1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Cs: Source oman servun teko ?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi vapatius 04.01.2006.

  1. runkku

    runkku Member

    Liittynyt:
    24.03.2005
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ei mulla vaan ole mikään kone hidastunut mihin olen laittanut mani admin pluginin
     
  2.  
  3. dashii

    dashii Member

    Liittynyt:
    12.09.2007
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuli muuten mieleen olisko niitä komenttoja enemmän esim sellanen että Siel vasemassa yläkulmassa Vaikka tere tulemast miu servu : sillee että kaikki näkee sen ??
     
  4. deleted-user

    deleted-user Guest

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    1,905
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sellanen onnistuu ainakin bindillä ,eli aina kun painat tiettyä haluamasi kirjainta/näppäintä consoliin laitettu lause käväsee ruudulla ja jos olet admin (niinkuin varmaan olet) sen voi laittaa myös näkymään vihreällä kaikkivoivan adminin superjumalatekstillä.

    Nyt en muista mitä siihen piti eteen kirjoittaa että se teksti näkyy kaikille ,mutta pitäisi löytyä kun kirjoitat consoleen cvars tai cvarlist ja sen jälkeen find admin say tai find sanan jälkeen jotain jolla komento voisi löytyä jolloin eteesi tulee lista kaikista komennoista joissa esiinty haluamasi sanat find komenon jälkeen. ja jos haluat lisää teitoa kyseisestä komennosta niin laita consoleen help *haluamasi komento*.
     
  5. Jeeeesus

    Jeeeesus Member

    Liittynyt:
    03.02.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nii, voisiko joku kiltti lähettää tarkat ohjeet ku en tajuu noist mitää...
     
  6. Doppavi

    Doppavi Member

    Liittynyt:
    30.01.2008
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    helpoin tapa on vaan ladata hamachi ja sen kautta kaverien joinata teijän LAN servuunne.
     
  7. Teme1122

    Teme1122 Member

    Liittynyt:
    23.12.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    muuttt ku haluisin tehä et kaikki vois joinata muutki ku kaverit.. ku ärsyttää aina ottaa tukiasema pois käytöst ku tekee servun..
    ku muuten tekisin jonkilaisen 24/7 servun toisella koneel jos saisin toimimaa
     
  8. cskimmo

    cskimmo Member

    Liittynyt:
    12.04.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    miten ton consolen saa avattua?????
     
  9. pezkuu

    pezkuu Guest

    § näppäimestä
     
  10. cskimmo

    cskimmo Member

    Liittynyt:
    12.04.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ööö... pittäks tota painaa elin aikana vai steamis? pelin aikan mul ei ainakaan onnistunu...
     
  11. Teme1122

    Teme1122 Member

    Liittynyt:
    23.12.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    siis meet steam -> pelit -> css ja hiiren toist nappulaa -> ominaisuudet -> käynnistys ominaisuudet tai jotain vastaavaa ja siihen vaa -console sit avaat css ja dadaa console on siin..
     
  12. cskimmo

    cskimmo Member

    Liittynyt:
    12.04.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tuhannet kiitokset.. ku ei noitten älykääpiöitten selityksist saa mitää selvää =D
     
  13. dashii

    dashii Member

    Liittynyt:
    12.09.2007
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

    aha..
     
  14. Teme1122

    Teme1122 Member

    Liittynyt:
    23.12.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko semmosta servun teko ohjelmaa minne pystyy laittamaan Lan ip:n sekä ADSL modeemin ip:n, servu ei toimi muuten kun käytössä Buffalon tukiasema
     
  15. Alykaapa

    Alykaapa Member

    Liittynyt:
    17.08.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on nytte toi Source dedicated server ja mani admin plugin 1.1 laitoin ton mani adminin toimimaan ja mä oon siinä nytte admin ja sillee mutta menin sorsaan ja consoleen laitoin "sv_lan 0" ja sitten "Create server" noni se onnistu painoin K (adminin komennot) ja siihe tuli se lista, okei ja nytte kokeilin samaa tolla Source dedicatedi server hommelilla ja pääsen servuun mutta mani admin ei toimi siinä..? voisittekos vähä auttaa mua tässä..!! ja sitten jos saisin noita adminin komentoja esim. niinku noita että voi kirjottaa sille "HIANOL" vihreel tekstil jne. ja vastailkaa kiittos mäki voin auttaa jos kysytte jotain.! tota srcs (vai mikä lie) ni en saanu enkä osannu asentaa joten unohtakaa se :D ;Haluisin mani adminin toimimaan source dedicated serverissä. Kiitos =)
     
  16. Alykaapa

    Alykaapa Member

    Liittynyt:
    17.08.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ainiin ja jos voisitte/viittisitte neuvoo mua että miten saisin hlstatsit sinne statsit.. vai mitkä ne on no kuitenki kpd ynnä muut.. ja sitte viellä toho source dedicateddiin että haluisin lisää mappei ni neuvokaa.

    Ja onks tämmöset "mappacit" mahollisii? esim niiku ois yhessä kansiossa kaikki de_ mapit toises aim_ jossain gg_ hei jos tiiätte tämmösii nii sanokaas :) tää ei vanhene
     

Jaa tämä sivu