Nyt tuli postista tuo Diel Symphony. Kosketusnäyttö toimii todella hyvin. Ja todella hyvä äänenlaatu kunnollisilla kuulokkeilla. Suosittelen muillekin!
Ei pidä olla uusavuton. Etsit netistä sellaisen converterin millä saat poltettua tekstit kiinni leffaan ja sitten converttaat leffan sillä mukana tullella ohjelmalla.
Itse tilasin ton 8gt version joka signaturesta löytyy ja on kyllä hintansa arvoinen. googlettamalla löytyy v2 sivuilta aika hyvä arvostelu laitteesta muuten!
Tietääkö kukaan mistä saa tuolle Diel Symphonylle uuden kosketusnäytön? Nimittäin minulta hajosi tuo kosketusnäyttö eikä se ollut minun vikani. Se oli vaan taskussani ja kun otin sen pois sieltä, niin kosketusnäyttö oli hajalla. Minulta on jo takuu mennyt umpeen joten ainoa vaihtoehto on ostaa varanäyttö ja vaihtaa se itse. Minulla on siis tuo vanhempi malli 2.8 tuuman näytöllä ja ,4 Gb muistilla.
Laita viestii sinne e-villee ja kysy oisko niil to vanhan mallin näyttöi ja olisko mahdollisuutta tilata. E: Siis sinne asiakaspalveluu. Saat sielt varmaa vastaukse huome.
Kysymys tästä soittimesta, laitoin justiinsa tilaukseen ja tarkotus olisi tehdä tästä soittimesta autostereon masterplayer laite eli soittimelta musiikkia autostereoihin ja tötsätä DIEL sitte GPS telineeseen. usbilla kiinni vaan autostereoon, unelmana CD:töntä autoilumusiikkia kunnon playlistillä. jotkin halvemmat usb autostereot eivät "salli" ulkopuolisen soittimen controlloida itseään mutta nuo paremmat sen antaa mutta kysymys kuuluu että onko jotakin mikä estäisi tämän combon toteutuksen ( itsellä pioneerin soitin joka sallii esim kännykän kautta musiikin selauksen & controlloinin. ) voisiko joku tietäjä vastata =) tulisi tarpeeseen ennenkuin soitin on täälä, voin vielä perua tilauksen.
Iha hyvä soitin. Itsellä ollut noin 4kk ja toiminu moitteemattomasti. Kosketusnäyttö ei ehkä ole parhainta, mutta menettelee. Videot eivät pyöri tässä ilma converttia. Hiton hyvä hintalaatusuhteessa
Kiinnostaakohan tämä ketju ketään, kun tuo toinen Symphony-ketju vaikuttaa olevan aika eloton... Dumppaampa siis tännekin kysymykseni: saako tuohon Diel Symphonyyn jostain sopivaa autolaturia tms. jos autossa tekee mieli popittaa pitkää ajomatkaa? Tai minkälainen sen laturiliitäntä on?