En usko, että ne tyypit käyttää tota, koska ne on muuten ihan nyyppiä... Jos joku tietää jonkun TOIMIVAN nospread - scriptin niin sanokaa pois vain.
Pirun hauska läppä kontsa, melkeen aloin nauraan ~.~ Luulet etten oo googlettanu? Meinaan kyllä oon! Siks kysynkin jos joku TIETÄIS jonkun toimivan scriptín, meinaan oon lukenu jotain ulkomaalasia foorumeja missä porukka tarjoo scriptejä joista tulee joku virus koneelle. Ps. Toi fps juttu ei auttanu ollenkaan näin jälkikäteen mainitakseni.
En ymmärrä miksi haluat huijata kyseisessä pelissä. Kannattaa vain opetella pelaamaan. "Joo en pärjää, haenpas koodit niin pärjään. " Jos sulla on ~100fps, "perushyvät" conffit, nii ei siinä muuta enää tarvita kuin vähän taitoa ampua silla AK:lla Ei se auta mitään et rupeet koodaamaan, jos et pärjää tai muut koodaa. Taitaa olla kaverisi tosi "pro"-pelaaja kun hänen "pro"-klaanissaan jaellaan huijauksia.
Se nyt sattu pääseeen siihen klaaniin. Eikä se käytä sitä scriptiä. Jotenkin te ette nyt taida tajuta: MINÄ OSAAN PELATA, MUTTA KUN PANOKSET LEVIÄÄ, L-E-V-I-Ä-Ä LIIKAA! Kaveri, joka pelaa tätä läppärillä tuli meille eikä saanut ketään kuoleen, koska ampumalla 'burst' tyylilläkin osuminen on onnesta kiinni! Tajutkaa jo saatana!
voi helvett* totta kai ne panokset leviää! eihän pelissä ois muuten rekyyli. harjottelet ampumaan vaikka codenamen servulla. toi leviäminen on ihan CONFFEISTA ja TAIDOSTA. et älä whinee vaan meet treenaamaan -.- ei tässä muuta. t: harjoittelulla sen oppii.
Näinhän se on et pakolla päästävä huipulle. Vaikka huijaamalla. Micco usko jo ettei kukaa sulle anna mitää linkkiä minnekkää koska emme halua pilata muiden/meidän pelikokemuksia sinunkaltaistesi "wannabe" tyyppien takia. Jos et muuten opi pelaan kun huijaamalla niin oisko aihetta vaihtaa vaikka SMB:hen