Tuli muuten mieleen olisko niitä komenttoja enemmän esim sellanen että Siel vasemassa yläkulmassa Vaikka tere tulemast miu servu : sillee että kaikki näkee sen ??
Sellanen onnistuu ainakin bindillä ,eli aina kun painat tiettyä haluamasi kirjainta/näppäintä consoliin laitettu lause käväsee ruudulla ja jos olet admin (niinkuin varmaan olet) sen voi laittaa myös näkymään vihreällä kaikkivoivan adminin superjumalatekstillä. Nyt en muista mitä siihen piti eteen kirjoittaa että se teksti näkyy kaikille ,mutta pitäisi löytyä kun kirjoitat consoleen cvars tai cvarlist ja sen jälkeen find admin say tai find sanan jälkeen jotain jolla komento voisi löytyä jolloin eteesi tulee lista kaikista komennoista joissa esiinty haluamasi sanat find komenon jälkeen. ja jos haluat lisää teitoa kyseisestä komennosta niin laita consoleen help *haluamasi komento*.
muuttt ku haluisin tehä et kaikki vois joinata muutki ku kaverit.. ku ärsyttää aina ottaa tukiasema pois käytöst ku tekee servun.. ku muuten tekisin jonkilaisen 24/7 servun toisella koneel jos saisin toimimaa
siis meet steam -> pelit -> css ja hiiren toist nappulaa -> ominaisuudet -> käynnistys ominaisuudet tai jotain vastaavaa ja siihen vaa -console sit avaat css ja dadaa console on siin..
Onko semmosta servun teko ohjelmaa minne pystyy laittamaan Lan ip:n sekä ADSL modeemin ip:n, servu ei toimi muuten kun käytössä Buffalon tukiasema
Mulla on nytte toi Source dedicated server ja mani admin plugin 1.1 laitoin ton mani adminin toimimaan ja mä oon siinä nytte admin ja sillee mutta menin sorsaan ja consoleen laitoin "sv_lan 0" ja sitten "Create server" noni se onnistu painoin K (adminin komennot) ja siihe tuli se lista, okei ja nytte kokeilin samaa tolla Source dedicatedi server hommelilla ja pääsen servuun mutta mani admin ei toimi siinä..? voisittekos vähä auttaa mua tässä..!! ja sitten jos saisin noita adminin komentoja esim. niinku noita että voi kirjottaa sille "HIANOL" vihreel tekstil jne. ja vastailkaa kiittos mäki voin auttaa jos kysytte jotain.! tota srcs (vai mikä lie) ni en saanu enkä osannu asentaa joten unohtakaa se ;Haluisin mani adminin toimimaan source dedicated serverissä. Kiitos =)
Ainiin ja jos voisitte/viittisitte neuvoo mua että miten saisin hlstatsit sinne statsit.. vai mitkä ne on no kuitenki kpd ynnä muut.. ja sitte viellä toho source dedicateddiin että haluisin lisää mappei ni neuvokaa. Ja onks tämmöset "mappacit" mahollisii? esim niiku ois yhessä kansiossa kaikki de_ mapit toises aim_ jossain gg_ hei jos tiiätte tämmösii nii sanokaas tää ei vanhene