1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DC++ opas

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi LcD 18.01.2006.

  1. matrix82

    matrix82 Regular member

    Liittynyt:
    15.03.2006
    Viestejä:
    567
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Todennäköisesti johtuu yhteys nopeudesta ja vastapuolen Upload nopeudesta, sekä tiedoston koosta.
     
  2.  
  3. catsu92

    catsu92 Member

    Liittynyt:
    19.11.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    TLS ei käytössä, sertifikaatin luonti epäonnistui: Määritettyä tiedostoa ei löydy.
    Sertifikaatti tiedoston lataus epäonnistui
    Tiedostolistaa päivitetään...
    Tiedostolistan päivitys valmis

    aina ku yritän käynnistää dc:n nii tulee tommonen teksti,mistäköhän mahtais johtua?kaikki asetukset pitäis olla ok.Dc on ennen toiminu mut nyt tulee aina toi teksti.Eli voisko joku mahdollisimman selkokielellä kertoo mitä pitäis tehdä?
     
  4. rillix

    rillix Regular member

    Liittynyt:
    24.08.2006
    Viestejä:
    579
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuosta ei tarvitse välittää, sinulla pitäisi toimia DC++ ok. TLS on joku DC:n uusimman version ominaisuus joka ei vielä kuitenkaan toimi.
     
    Viimeksi muokattu: 20.11.2006
  5. mippe

    mippe Guest

    APUA!
    Mun dc++ herjaa, että Pyydetty osoite ei kelpaa tässä konsteksissa. Mitä mun pitäis tehdä kun se ei sit toimi?
     
  6. Ile_

    Ile_ Member

    Liittynyt:
    27.10.2006
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oon kokeillu vaikka mitä ja nyt näyttäs onnistuvan viel modeemin portit aukasta en muista sitä salasanaa niin mitä pitäis tehä? ja modoomi on siemens speedstream 6515
     
  7. hammetti

    hammetti Guest

    miksu mulla ei tomi dc ++?? siinä aukee hubit ihan niinku pitääki kylläkin toisessa hubilistassa koska oletuksesa oleva hubi lista ei toiminut...ku lähen ettii jotain niin siihen tulee aina `´searching currentlu disbled `´??? mitä tää meinaa.. mitä pitäis tehä ja miten saan taas haettuu niinku ennenki?? mulla on jaossa kyllä kamaa.. noin 3 kigaa..
     
  8. colazo

    colazo Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2004
    Viestejä:
    272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    moi tää voi ehkä olla tyhmä kysymys mut miten tiedän olenko actiivi tilassa ??? mulla on dc++ 0.691 ja sieltä yhteyksissä palomuuri upnp. mullakun ei ole mitään hajuu niin jos joku viitsisi kertoo et olenko onnistunut viimein pääsemään aktiivi tilaan. kiitos
     
  9. Arnolds2

    Arnolds2 Regular member

    Liittynyt:
    09.04.2004
    Viestejä:
    233
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    colazo
    Lueppa ketjun alusta LcD:n ohje. Jos asetukset noin ja saat hubilistat sekä haulla näkyviin mitä hauluat niin olet aktiivi tilassa.
     
    Viimeksi muokattu: 21.12.2006
  10. Jxcl

    Jxcl Member

    Liittynyt:
    23.12.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä sain toimimaan dc:n hyvin ja lataamaan,mutta kun sammutan ja käynnistän niin kaikki hubit ovat hävinneet ja lataukset?
     
  11. rillix

    rillix Regular member

    Liittynyt:
    24.08.2006
    Viestejä:
    579
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaikki on ok eli keskeneräiset lataukset ei pitäisi hävitä. Sinun pitää uudestaan mennä samoille hubeille joilla ne käyttäjät olivat joilta latasit, niin lataukset jatkuu (mikäli on vapaita slotteja).
     
  12. DooDi

    DooDi Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2006
    Viestejä:
    239
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos. Paljon oli noit perusapuja mulle. Esim. : Sain kielen Suomeksi...
     
  13. Tomppaq92

    Tomppaq92 Member

    Liittynyt:
    13.09.2006
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei toimi mulla.. : / Ei löydä hubei.. :´(
     
  14. rillix

    rillix Regular member

    Liittynyt:
    24.08.2006
    Viestejä:
    579
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  15. Allu92

    Allu92 Member

    Liittynyt:
    27.12.2006
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on semmoinen ongelma että lataaminen on todella hidasta ja monesti tulee tälläiset tekstit "ei vapaita latauspaikkoja" ja "ei vapaita omia latauspaikkoja" vaikka slotteja pitäisi olla vapaana.
    Laajakaistayhteys on baana minkä pitaisi olla ihan hyvä.
    Joskus TODELLA harvoin lataaminen saattaa tapahtua jopa 500kt/s vauhdilla, mutta yleensä se on siinä 2-0 kt/s.
    Ennen DC toimi ihan normaalisti ja moitteettomasti mutta nyt on ollut tällainen jo kuukauden.
    Olen yrittänyt jopa ruotsalaisilta hubeilta latailla, mutta ei auta.
     
    Viimeksi muokattu: 27.12.2006
  16. rillix

    rillix Regular member

    Liittynyt:
    24.08.2006
    Viestejä:
    579
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käyppä vilkaisemassa operaattorisi tukisivuilta onko siellä mitään mainintaa p2p-ohjelmien käytöstä. Jotkut baana operaattorit priorisoivat p2p-liikennettä.
     
  17. zantzuu

    zantzuu Guest

    Mul ei tullu tota yhtä kohtaa noista ASETUKSET -kohdasta :/ (toka kohta niistä) Why?
     
  18. aloora

    aloora Member

    Liittynyt:
    25.01.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ongelmiaongelmia!
    Olen menestyksellisesti päässyt hubeille ja saanut kaikki (kai) oikein asetettua mutta mulla on yhä se sama ongelma mikä on ollu jokaisella kerralla ku oon koittanu tuota asentaa että se ei vaan lataa mitään. Alhaalla lukee että searching for (mitä nyt etsiikään) mutta mittään ei tule:/
    Mikä meni pieleen?
     
  19. Ligitech

    Ligitech Member

    Liittynyt:
    26.01.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    DC++ ilmoittaa seuraavan viestin

    [11:20] TLS ei ole käytössä, sertifikaattia ei voitu luoda: Määritettyä tiedostoa ei löydy.
    [11:20] Virhe ladattaessa sertifikaattia
    [11:20] Tiedostoluetteloa päivitys käynnistetty
    [11:20] Tiedostoluettelon päivitys valmis

    En löydä täältä tähän ongelmaan vastauksia voisko joku auttaa.
     
  20. Jakkiz

    Jakkiz Member

    Liittynyt:
    16.01.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikä minulla on vikana, kun avaan dc++ niin pääsen ihan normaalisti hubeihin sisään, mutta kun klikkaan jonkun pään kuvasta sieltä oikealta niin se ei näytä hänen tiedostojaan eikä se löydä mitään kappaleita se haku.Dc++ on ennen toiminut ihan hyvin, mutta se vain lakkasi toimimasta yhtenä päivänä.
     
  21. melsgu

    melsgu Member

    Liittynyt:
    28.01.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    minulla on ongelma dc kanssa.. tuo on hyvä opas muuten kaikki toimi hyvin paitsi että nyt kun lataan piisin se tuele sileleen ettei sitä voi kuunnella..:F missä vika ?
     

Jaa tämä sivu