1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

dc++ salaus

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi lavaamo2 06.01.2006.

  1. kaisellg

    kaisellg Member

    Liittynyt:
    06.01.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oudoilta? Onko se nyt niin outoa jos joku haluaa saada filut nopeasti ja kätevästi. Ja mitenköhän minä muka vaikutan muihin käyttäjiin? He vain luulevat, että minulla ei ole slotteja vapaana, eikä kukaan luule mun fakesharettavankaan. Kukaan ei ees löydä mun shareja hausta, joten miten muka vaikutan p2p maailman cheattaukseen? Erittäin mielenkiintoista sinäänsä...

    EDIT: Ainiin, ja sitä paitsi jos en mitää copyright stuffia jaa, niin enpä voi saada syytteitä lainvastaisesta jakamisesta.
     
    Viimeksi muokattu: 18.01.2006
  2.  
  3. aaxxeell

    aaxxeell Regular member

    Liittynyt:
    28.07.2005
    Viestejä:
    2,145
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jokainen mukana oleva on osallinen p2p verkkoon ja vaikuttaa.
    Valitettavasti myös TO materiaalin lataaminen on tästä vuodestä kiellettyä että vaikket jaa niin silti rikot lakia.
    Ehkä tulee aika kun vielä tajuat mitä p2p todellisuudessa tarkoittaa... toivon ainakin.
     
  4. kaisellg

    kaisellg Member

    Liittynyt:
    06.01.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tiedän kyllä hyvinkin. Ja lataaminen on kyllä sallittua.
     
  5. venalaine

    venalaine Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    893
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Onhan se sallittua niin kauan kun ei lataa tekijänoikeuslailla suojattua materiaalia. Mikäli lataat samaa musiikkia, elokuvia, pelejä yms.. mitä voi ostaa kaupasta, niin silloin se on laitonta. Olkoonkin että harva siitä joutuu vastuuseen, mutta ei se silti tee ko. toiminnasta laillista.
     
  6. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    @kaisellg

    Ja mikäs se p2p:n idea on?
    - Ladata ja jakaa tavaraa.

    Joten sinä olet suuressa osassa tätä rinkiä kun käytät koko ohjelmaa. Pointti on se että kun muutkin tekee kuin sinä, niin mistä saada tavaraaa?
     
  7. kaisellg

    kaisellg Member

    Liittynyt:
    06.01.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Muiden just ei kuulukaan jakaa feikkiä tai cheatata. Muutenhan en saa mitään koko Direct Connect maailmasta irti.
     
  8. -ReapeR-

    -ReapeR- Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2003
    Viestejä:
    243
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    [offtopic]
    On kait tuon kaisellg:in on pakko olla trolli..
    tai sitten todella säälittävä "mulle kaikki heti nyt" ajatusmaailma..

    muuten kaisellg, mitenkähän kävis jos kaikki tekis samanlailla kuin sinä? - niin aivan oikein, koko p2p-kuolis pois.
    miettikääpä sitä :)
    [/offtopic]
     
  9. kaisellg

    kaisellg Member

    Liittynyt:
    06.01.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos lukisit koko threadin ennenkuin kysyt tuollaista. Olen jo useaan otteeseen sanonut, että muut eivät tule eivätkä saakaan käyttää mitään huijaus menetelmää paitsi minä itse, muutenhan P2P maailmamme kaatuu. En ole sanonutkaan, että P2P kestäisi ylenpalttista puijausta. Ainoastaan pari matoa mahtuu joukkoon. Ja olen 4½ waretus vuodessa ehtinyt ihan tarpeeksi miettiä asioita.
     
    Viimeksi muokattu: 19.01.2006
  10. aaxxeell

    aaxxeell Regular member

    Liittynyt:
    28.07.2005
    Viestejä:
    2,145
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Taitaa tää viestiketju mennä pelleilyks kokonaan...
    Kuitenkin kasellg, mistä tuollaisen ihme etuoikeudet saanu muihin nähden...
     
  11. kaisellg

    kaisellg Member

    Liittynyt:
    06.01.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noh, ootas kun lasken. Olen käyttänyt 10752 tuntia elämästäni ainoastaan , että keksisin ihan kaikki mahdolliset huijaus tavat DC:ssä. Nyt kun olen vihdoinkin onnistunut niin en kyllä luovu.
     
  12. Sakke88

    Sakke88 Active member

    Liittynyt:
    11.04.2004
    Viestejä:
    1,773
    Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
    itse olen vaihtannu dc:stä torrentteihin melkeen kokonaan juuri näiden feikkaajien takia jotka eivät jaa mitään ja vievät kaikki slotit joten miten kukaan enää voi ladata mitään?
     
  13. kaisellg

    kaisellg Member

    Liittynyt:
    06.01.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Saa nähä kuinka kauan DC maailman pysyy parhaimpana. Torrentit on aika kova vastus jo pikku hiljaa.
     
  14. Chi

    Chi Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Peelo..."Minä, minä ja minä! Minä teen näin, te ette!" Paljonkos sitä ikää oli, peräti 12 vuotta..? Väkisinkin tulee mieleen pikkupoikien uhoamiset leikkikentällä, sorry. Ja btw, sinuna en paljoa täällä kehuskelisi sillä "huikealla" parin vuoden kiinnijäämättömyydellä- täällä on porukkaa, jotka ovat tavaraa ladanneet ennenkuin sinä ees synnyit...

    Pakko vielä ihmetellä, että jos kovana poikana olet noin kauan warettanut mitä väität(ja osaat siis hommasi), mitä ihmettä teet osiossa "Aloittelijoiden P2P-ongelmat"?
     
    Viimeksi muokattu: 20.01.2006
  15. kaisellg

    kaisellg Member

    Liittynyt:
    06.01.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minä en tätä threadia kyllä aloittanut. Minut vain ohjattiin tänne ja päätin sitten vain postata.
    Aijaa? Hmm, mitenköhän paljon se 56:n modeemi maksokaa? ja mitkäköhän oli ne p2p ohjelmat joita sillo oli? En muista että kazaatakaan olis sillo ollut, no ei ainakaan suuri tekijä.
     
  16. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Tämä tais olla sitten tässä...
     
  17. kaisellg

    kaisellg Member

    Liittynyt:
    06.01.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mun puolesta voi sulkea threadin.
     
  18. topias

    topias Regular member

    Liittynyt:
    06.12.2002
    Viestejä:
    260
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kerrankin kaisellg puhuu asiaa !
     
  19. Chi

    Chi Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ihankuin musiikkia ei voisi jakaa ilman p2p-tekniikkaa...;P No joo, annan olla.
     
  20. kaisellg

    kaisellg Member

    Liittynyt:
    06.01.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    P2P = Peer 2 Peer = Peer to Peer = Koneelta koneelle eli miten voit jakaa ilman P2P-tekniikaa? No, ehkä CD:n kautta esim. mutta kysymyksessähän oli käyttäen internetiä, joten aika ristiriitaista. Riippuu ihan mitä tasantarkkaan tarkoitetaan P2P-tekniikalla.
     
  21. lavaamo2

    lavaamo2 Member

    Liittynyt:
    05.01.2006
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ptäiosköhän KAISELLG *edited* täältä vämmäämästä, nämä sun jutut ei liity millän lailla tohon topiciin.
     
    Viimeksi muokattu: 22.01.2006

Jaa tämä sivu