1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DC++ toimimaan aktiivina A-Link RR24.n kanssa?

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Hexel 06.02.2006.

  1. iaa

    iaa Member

    Liittynyt:
    10.09.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tähän pakko kommentoida että ehdottomasti kyllä vaivattomin tapa normi käyttäjälle on sillata yhteys että nat pois päältä,ei tarvi säätää.ongelmaksi tulee vasta sitten kun pitää olla purkissa enemmän kun yks kone (riippuu palveluntarjoajasta monta osotetta voi niiden dhcp:ltä saada,mulla taitaa olla vaan 1? en o satavarma kyllä ).Mutta kaikki saa kylä toimiin mut tosiaa vaatii hieman paneutumista asiaan...sanoisin et kyllä toi winukan oma palomuuri on ihan ok jos päivitykset ym.on kunnossa.tosin vaikee ite konffata,siks suosittelisin zonealarmia.
     
  2.  
  3. rillix

    rillix Regular member

    Liittynyt:
    24.08.2006
    Viestejä:
    579
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    NAT ei estä DC++ käyttöä, kun NAT asetukset on ok niin nopeus on maksimissaan!

    Kun NAT on päällä ja asetukset OK niin saat yhteyden kaikkiin samaa tiedostoa lataaviin käyttäjiin!

    Kyllä tuota NATia kannattaa AINA käyttää, turvallisuus on parempi, eli koneen (koneiden) ip:t ei näy nettiin.

    edit: typo
     
    Viimeksi muokattu: 22.10.2006
  4. Dillez

    Dillez Member

    Liittynyt:
    21.12.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itelläni ei tuollaista valikkoa näy, vaan sen kohtaalla on tyhjää.
    Mikä vikana?
     
  5. ville777

    ville777 Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2006
    Viestejä:
    112
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Laitan tän nyt vaika tähän aiheeseen.

    Eli saako tuolla rr24 modeemilla laitettua osaan yhteyksistä natin ja palomuurin päälle ja toiseen yhteteen ei. Esim xbox360 suora yhteys ilman palomuuria ja natia mutta koneelle nuo molemmat kuitenkin päälle?
    Ja jos saa niin miten
     
  6. Likonen

    Likonen Member

    Liittynyt:
    25.11.2006
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miksi minä en saa nattia pois päältä? Siinä missä kuva ohjeiden mukaa lukee nat settings tms. niin minulla siinä on vain tyhjä kohta?
     
  7. Likonen

    Likonen Member

    Liittynyt:
    25.11.2006
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Menee kyllä kohta hermo kun on "muutamat" kerrat yrittänyt saada tota dc:tä aktiiviseksi.
     
  8. Dillez

    Dillez Member

    Liittynyt:
    21.12.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama ongelma :/
     
  9. rillix

    rillix Regular member

    Liittynyt:
    24.08.2006
    Viestejä:
    579
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 05.01.2007
  10. Likonen

    Likonen Member

    Liittynyt:
    25.11.2006
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Porttaamista oon noin 10-20kertaa kokeillut tuloksetta. Ja nattia en saa pois päältä koska ei ole sitä nat asetus hommaa mulla niinkun tossa elisan ohjeissa. Siinä missa elisan mukaa lukee se NAT valikko niin mulla on siinä vaan tyhjä kohta.
     
  11. Sambbo1

    Sambbo1 Guest



    Mulla ei oo tuola Setup valikossa mitään autoPVC:tä. Mul on siel reunas vaan valikossa:

    DATAvpi0vci100
    IPTVvpi0vci100
    DATAvpi0vci33
    IPTVvpi0vci33
    DATAvpi8vci35
    IPTVvpi8vci35
     
  12. Likonen

    Likonen Member

    Liittynyt:
    25.11.2006
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Löysin tollasen a-linkin läpyskän, missä on ohjeet natin pois päältä laittamiseen mihin ei tarvitse tota nat asetus kohtaa. nyt toimii dc aktiivisena! JES
     
  13. ihmetys

    ihmetys Guest

    kiitti jasus *pusu*
     
  14. paaton

    paaton Member

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kun teen tuon ohjeen mukaan ja saan purkin siltaavaan tilaan, niin netti yhteys häviää kokonaan.
    Ainoastaan resetointi ja asetuksien palautus auttaa.
    Mitähän tein väärin?

    Soneran adsl on kyseessä.
     
  15. Madila

    Madila Member

    Liittynyt:
    20.07.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla myös ongelmia saada dc toimimaan activena. a-link RR24AP-B boksin kanssa.. olen selannut kaikki oppaat ja ohjeet läpi mutta ei mistään ole irronnut toimivia.. tai sitten vika on penkin ja näytön välissä mutta kun kirjaudun adsl boksiin niin sen ulkonäkö on erilainen mitä muilla on ollut johtuuko tuo firmwaren versiosta vai onko vaan kyseessä eri boksi..? Auttakaa avutonta. Kiitos!
     
  16. paaton

    paaton Member

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minullakin oli valmiita yhteyksiä eri nimillä, mutta nehän voi poistaa.

    Kaikki näyttää onnistuvan muuten ok, paitsi että yhteys vaan katkeaa kokonaan kun saan laitteen siltaavaksi.
    Ei ole iso vika ei...
     
  17. Madila

    Madila Member

    Liittynyt:
    20.07.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ei ollut vaikea homma saada sitä toimimaan.. soitin a-linkin tukeen ja sieltä saaduilla ohjeilla purkki toimimaan alle 5minuutissa..
    +358-600-41020 (1.67 Eur/min, office hours)
     
  18. paaton

    paaton Member

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jaksaisitko kirjoitella tähän niitä ohjeita, mitkä antoivat?
     
  19. Madila

    Madila Member

    Liittynyt:
    20.07.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eihä niitä voi muistaa :D tais olla silloin ku tuota asentelin niin sellanen pien nousu päällä ku tais kuitenki olla perjantai.. ! Mut siis mulla tuli sen purkin mukana ohje miten se saadaa siltaavaks nii voinhan sen kirjotella kunha kotii pääsen.. joskus iltapäivällä jos lähtis ;)
     
  20. Madila

    Madila Member

    Liittynyt:
    20.07.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eihä niitä voi muistaa :D tais olla silloin ku tuota asentelin niin sellanen pien nousu päällä ku tais kuitenki olla perjantai.. ! Mut siis mulla tuli sen purkin mukana ohje miten se saadaa siltaavaks nii voinhan sen kirjotella kunha kotii pääsen.. joskus iltapäivällä jos lähtis ;)
     
  21. Madila

    Madila Member

    Liittynyt:
    20.07.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eihä niitä voi muistaa :D tais olla silloin ku tuota asentelin niin sellanen pien nousu päällä ku tais kuitenki olla perjantai.. ! Mut siis mulla tuli sen purkin mukana ohje miten se saadaa siltaavaks nii voinhan sen kirjotella kunha kotii pääsen.. joskus iltapäivällä jos lähtis ;)
     

Jaa tämä sivu