1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Cs 1.6

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Kremo 01.05.2006.

  1. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Teleet rauhoittuu pari päivää.
     
  2.  
  3. Kellopeli

    Kellopeli Guest

    Sen ei sit pidäkkään pienentyä nopeemmin. Vai kuinka pitkistä ajoista sit on kyse? :D Kaiken näkösiä ongelmia! :D
     
  4. Thoun

    Thoun Regular member

    Liittynyt:
    20.03.2006
    Viestejä:
    183
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onko mahdollista saada tähtäintä pelkäksi pisteeksi 1.6:ssa?
     
  5. Carpalo

    Carpalo Member

    Liittynyt:
    05.02.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tietaakseni tähtäintä ei voi saada pelkäksi pisteeksi, eikä se muutenkaan vaikuta siihen kuinka hyvin osut :D
    Jos jotain jeesiä tarviit niin asenna ihmeessä Powerstrip ohjelma.
    Sillä voit säädellä näytön kirkkautta josta on paljon hyötyä mapeissa joissa on pimeitä kohtia(loppuu rottian piileskely), eli saat kaiken niin vaaleeks ku vaan haluat,voit myös säätää hz-taajuutta mutta kuitenki ihan omalla vastuulla.Mitä paremmat graffat sulla niin sitä pienempi se tähtäin on.
    Cs:sän säätämiseen saat kulumaan rajattomasti aikaa. Aika pitkälle pääset kun säädät "virkistystaajuuden" kuntoon, hommaat jostain hyvät conffit sekä ton powerstripin(kirkkauden säätö onnistuu usein ilmankin).
    Kaikkihan tietää et ilman hyvää hiirtä ja kuulokkeita et pääse mihinkään :D Hopi hopi kauppaan rahaa tuhlaamaan. Cs on välineurheilua.
     
  6. Thoun

    Thoun Regular member

    Liittynyt:
    20.03.2006
    Viestejä:
    183
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    haha välineurheilua :D:D Pitää yrittää säätä vähän tolla powerstripillä :)
     
  7. Cridicor

    Cridicor Guest

    Saisinko pientä vinkkiä miten tuon v-sync:in sais pois nVidia Geoforce FX 5500? Itselläni on source ja fps pyörii joissakin mapeissa esim dusteissa 70 paikkeilla muta joskus se tippuu 40. Sain fps:än nousemaan ainapaahan conffeilla mutta nousisikohan se lisää jos tuon v-sync:in saisi pois?`Yritin etsiskellä sitä Nvidiasta mutta en löytänyt sitä. Yritin seurata diasn ohjeita mutta näyttikseni "ohajuspaneeli" on aivan erilainene :/
     
  8. timswe

    timswe Guest

    Itellä on kans fx5500, suomenkielellä. Ohjauspaneelin "perinteisessä näkymässä" mulla on nvidia desktopmanager ja nvidia control panel. Meet control paneliin ja sieltä 3d-asetukset->3d-asetusten hallinta->yleiset asetukset: Pakota pystytahdistus pois käytöstä. voit kokeilla lisätä myös "Ohjelmien asetuksista" steam.exen ja sinne sama homma eli pystytahdistus/v-sync pois käytöstä. Lisäksi cs:n consoleen kirjotat fps_max 100. Noin ainaki mulla nous fps 100:seen..
     
  9. timswe

    timswe Guest

    Niin ja tosiaan , hakkaan 1.6 enkä sorsaa joten ei hajua noista console komennoista..

    Tuli viel mieleen, että muistaakseni piti laittaa päälle myös samasta paikasta "yhden näytön tehokas näyttötila" jos sul on jostai syystä dualview päällä.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 17.06.2007
  10. pseDe

    pseDe Guest



    Jos sulla nvidian näyttis niin ota vertical sync pois. Siis normaalisti se on laitettu "sovellushallittu" asentoon ota se pois ja "pois päältä" vaihtoehto. Sitten steamin käynnistät uudestaan ja pitäs toimia ;)
     
  11. vilf

    vilf Member

    Liittynyt:
    03.10.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo mullakin on sella ongelma tän cs 1.6 että mulla ei millään taho pysyy siin 100 kohalla vaikka koneessa tehoo riittää.mun näytän ohjain on NVAVIDIA nWiew Desktop Manager.Jos millään viittisitte avustaa niin kiits
     
  12. vilf

    vilf Member

    Liittynyt:
    03.10.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niin voiko joku kertoo
     
  13. deleted-user

    deleted-user Guest

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    1,905
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eipä taida olla. Varmaan otit tuon tiedon työpöydältäsi jostain pikakuvakkeesta tai System Traystä ,olenko oikeassa? Tuo mainitsemasi on nVidian pikahallinta lisäsofta jolla voit hallita muita toimintoja ,ei suinkaan itse näytönohjain.

    Eli jos XP:tä käytät niin mene Käynnistä -> Ohjauspaneeli -> Suorituskyky ja ylläpito -> Järjestelmä ja sieltä Laitteisto -välilehti ja Laitehallinta. Sieltä taas avaat Näyttösovittimet -kohdan jossa lukee näytönohjaimesi nimi. Sen laitat tänne.
     
    Viimeksi muokattu: 03.10.2007
  14. vilf

    vilf Member

    Liittynyt:
    03.10.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ah sori. mun näytön ohjain on RADEON 9600 Series.
     
  15. vilf

    vilf Member

    Liittynyt:
    03.10.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ja täällä isällä on RADEON 9800 pro
     
  16. masa121

    masa121 Member

    Liittynyt:
    22.05.2007
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    : ( mul on ongelma kans.. Aina ku oon käynny ja lähteny pois ja hailuisin takas ni tulee '' Peli ei ole tällä hetkellä käytettävissä.Yritä myödemmin uudelleen '' Sitte joudun sammuttaa koneen ja mennä cs... Ja toinen probleema on se että kun painan käynnistävalikko ->sammutatietokone <--- niin se lataa sitä tosi kauan .. eli mitä kauemmin on ollut koneella sitä kauemmin sitä se lataa.. ja kun sammuttaa niin sekin kestää reilusti normaalia kauemmin ;s jos joku tietää noista jotain voisiko kertoa ! :)
     
  17. Edi88

    Edi88 Member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Päätimpä nostaa tätä vähän ylös...

    Niin, joko olen harvinaisen sokea tai käsi tässä v-sync asiassa tai sitten oon ettiny tota säätökohtaa aivan muualta.

    Eli, epäilen että itelläni on vastaavanlainen ongelma eli grafiikka on repaleista ja jotain ihme venymisiä esiintyy erilaisia pelejä pelatessa.

    Lueskelein näitä topicceja erilaisista vsync ongelmista ja kattelin noita ohjeita, mutta.. en vaan löydä oikeaa paikkaa mistä säätää, tai sitten tässä kyseisessä näyttismallissa toi säätöpaneeli on jossain muualla. Korttina on tuo Club 3d 7600gs.

    Kattelin noita Disa-:n ohjeita, mutta en niitä seuraamalla päässy oikein maaliin asti. Tein kutakuinkin näin:

    1. Klikkasin tosta tehtäväpalkista nVidia kuvaketta, jollon avautuu monta tietä mitä pitkin mennä. Valitsin niistä tuon Suorituskyky & laadun asetukset.

    2. Avautuu kolme vaihtoehtoa: Järjestelmän suorituskyky, Reunapehmennys asetukset sekä anisotrooppinen suodatus.

    ^
    Tossa vaiheessa meni peukalo suuhun koska jos Disan ohjeita seuraa niin noiden lisäks pitäs löytyä toi vsync välilehti eli siis tuo pystytahdistus, mutta eipä näy.

    Oon tossa koettanu säädellä noita reunapehmennys ja anisotrooppisia asetuksia mutta turhaan.

    Joten, kyselisin että mistä löytäs oikean paikan?
     
  18. vilf

    vilf Member

    Liittynyt:
    03.10.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jos haluatte hyvän fps kirjoittakaa developer 1 ja rate 40000 minulle ainakin nousi heti 150
     
  19. Tigree

    Tigree Member

    Liittynyt:
    14.11.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu elikkä miten saisin choket ja lossit pois 100 fps ku oon laittanu pystytahdistuksen pois oon kokeillu jo vaikka mitä rateita eikä sitä oikeeta tunnu löytyvän =S Koneeni suoritin on AMD Athlon(tm)64 processor 3000+ näytönohjain on Nvidia Geforce 6600 GT eli jos vaan tiedätte miten saisin choket ja lossit pois nii plx kertokaa =)
     
  20. timswe

    timswe Guest

    Mä oon tollasilla tökkiny menee useemman vuoden ja kone on aikas vanha. FPS on kuitenki 100. Älä ny kaikkia noita pistä sinne konffii tossa on paljon sellastaki mihi et oo ehkä tottunu.

    cl_allowdownload "1"
    cl_allowupload "0"
    cl_backspeed "400"
    cl_cmdbackup "2"
    cl_cmdrate "101"
    cl_corpsestay "600.000000"
    cl_crosshair_color "50 250 50"
    cl_crosshair_size "auto"
    cl_crosshair_translucent "1"
    cl_dlmax "128"
    cl_download_ingame "0"
    cl_dynamiccrosshair "1"
    cl_forwardspeed "400"
    cl_himodels "0"
    cl_idealpitchscale "0.8"
    cl_lc "1"
    cl_logocolor "#Valve_Green"
    cl_logofile "smiley"
    cl_lw "1"
    cl_minmodels "0"
    cl_radartype "0"
    cl_righthand "1"
    cl_shadows "1"
    cl_timeout "35"
    cl_updaterate "101"
    cl_vsmoothing "0.05"
    cl_weather "1"
    con_color "0 255 0"
    console "1.000000"
    crosshair "1.000000"
    fastsprites "0"
    fps_max "300"
    fps_modem "0"
    gamma "3"
    gl_dither "1"
    gl_flipmatrix "0"
    gl_fog "1"
    gl_monolights "0"
    gl_overbright "0"
    gl_polyoffset "0.1"
    hisound "1"
    hpk_maxsize "0"
    hud_capturemouse "1"
    hud_centerid "0"
    hud_draw "1"
    hud_fastswitch "1"
    hud_saytext_internal "1"
    hud_takesshots "0"
    joystick "0"
    lookspring "0.000000"
    lookstrafe "0.000000"
    m_filter "0"
    m_forward "1"
    m_pitch "0.022000"
    m_side "0.8"
    m_yaw "0.022"
    model "gordon"
    MP3FadeTime "2.0"
    MP3Volume "0.260000"
    mp_decals "300.000000"
    name "Mullisaukko"
    net_graph "3"
    net_graphpos "2"
    net_scale "5"
    r_bmodelhighfrac "5.0"
    r_detailtextures "0"
    s_a3d "0"
    s_automax_distance "30"
    s_automin_distance "2"
    s_bloat "2"
    s_distance "60"
    s_doppler "0"
    s_eax "0"
    s_leafnum "0"
    s_max_distance "1000"
    s_min_distance "5"
    s_numpolys "200"
    s_polykeep "1000000000"
    s_polysize "10000000"
    s_refdelay "4"
    s_refgain "0.4"
    s_rolloff "1"
    s_verbwet "0.25"
    sensitivity "3.000000"
    skin ""
    spec_autodirector_internal "0"
    spec_drawcone_internal "1"
    spec_drawnames_internal "1"
    spec_drawstatus_internal "1"
    spec_mode_internal "2"
    spec_pip "0"
    suitvolume "0.250000"
    sv_aim "1"
    sv_voiceenable "1"
    team ""
    topcolor "30"
    viewsize "120.000000"
    voice_enable "0"
    voice_forcemicrecord "0"
    voice_modenable "1"
    voice_scale "0.750000"
    volume "0.120000"
    setinfo "ah" "0"
    setinfo "dm" "0"
    setinfo "lefthand" "0"
    setinfo "_vgui_menus" "1"
    setinfo "_ah" "1"
    +mlook
    +jlook
    exec userconfig.cfg
     
  21. Kellopeli

    Kellopeli Guest

    Yli 100 fps hidastaa ukkoo käsittääkseni.

    100 fps = Tarpeeks tehokas kone, fps modelit, tai conffien säätö. Tosin kaks viimestä vaihtoehtoo aivan turhia, koska hyöty minimaalista. Jos kone ei riitä pyörittään cs 100 fps niin luulis olevan monta muutakin syytä hankkia uus kone.
    choket ja lossit pois rateilla: ex_interpin nosto ja raten, cmdraten ja updateraten laskeminen.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 14.11.2007

Jaa tämä sivu