1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DC++ 0.698 - en voi etsiä mitään, auttakaa!

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi soulsizta 11.11.2006.

  1. rookieGen

    rookieGen Guest

    Ei mitää Elisoita, iha pabusta semmoset. Joq sonera mieluummin.
     
  2.  
  3. eekoo

    eekoo Regular member

    Liittynyt:
    29.04.2006
    Viestejä:
    194
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    J00 kandee visbee ottaa pebun kautta soneraa täs vaihees

    Outoa että se nyt löytää tavaraa aktiivina mutta ei lataa kuitenkaan. Jos koitat vaihtaa takaisin passivelle niin saako se sillä latauksen käytiin nyt näiden asetusten räpläyksien jälkeen? Ja tuosta elisan palomuurista en tiedä, mutta muuri saattaa kuristaa silti vaikka sen poistaisikin käytöstä jos sitä ei poista koneelta. Saatko tuonne elisaan määritettyä asetuksia käsin kuinka hyvin?
     
  4. rillix

    rillix Regular member

    Liittynyt:
    24.08.2006
    Viestejä:
    579
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toimiiko jos poistat Elisa Tietoturvapalvelun 'Lisää tai poista sovellus'-ohjelmalla? Onko XP:n palomuuri pois käytöstä.

    Elisa Tietoturvapalvelun tilalle löytyy myös hyviä ilmaisia ohjelmia, esim ZoneAlarm ja Avast!
     
  5. Necroid

    Necroid Member

    Liittynyt:
    08.12.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Poistin tuon nyt koneelta. Ei tuntuisi auttavan. Hakee kyllä activella, mutta passivella lataa. Eli jos haen vaikka ensin activella niin ei aloita latausta, mutta kun käännän passivelle niin sitten alkaa vasta tapahtua. Kyllä tuollakin tavalla voisi ladata, mutta olisi mukavempi jos ei tarttisi koko ajan säätää tuota namiskaa.

    Ja minulla ei ole XP:tä vaan ME.
     
    Viimeksi muokattu: 11.12.2006
  6. soulsizta

    soulsizta Guest

    (Kysyn tätä myös hubilistaongelma-kohdassa..):

    Miks mulla alkuun toimi passiivina silleen jotenkuten ja slotit näky normaalisti esim. 9/9, 1/7 jne. Mut sit meni joku pieleen ja ku hain jotakin, ni biisejä löyty vaan tyyliin yheltä hubilta ja siinä oli slotit joka käyttäjällä esim. 7/0, 6/0, 18/0.. eli kaikissa nolla!!!! Mulla on rasti kohassa Only users with free slots.

    Mitä mä teen väärin? AUTTAKAA! Kiitos.
     
  7. loverutus

    loverutus Member

    Liittynyt:
    15.12.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä olen just ladannu DC++:n ja mä en pääse alkua pidemmälle.. Olen HooMoilanen (anteeks kaikki H. Moilaset ku mä pilkkaan) enkä ymmärrä mistään mitään.. ainoo et mun ongelma on etten mä saa hubeja vaiks kaikki pienintä pierua myöten on pistetty jakoon.. Ihan varotuksen sanana mä en ymmärrä mitään tietokoneista, mut sen verran mä tiedän ettei mein koneessa ole palomuuria päällä (mikä on ei suositeltavaa).. Kiitos jos joku jaksaa vastata tähän selkokielellä. mielellään näppäin näppäimeltä ja kertois et mist mä mitäki löydän..
     
  8. rillix

    rillix Regular member

    Liittynyt:
    24.08.2006
    Viestejä:
    579
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 15.12.2006
  9. milluutus

    milluutus Regular member

    Liittynyt:
    26.10.2004
    Viestejä:
    239
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vikaa myös itselläni. Eli hublistiä hakiessa tulee connection refused by target machine, onko vieläkin menossa se palvelunestohyökkäys hublistille? Tilana on passive.
     

Jaa tämä sivu