1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DC++ opas

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi LcD 18.01.2006.

1. kisuli_86

kisuli_86 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voisiko joku selvittää mikä on vikana kun aina kun avaan dc:n niin joudun aloittamaan kaiken alusta, eli laittaan hubeja ja kaikki muutkin asetukset? Ja kun sulkee dc:n niin työpöydälle ilmestyy tiedostoja. Tarvitsen ohjeita joista tyhmempikin tajuaa mitä tehdä..

2.  
  3. kwaro

kwaro Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Taas saa tuntea itsensä tyhmäksi tämän kysymyksen jälkeen, mutta johan tuo on aikakin opetella käyttämään itse tuota laitosta..:) Eli ongelma on seuraavanlainen. Haku toimii kyllä, joskin hitaasti. Tästä ei voi syyttää kuin omaa konetta. Mutta jostakin syystä nykyään ei anna ladata kuin yhtä tiedostoa kerrallaan. Lukee vain, että "ei vapaita omia latauspaikkoja". No mistäpä noita sitten saa lisää?

4. maksis

maksis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. kangastus

kangastus Guest

Latasin DC++:n just ja tein sen niinku tossa ohjeessa neuvottiin. Laitoin asetuksen ja kaikki ja kun yritän käyttää sitä niin se sanoo et " Error creating magnet registry key ", miks?? mitä mun pitäios tehdä??

6. maksis

maksis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaynnista jarjestelmanvalvojana, katso ohjeiden 1. kohta

7. Laade

Laade Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos hyvästä oppaasta!
    Olen imuroinut joitain videoita, mutta siinä kestää todella kauan. Olen käyttänyt julkisia hubeja, enkä oikein tiedä miten hakea matskua muualta..? Mitä videon imuroimiseen yleisesti vaaditaan ja miten se onnistuisi helposti..? Kiitos:)

8. elinamari

elinamari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ylös.
    ei näy kuvat S:

9. lill1

lill1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sori, olin laiska enkä jaksanut selata koko viestiketjua läpi. Tällanen kysymys notta mitä tarkottaa ku mulla tulee siihen "avausikkunaan" dc:ssä aina teksti: "Virhe magnet-rekisteriavaimen luonnissa." ? Ja miten sellasen pystyis korjaamaan?

10. lill1

lill1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No huomasin et muutama viesti yläpuolella oli just samasta aiheesta, tosin en tajunnut ohjetta joka oli sen alla, enkä oikeestaan tiedä et liittyks se tähän aiheeseen.. Mulla on siis ennen toiminut DC,mutta jostain syystä se sano sopimuksensa irti tossa joku aika sitte ja nytte toi avaimenluonti tuottaa vaikeuksia.

11. maksis

maksis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    käynnistä järjestelmänvalvojana, linkki ohjeisiin samalla sivulla

12. pezkuu

pezkuu Guest

Missäs kuvat? :eek:

13. maksis

maksis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  14. MarsWin

MarsWin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ongelmana on että kyllä tuo hubiin yhdistyy, mutta kun pistää hakuun jotain, ei löydä mitään.. Olen testannu aktiivista ja passiivista, lukenu monta ohjetta läpi enkä ymmärrä ...

15. maksis

maksis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Monet suurimmista hubeista ei ole tarkoitettu lataamiseen eikä niissä toimi haku. Oletko koittanut tarpeeksi monessa hubissa?

16. vote

vote Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Apua. Jatkuuko nuo lataukset itestään kun keskeneräisiä latauksia on paljon mutta niitä ei näy siinä "lataus" ikkunassa ?b

17. Tsuuhvi

Tsuuhvi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Luin noita viestejä mutta en niistä hirveästi ymmärtänyt. Kuinka saan cd++ aktiivitilaan? pitäisi saada portit selville mutta en tiedä miten ne saan selville. Tuon oletysyhdyskäytävän sain selville tuolta ipconfig/all toiminnolla mutten saa portteja selville?

18. 6630nokia

6630nokia Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaikkia laitteita ei saa aktiivitilaan.

19. Janniii

Janniii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mullaki tuli toi "virhe magnet-rekisteri avaimen luomisessa, sitte kokeilin tota et käynnistän sen järjestelmänvalvojana, mut nyt ton koko jutn käynnistäminen ei onnistu.. Tohon tulee joku juttu et mingwm.10.dll ei löytynyt. Ja että sovelluksen uudellen asentaminen saattaa ratkaista ongelman.. Pitääks mun nyt sit lataa koko juttu uusiks vai onks joku helpompi tapa? Ois kiva jos joku osais neuvoo.. oon vähä tyhmä näis jutuis...

20. Kevyt123

Kevyt123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä pitäisi tehdä mulla tulee tommoinen teksti. Error creating magnet registry key. Kiitos etu käteen.

21. maksis

maksis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Jaa tämä sivu