1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Digiboksista kuva LCD -näyttöön

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Moolokki 15.05.2006.

  1. Moolokki

    Moolokki Regular member

    Liittynyt:
    01.12.2003
    Viestejä:
    155
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tilanne olisi tämä: omistan ylimääräisen, tavallisen perus-digiboksin jossa kuva menee televisiolle scart:n kautta sekä 19" LCD -monitorin, jossa on sekä digitaalinen DVI että analoginen vga-sub liitin. Tietokone on kytketty näyttöön DVI:n kautta ja vga-sub liitin on vapaana. Tietokoneelle tarkoitetuista digibokseista minulla on vain huonoja kokemuksia ja tallennusmahdollisuutta en kaipaa. Siis pelkkä TV-kuvan katselu riittäisi.

    Onko olemassa valmista scart-vga -kaapelia tai voiko sellaisen valmistaa (helposti) itse? Haluaisin siis vain saada digiboksista scartin kautta kuvan tietokoneen LCD -monitorille niin, että näytön "source" nappulaa painelemalla saisin vaihdettua ohjelmalähdettä tietokone/digiboksi välillä.
     
  2.  
  3. Kiju

    Kiju Regular member

    Liittynyt:
    09.12.2002
    Viestejä:
    119
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. PK3

    PK3 Member

    Liittynyt:
    21.05.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsellä sama ongelma, eli lcd-näytön dvi:hin haluaisin tv-kuvan ilman tietokonetta.

    Missä ovat dvi-ulostulon omaavat digiboxit?

    Pikaisella haulla en löytänyt aiheesta threadia, korjatkaa jos olen väärässä tai muuten vain "puusilmä".
     

Jaa tämä sivu