1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Cs: Source oman servun teko ?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi vapatius 04.01.2006.

  1. vapatius

    vapatius Regular member

    Liittynyt:
    04.12.2005
    Viestejä:
    190
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ai että kaveri menee consoleen kirjoittaa connect ja minun omani ip:ni (huom ei servun ip:tä)? Sitten sen pitäisi yhdistää siitä suoraan peliin vai miten siitä mennään sitten?

    Ai jos haluaa yhdistää servuun favoriten kautta niin tota mitä kaverin pitää siihen kirjoittaa sitten?
    Kiitos muuten kaikille auttaneille, jos viitsitte vielä noihin pariin kysymykseen vastata niin pääsen sitten pelailemaan :).
     
    Viimeksi muokattu: 06.01.2006
  2.  
  3. vapatius

    vapatius Regular member

    Liittynyt:
    04.12.2005
    Viestejä:
    190
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aijaa, tuo decicated server näyttää kätevältä. Tarvitseeko tuohon laittaa tuota RCON salasanaa ja mikä se yleensä on?

    Eli kun tuosta laitan asetukset kuntoon ja annan kaverille oman ip-osoitteen hänen pitäisi löytää se?
     
  4. STF

    STF Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2004
    Viestejä:
    156
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    rcon täytyy pistää. rcon on salasana millä suoritat servun komennot consoleen. muuten ulkopuoliset pelaajat voivat säädellä servua jos sinulla ei ole rcon salasanaa/he tietävät sen. kirjoitat consoleen rcon salasanasi komennolla:
    [bold]rcon tämäonsalasanasi[/bold]
    tämä täytyy kirjoittaa vain kerran! Nyt voit käyttää rcon komentoja. esim. jos haluat lisätä terroristibotin kirjoitat consoleen:
    [bold]rcon bot_add_t[/bold]
    Toivottavasti auttoi.
     
    Viimeksi muokattu: 06.01.2006
  5. vapatius

    vapatius Regular member

    Liittynyt:
    04.12.2005
    Viestejä:
    190
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eilen kyllä sain toimimaan serverin ja keverikin näki servun, mutta eihä siitä mitään tullut kun molemmilla lagaa niin piipisti. Eikös se johdu siitä kun pelaa samalla koneella millä on servun perustanut? Toisen koneen pitäs olla servu ja toisel pelais.
     
    Viimeksi muokattu: 07.01.2006
  6. Tooni

    Tooni Member

    Liittynyt:
    04.01.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama onkelma ku mulla eli pitää olla parempi kone tai nopeempi netti...joten mä suosittelen sulle samaa mitä mä käytän eli meet sorsan kautta ja kirjotat ton sv_lan 0 jutun consolee nii se toimii iha hyvin.Ja sit sun pitää ettii se servun iipee consolesta ja se on jossai siellä aika ylhäällä ku oot menny servulle ja sit vaa kopioit sen ja lähetät kaverille :)
     
  7. vapatius

    vapatius Regular member

    Liittynyt:
    04.12.2005
    Viestejä:
    190
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli minkätyylinen se ip on? Siis kun miä annoin kaverille mun oman ip:n niin sillon se löys sen servun.

    Onks sulla toiminut lagaamatta tolla tyylillä toi peli?
     
  8. STF

    STF Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2004
    Viestejä:
    156
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Usko tai älä tuo lagi johtuu sinun äänipiiristäsi. kun olet tehnyt servun mene css:n optionsiin ja muuta kaiutinasetukset niin että ei itselläsi enää "lagaa". eli testaile eri kaiutinasetuksia 2 speakers tai 5.1 speakers tjms. en tiedä mistä moinen johtuu mutta luulisin että jokin bugi. [bold]cl_smooth 1[/bold] komento voi myös auttaa hieman.
     
    Viimeksi muokattu: 08.01.2006
  9. vapatius

    vapatius Regular member

    Liittynyt:
    04.12.2005
    Viestejä:
    190
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tota, tein ton serverin tuolta valikon kautta ja pelasin kaverin kanssa kahdestaan niin toimi ihan ok, mutta kun lisäsin botteja molemmille puolille 10 niin fps oli niin paska ettei pelaamisesta tullut yhtään mitään. Parin kaverin kanssa pelaaminen varmasti onnistuu, mutta parempi olisi että toinen kone on serveri ja toinen pelikone. Eikös tuo auttaisi?
     
  10. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Kyllä se auttaa jos on serverikone erikseen, silloin koneesi ei joudu niin kovaaan rasitukseen. Jos on pakko päästä pelaamaan jotain CS:ssää niin suosittelen 1.6 sillä se on kevyt jolloin voit pitää serveriä omalla koneellasikin :)
     
  11. Tooni

    Tooni Member

    Liittynyt:
    04.01.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mut voisko joku kertoo et miten saan manin toimii...Se ei toimi vaikka oon kirjottanu kaikki stemid, nimen ja ip osoitteen.Mä luulen et oon kirjottanu jotai väärin mut en tiiä mitä....Pistäkää miten se pitäs kirjottaa.
     
  12. STF

    STF Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2004
    Viestejä:
    156
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    voisitko sanoa mikä osa manista ei toimi?
     
  13. Tooni

    Tooni Member

    Liittynyt:
    04.01.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mani ei toimi ollenkaa...
     
  14. Tooni

    Tooni Member

    Liittynyt:
    04.01.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Missä vois joinaa claaniin?
     
  15. TheNaatti

    TheNaatti Member

    Liittynyt:
    25.08.2005
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos ei millään onnistu ilman lagia tuo pelaaminen, vallatkaa joku tyhjä servu. Sinne tuskin ketään tulee. Ja jos tulee niin vaihdatte.
     
  16. Nezumi

    Nezumi Member

    Liittynyt:
    19.10.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    siis jos itse teet dedicated serverin ja meinaat pelata samalla koneella niin se ei onnistu koska valve on säätänyt sen jotenkin oudosti...
     
  17. STF

    STF Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2004
    Viestejä:
    156
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nezumi puhuu kakkaa...
     
  18. Nezumi

    Nezumi Member

    Liittynyt:
    19.10.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no näin on ainakin 1.6 servun kanssa eli jos teen tälle koneelle dedicated serverin niin en voi pelata siellä samalla koneella koska kun vihu tulee niin pingi nousee en tiedä syytä mutta näin ei ole yhdelläkään koneella toiminut millä olen kokellut
     
  19. STF

    STF Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2004
    Viestejä:
    156
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1.6:sta en tiedä mutta sourcessa tuota ei ainakaan tapahdu.
     
  20. Veskusan

    Veskusan Guest

    Nii, kuinka tuo maniadmin plugin asennetaa?
     
  21. Zapuska

    Zapuska Regular member

    Liittynyt:
    28.11.2005
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    TIETÄÄKÖ KUKAAN SEMMOSESTA, ETTÄ KUN OMAN SERVOON MENEE PELAAMAAN, NIIN SIINÄ VAIHTUU MAPPI ITESTÄÄN HETI KUN ON PÄÄSSY PELAAMAAN. KAIKKI PERUSMAPIT KIERTÄÄ JA SERVON OPTIOINSSIT ON KUNNOSSA... KIEKAN PITUUS ON OPTIOINSSEJEN MUKAAN 30 MIN. JOS JOKU TIETÄÄ ONGELMASTA NIIN SANOKAA VAAN TÄHÄN KESKUSTELUUN! :D
     

Jaa tämä sivu