1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DC++ ei toimi

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi cepa 14.03.2006.

  1. cepa

    cepa Member

    Liittynyt:
    03.03.2006
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Modeemi: A-LINK RoadRunner 40E
    Reititin: ZyXEL Prestige 334

    Ongelmana on, että dc++ ei etsi tiedostoja. Olen katsonut kaikki mahdolliset ohjeet, ja nyt pitäisi kaikkien NAT yms. asetuksien olla oikein. Silti ei pysty lataamaan mitään DC++ :sta. Vaikka pistän yhteysasetukset passiiviksi, niin ei tapahdu mitään, kun pistän tiedoston hakuun esim. pelkän pisteen. Windowsin palomuurikin on pois päältä. MIKÄ VOI SIIS OLLA ONGELMA?
     
  2.  
  3. kootee89

    kootee89 Regular member

    Liittynyt:
    20.04.2005
    Viestejä:
    237
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oletko sisällä jollain hubilla. et löydä mitään ellet ole millää hubilla
     
  4. cepa

    cepa Member

    Liittynyt:
    03.03.2006
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kyllä olen hubilla.
     
  5. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Jos pistät hakuun pelkän pisteen, niin ei varmasti tule mitään tuloksia. Monella hubilla on hakuun määritetty minimimerkkimäärä mikä pitää olla, esim. 4-5 kirjainta/merkkiä.

    Jos ei passiivinakaan löydä mitään, niin vika on joko siinä että hakkaat hakua liian usein, jonka takia se menee "lukkoon" sinulta hetkeksi aikaa, tai sitten niitä hakemiasi tiedostoja ei vain yksinkertaisesti ole.

    Edit. kannattaa aina kun klikkaat sitä hakua, niin katsoa hubin main chattiin, että antaako botti jotain herjaa siitä
     
    Viimeksi muokattu: 16.03.2006
  6. kootee89

    kootee89 Regular member

    Liittynyt:
    20.04.2005
    Viestejä:
    237
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voisihan tuo johtua jostain operaattorin toimista.
     
    Viimeksi muokattu: 16.03.2006
  7. vsalkku

    vsalkku Member

    Liittynyt:
    14.12.2005
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla toimi kyl passiivi vaik operaattoril ei ollu portit auki
     
  8. cepa

    cepa Member

    Liittynyt:
    03.03.2006
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olisiko mahdollista, että nortonin palomuuri estää toiminnan? Mielestäni DC++ on siellä sallittujen ohjelmien listalla, joten eikö sen silloin pitäisi toimia, vai pitäisikö palomuuriin tehdä vielä jotain asetuksia?
     
  9. venalaine

    venalaine Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    893
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Kaikkihan on mahdollista. Ei sille mielestäni kyllä sen kummempaa tarvii tehdä kun sallit vaan sille sen Dc:n.
     
  10. cepa

    cepa Member

    Liittynyt:
    03.03.2006
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sain sitte DC++ toimimaan, mutta tällä on iha perkeleen vaikee saada ladattuu mitää, ku kellää ei oo vapaana latauspaikkoja. Sit ku loppujen lopuks on, ni lataaa nii perkeleen hitaasti. Mutta voi olla että täytyy vaa kestää tällane. Kyrsiipähä vaa pahemman kerran.
     
  11. ernesti81

    ernesti81 Member

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla Dc pelittää Nortonin muurin kanssa loistavasti.
    Ongelmana onkin se, että systerin koneella oleva f-secure client security 2004 ei päästä sisääntulevaa liikennettä läpi.
    Asetuksissa molemminsuuntainen trafiikki kyl on sallittu mut silti dc ei toimi ku passiivi tilassa... Kaikenmaailman ohjeiden avulla olen yrittänyt dc:n asetuksista portteja availla ja ip:tä syöttää mut silti ei pelitä!
    Voisiko syy ollakin jossain muualla?
     
  12. vsalkku

    vsalkku Member

    Liittynyt:
    14.12.2005
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  13. venalaine

    venalaine Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    893
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    No todennäköisesti olet sitten vaan huonolla hubilla jossa käyttäjät rajoittavat uploadaamista ja harrastavat muuta feikkaamista. Tämä on todennäköistä varsinkin jos olet jollain "minimi share 0GB" paikassa. Pistä kunnolla tavaraa jakoon ja kirjaudu kunnon hubille, sehän se idea tossa hommassa taitaa olla.
     
  14. hannu80

    hannu80 Guest

    2004 versiosta en tiedä mutta 6.0 versiossa pitää olla oletuksena oleva "Office" asetus,
    jos sen muuttaa "Home", niin p2p-ohjelmat ei toimi kunnolla!

    F-Secure Anti-Virus Client Security http://img234.imageshack.us/img234/1089/fsecureoffice43nz.jpg

    Palomuuriohjelman oletuksena olevia suojausasetuksia ei saa muuttaa tiukemmiksi
    tai muuten p2p-ohjelman lataukset hidastuvat eli silloin palomuuri
    estää p2p-ohjelman kaiken kutsumattoman sisään tulevan liikenteen, vaikka ne olisi
    sallittu palomuurin p2p-ohjelman palomuurisäännössä.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 17.03.2006
  15. Kelmi69

    Kelmi69 Member

    Liittynyt:
    28.03.2006
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mun dc++ ei niinku toimi. se ei hae hubja ollenkaa ja sit siin lukee vaa et ''download failed: yhteydenmuodostamis yritys epäonnistui, koska vastapuoli ei vastannut oikein määritetyn ajan kuluessa tai aie. et osaisko joku kertoo et mikä mätää??
     
  16. BombA92

    BombA92 Guest

    Mistä sais DC++ suomenkielisenä tai sitten käyttö ohjeet uusimpaan dc++:saan. voisko joku auttaa seuraavaan asiaan, oon valinnu hubit mistä imuroida mutta ku kirjottaa hakusanan niin ei tuu mitään.. HjÄlP!!
     
  17. AcidCrew

    AcidCrew Guest

  18. stroudis

    stroudis Member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vuosisadan läpät tuli vastaan kun olin asentanut uuden dc:n ja laittelin sitten onnessani sitä päälle. Oisko jeesii eli;
    Fatal Error: error while importing symbol "RegisterWindowMessageW" from DLL Unicows.dll
    Lopux aina yhtä tuttu this app. will terminate now.......
     
  19. J-Lo

    J-Lo Member

    Liittynyt:
    28.06.2005
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitäs hittoo sitä pitäs tehdä et pääsis hubeihin sisään ku kaikista tulee vastauksena et välitetty argumentti ei kelpaa??
     
  20. Tuff

    Tuff Active member

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    3,621
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    onko mikä dc++ versio käytössä? Nick:ssä tai muissa käyttäjä tiedoissa ei mitään erikoismerkkejä?
     
  21. hannana

    hannana Member

    Liittynyt:
    28.08.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    sama onglema, yritän ettiä ja en tajua yhtään mitä pitäisi tehdä. en ymmärrä noista palomuureista sun muista, hubissa kyllä olen, useammassakin mutta muusta sitten en tiedä.. ja mikä ero on unstablella ja stablella?
     
    Viimeksi muokattu: 28.08.2006

Jaa tämä sivu