia olemassa kun haluan nimenomaan vain LCD telkan ei enää mitään putkitelkkaa.
     
  7. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei se sisäinen digiviritin vaikuta millään lailla ulkoisen boksin toimintaan.
     
  8. jartsa77

    jartsa77 Regular member

    Liittynyt:
    20.03.2005
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu, ei siitä sisäisestä DVB-T virittimestä haittaa pitäis olla..
    Digiboksihan on kytketty (varmaankin) SCARTilla niin eihän se mene edes sen SISÄISEN VIRITTIMEN kautta.

    Vihje:

    Laita siihen TV:n omaan ANTENNI liittimeen joku erillinen DVB-T Antenni, niin saat käyttöön myös ne kanavat.
     
  9. venalaine

    venalaine Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    893
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Joo ei todellakaan ole mitään haittaa siitä DVB-T virittimestä siinä töllössä. Kaikissa noissa on kuitenkin myös analoginen viritin, joka on käytössä kun käytät erillistä boksia. Vähän ehkä epäselvästi ilmaistu, mutta ymmärsikö?
     
  10. jurmukka

    jurmukka Guest

    Joo ymmärsin ja ostinkin jo sellaisen ja ihan hyvinhän se kävi, ja nyt tosin ois ollu si tullu se sony jossa olis ollu se dvg-c no se olis ollu jotai 1490e no mut nyt si on jo toi ja toimiihan se.
     

Jaa tämä sivu