1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Cs: Source oman servun teko ?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi vapatius 04.01.2006.

  1. TheLucky

    TheLucky Regular member

    Liittynyt:
    01.06.2006
    Viestejä:
    738
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitäs se tekee? (lol, Sydämmen lyönti :D )
     
  2.  
  3. stuupid

    stuupid Regular member

    Liittynyt:
    20.02.2007
    Viestejä:
    106
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mä oon tehny oman servun ja se näkyy muille mutta sitte ku koittaa mennä sisään nii consoles lukee: connection failed after 4 retries
    ja kaikilla tuli tuo sama viesti ku yritti tulla mun servuun
     
  4. Teme1122

    Teme1122 Member

    Liittynyt:
    23.12.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on tällänen ongelma.
    Teen servun Source Dedicated Server tai Create Serverillä niin servu menee laniin. Vaikka kirjotan sv_lan 0 ja sen jälkeen sv_lan tulee teksti
    "sv_lan" = "0"
    - Server is a lan server ( no heartbeat, no authentication, no non-class C addresses )

    Mulla on Buffalo Airstation Turbo G modeemina. Oon koneen palomuuriin laittanu poikkeuksiin portit: TCP 27015, UDP 27020, UDP 27015.
    Buffalon asetuksiakin olen koittanu säätää otin noi portit laitoin ignore ja.... AUTTAKAA TARVIS APUA!!!
     
  5. Mikko70

    Mikko70 Member

    Liittynyt:
    28.06.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    pitääkä "rcon" salasanan olla oma steam salasana?
    miten siihen saa lisää mappei ku siinä on vaa de_dust2?
    miten siihen saa jonku modin? esim.rpg-mod tai gungame.
    miten saa laitettuu monta mappii että se vaihtuu esim.tunnin välein.
    näkyykö se servu kaikkille sourcen pelaajille serveri listassa ja jos näkyy nii kuinka kauaa se on siel?
     
  6. jorpan

    jorpan Member

    Liittynyt:
    26.10.2006
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Edit: ei mitään.
     
    Viimeksi muokattu: 28.06.2007
  7. hyneman

    hyneman Member

    Liittynyt:
    28.05.2007
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täällä on useaan kertaan kysytty että mikä muu voi olla vikana että servu ei näy nettiin vaikka asetuksena on sv_lan 0 ja ei ole natin takana.. Tietääkö joku missä hemmetissä on vika???
     
  8. Ysf

    Ysf Active member

    Liittynyt:
    02.10.2005
    Viestejä:
    1,954
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    Tuurillahan tuon voisi arvata ;)

    heartbeat lähettää tiedon pelipalvelimelta valven palvelimelle jossa se sanoo "elossa olen" :)
     
  9. TheLucky

    TheLucky Regular member

    Liittynyt:
    01.06.2006
    Viestejä:
    738
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Heh heh, niinpä teitysti, ei tohon neroa olisi tarvinnut... :)
     
  10. Chem0sh

    Chem0sh Guest

    voisiko joku kertoa mulle, että miten voi tehä omasta servusta zombiehorde servun. Latasin jonkun paketin jossa oli ilmeisesti kaikki tiedostot, mutta onglema on se, että en tiedä mihin ne pitää laittaa. Täällä suurin osa on viisasta väkeä joten epäilen, että joku osaa vastata. ~_~
     
  11. joussa

    joussa Member

    Liittynyt:
    31.07.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    miks mulla tulee semmonen teksti että:Connection failed after 4 retries. kun joku yrittää joinata mun servuun???
     
  12. Xeya

    Xeya Member

    Liittynyt:
    21.07.2007
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Falle/: neuvo laitta mani admin plugini konsolii mut en oikee hoksannu mite ne voi laittaa voiko niitä ^^ ? quakeja en oo iha ite varma ^^
     
  13. _SLERBA_

    _SLERBA_ Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on tua sama (yleinen ongelma) eli teen servun ja laitan sv_lan 0 mutta kaverit ei tääse pelaa. Tulee palvelin ei vastaa. onko vika porteissa ja miten voin avata ne? :pP
     
  14. Xeya

    Xeya Member

    Liittynyt:
    21.07.2007
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    pitääkä "rcon" salasanan olla oma steam salasana?
    miten siihen saa lisää mappei ku siinä on vaa de_dust2?
    miten siihen saa jonku modin? esim.rpg-mod tai gungame.
    miten saa laitettuu monta mappii että se vaihtuu esim.tunnin välein.
    näkyykö se servu kaikkille sourcen pelaajille serveri listassa ja jos näkyy nii kuinka kauaa se on siel?[/quote]

    Juu miten Gungame vaik laitettais? :D
     
  15. Lamigo

    Lamigo Member

    Liittynyt:
    14.02.2007
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    CS:S mulla oli toiminut hyvin siihen asti kunnes saatiin modeemi.Ennen modeemia se löysi yli 20000 serveriä nyt se löytää vaan 300 josta alle 100 vaan toimii.En ollu kokeillu serverin tekemistä ennen modeemia mutta yritin sen jälkeen (Create Server) eikä onnistu, luulenpa että se olisi onnistunut silloin kun modeemia ei ollut. Eli tuo modeemi pilaa pelaamisen ilon. Modeemi on ZyXelin P-660HW-D1 ja palomuuri windowsin oma. Modeemissa on kans palomuuri joka mielestäni aiheuttaakin kaikki nuo ongelmat. Kun pistää modeemin palomuurin pois niin se löytää kyllä n.20000 serveriä mutta serverin tekeminen ei edelleenkään onnistu.Kirjoitin konsoliin sv_lan 0 mutta se ei näytä tehoavan mitenkään. Yritin avata NAT portit ja kokeilin sen jälkeen eikä vieläkään onnistunu. Ei oo enää mitään vaihtoehtoja jäljellä. Joten pyydän apua. Eli miten saan oman serverin toimimaan? Toivottavasti joku osaa auttaa.
    Kiitos.

    Muuten haittaako se mitenkään jos laittaa modeemin palomuurin pois jos on windowsin palomuuri?
     
  16. deleted-user

    deleted-user Guest

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    1,905
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Periaatteessahan kahta palomuuria ja virussoftaa EI saa olla samanaikaisesti päällä. En sitten tiedä että mitä tarkoitat tuolla modeemin omalla palomuurilla. Taidat tarkoittaa mukanatullutta softaa eikö? Mutta sen voit sitten ottaa pois päältä jos windowsin palomuuri on käytössä.
     
  17. Lamigo

    Lamigo Member

    Liittynyt:
    14.02.2007
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tarkoitan sitä palomuuria joka on modeemin sisällä siis ei tullu mukana.
     
  18. dashii

    dashii Member

    Liittynyt:
    12.09.2007
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kertokaa Linkki josta saa Laddattua Mani admin pluginin ! sellasen version joka toimii Create serverin kautta ! Css:ssään sit
     
  19. runkku

    runkku Member

    Liittynyt:
    24.03.2005
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mani Admin Plugin lataus 1.1 (1,5 MB)
    http://www.mani-admin-plugin.com/mani_admin_plugin/v1_1_0zk/mani_admin_plugin_v1_1_0zk.zip

    Asennus Versio 1.1
    - Purat lataamasi tiedostot haluamaasi kansioon.

    - Kopioit "Sound, Materials, Cfg ja Addons" kansiot
    "C:program Files/Steam/steamapps/accountnimesi/counter-strike source/cstrike" tiedostojen päälle.

    - Tämän jälkeen etsit "cstrike/cfg/mani_admin_plugin" kansion, josta haet "adminlist.txt" -tiedoston.
    ->Kun olet tämän löytänyt, kirjoitat ihan alas OMA STEAMID ja sen alle ;127.0.0.1

    (HUOM. Oman STEAMID löydät kirjoittamalla Public serverillä consoleen "status" jolloin sinne tulee kaikkien pelaajien ID, mutta kopioit vain omasi ja lisäät "adminlist.txt")

    - Sitten menet "cstrikeaddons" kansioon, jossa on tiedosto nimeltään "CreaterVDF.exe". Klikkaat tätä ja valitset luettelosta "cstrike" ja painat "Save VDF nappia" jolloin se tekee uuden tiedoston "addons" kansioon.

    - Tämän toiminnon jälkeen olet oman serverisi admin. Avaat CSS ja painat "Creater Server" nappia ja valitset mapin +sun muut asetukset.

    - Kun olet omalla serverilläsi sinun pitäneet tehdä kaksi eri toiminto;
    1. Kirjoita consoleen Bind "k" "admin" -Eli kun painat K näppäintä sinulle aukea admin menu
    2. Kirjoita consoleen sv_lan 0 -Muut ihmiset pääsevät yhdistämään serverillesi

    JA JOS JOKU OSAA LAITTAA MANI ADMIN PLUGIN 1.2 TOMIMAAN NIIN OLISIN KIINNOSTUNUT OHJEISTA
     
  20. dashii

    dashii Member

    Liittynyt:
    12.09.2007
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos... se Auttoi
     
  21. dashii

    dashii Member

    Liittynyt:
    12.09.2007
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mutta Se hidasti konetta Sikana O__o :O
     

Jaa tämä sivu