1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Dealextreme kokemuksia ?

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi leksi 18.02.2009.

  1. leksi

    leksi Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    281
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko jollakin täältä kokemuksia kyseisestä paikasta ? Bongasin sieltä monta mielenkiintoista tuotetta, mutta vähän mietityttää millainen paikka tuo on ? Eli jos jollain on kokemuksia, voisi hän jakaa ne tässä.
     
  2.  
  3. MiKa85

    MiKa85 Regular member

    Liittynyt:
    27.03.2007
    Viestejä:
    830
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen tilannut sieltä jatkojohdon USB:hen, pc peliohjaimen, PS2 muistikortin ja DVI-HDMI kaapelin.

    USB jatkopätkä ei toiminut ja ohjaimen tatit alkoivat narista vi**umaisesti jo ekan pelikerran jälkeen. Muistikortti ja kaapeli toimii. En ole jaksanut tuota jatkopätkää alkaa lähetteleen takas kun oli niin halpa.. Kavereilta kans olen kuullut että välillä tulee vähän B-laatua mutta takuukin toimii kuulemma.

    Pari viikkoa muistaakseni on tuo toimitusaika suurinpiirtein ja lähes kaikkihan sieltä tulee ilman postimaksuja.

    Että näin..
     
  4. leksi

    leksi Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    281
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Odotin kyllä, että toimitusajat olisivat olleet pidempiä. Täytyy siis tässä harkita.
     
  5. Henry1979

    Henry1979 Regular member

    Liittynyt:
    02.08.2003
    Viestejä:
    942
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Ootko siis puhelinta tilaamassa sieltä? Sen verran voin luureista kertoa, kun ite tilasin aikoinani yhen, ni ei toimi ainakaan saunalahden liittymällä johtuen jostakin kummallisesta roaming hässäkästä. Telefinlandin liittymällä on testattu ja toimii.

    Ihan toimiva pulju toi dealextreme ja jos saa viallista tuotetta ni kannattaa olla yhteydessä sinnepäin, kun kuulemma välillä saanut risan tilalle uuden tuotteen lähettämättä takas sitä risaa edes, eli hommat toimii kyllä.
     
  6. leksi

    leksi Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    281
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No voi kökkö, just vaihdoin liittymäni saunlahateen. Juuri puhelinta olin tuolta katsellut.
     
  7. Vipeltäjä

    Vipeltäjä Member

    Liittynyt:
    03.02.2005
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei ole hyviä kokemuksia. Tilasin erään kaapelin 10.9. Toimitusajaksi oli merkitty 14 pv. Olen kysellyt veloitetun tilaukseni perään useita kertoja ja vaatinut Visalle palautusta, koska tuotetta ei näy.
    Vastaukset firmalta ovat tätä luokkaa, joten en voi mitenkään suositella, rahastusvarmuus on 100 %, toimitusvarmuus 0:
    Dear Customer,

    Sorry. The shipping time is out of our control, please give it more time. Occasionally, it will take more than one month even two month for a package to arrive at its destination.

    Please be kind and patient enough. You will get your package soon.

    Your understanding and patience is highly appreciated!

    Best regards,
    Lina
     
  8. ugge

    ugge Regular member

    Liittynyt:
    20.11.2007
    Viestejä:
    1,146
    Kiitokset:
    9
    Pisteet:
    48
    Ihan ookoo pulju, toimitus ajat vaihtelee aikapaljon. Joskus tavara tulee viikossa joskus taas menee jopa 3 viikkoa.

    Aika paljon olen tuolta tilaillut, enkä ainakaan vielä ole pettynyt ja tosiaan tuo ilmainen toimitus suurimmassa osassa tuotteita.
     
  9. Tore2003z

    Tore2003z Member

    Liittynyt:
    29.03.2010
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ipodin kuori tilattu sieltä, halpa oli jo tuli just sitä mitä pitikin mutta viikkojahan siinä meni.
     
  10. Vipeltäjä

    Vipeltäjä Member

    Liittynyt:
    03.02.2005
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eipä edelleen kehutttavaa. Nyt tilauksesta kaksi kuukautta, eikä tavaraa näy. Lupaavat selvittää postin kulkua ja pyytävät vain lisäaikaa 10 pv kerrallaan.
     
  11. juki150

    juki150 Member

    Liittynyt:
    17.02.2010
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuotteita tilattu DX:stä kymmeniä. Laatu yleensä ihan kohtuullinen, monesti olen yllättynyt positiivisestikin myytävästä tavarasta, poissulkematta myös pettymyksiä on tullut.

    Toimistusaika vaihtelee n. 4 päivästä jopa pariin kuukauteen, kyllä ne kamat aina on tullut vaikka kestänyt on aikaa.

    Muuten voin suositella, mutta älä vain mene ostamaan puhelinta Kiinasta! Osta vaikka käytetty vanha iPhone, Androidi tai vaikka useamman vuoden vanha Nokian E-sarjalainen halvalla, sen sijaan kuin että ostaisit kiina puhelimen. Itse yksi näitä "ihmeitä" ollut, ja ei edes halvimmasta päästä ja oli muuten aivan guraa, vaikka johonkin halppis Nokiaan verrattuna.
     
  12. yussef

    yussef Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2005
    Viestejä:
    370
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onhan tuolta tullut muutaman kerran tilailtua.

    Plussaa:

    - Halpa
    - Ei postikuluja
    - Tavara joskus hyvää.
    - Halpa
    - Sanoinko jo halpa?
    - Jos tavara ei toimi saat teoriassa rahasi takaisin
    - Tavarat tulevat perille...


    Miinusta:

    - ...kuukauden - kahden päästä tilauksesta.
    - Usein tavara ei toimi tai toimii huonosti
    - Tavaran tilaaminen on kuin joulupaketin avaus: koskaan ei tiedä, mitä saa..tässä tapauksessa saatat tilata aiempien tilausten perusteella "toimivaksi tiedetyn" tuotteen, joka ei toimi.

    - Jos tavara ei toimi, rahojen takaisin saanti vaatii liikaa työtä:
    - Pitkä viestittely dx:n henkilökunnalle
    - Mutkikkaat ohjeet tavaran palauttamiseksi (täytyy postittaa ihme varastolle)
    - Kuittien kanssa plärääminen
    - Postitus kestää niin kauan, että olet unohtanut koko tuotteen ja hukannut postituskuitin kun sinun pitäisi lähettää samoja tietoja kolmatta kertaa dx:lle tavaran saavuttua...


    Kaiken kaikkiaan ihan ok paikka tilata jos haluat tavaraa halvalla ja tilaat jonkin suurella todennäköisyydellä toimivan tuotteen. Kannattaa lukea tuotteeseen kirjoitettuja arvioita ja tuotteen keskustelupalstaa ennen ostopäätöksen tekoa. Useasti toimimattomana perille tullutta tuotetta en suosittele tilaamaan.
     
  13. Vipeltäjä

    Vipeltäjä Member

    Liittynyt:
    03.02.2005
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ensimmäinen 7.9.-11 lähetys ei ole tullut milloinkaan perille. Reklamoinnin jälkeen lähettivät 16.11.-11 uudelleen ja tuli perille 7.12.-11. Tilattu kaapeli on viraton, koska ei muunna lupauksestaan huolimatta PS3 videosingnaalia VGA-näytölle kelpaavaksi. Tällä välin olen tosin jo tehnyt muita ratkaisuja. Mittatappio 15 euroa.
     
    Viimeksi muokattu: 07.12.2011
  14. tmm68

    tmm68 Regular member

    Liittynyt:
    03.01.2005
    Viestejä:
    677
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    täytyy itse tietää mitä sieltä tilaa ja mihin riskitasoon on valmis. Olen tilannut parikymmentä kertaa. Toimitusaika on välistä turhankin pitkä ja laatu todellakin vaihtelee. Kerran tullut väärää tavaraa ja vaihto oikeaan ei onnistunut (kohtuudella), piti vaikka mitä todistaa ja lähetellä edes taisin, lopulta väsyttivät minut. Olen jatkanut sen jälkeen tilailua ja kaikki tullut oikein. Yhden kännynkin tilasin; nätti ja pieni ja sairaasti ominaisuuksia - tosin ei sillä mitään tehnyt kun käytettävyys oli mitä oli. Kaapelit , kännyn kotelot ym. ihan ok liitimet ei niin loistavia.
    Omalla riskillä!
     

Jaa tämä sivu