1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Crystal vai tavallinen

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi topa 18.11.2004.

  1. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tai sitten koko homma siirtyy uudelle xboxille.
    Jossa muistia ainakin sen 256, mitä olen lukenut.
     
  2.  
  3. tonttu52

    tonttu52 Guest

    Gigantissa 129€... Ei taijja saaha paljoo halvemmalla..
     
  4. iivari69

    iivari69 Regular member

    Liittynyt:
    24.02.2005
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En käynnyt kaikkia viestejä läpi, joten joku on jo saattanut asiasta mainita, mutta kuitenkin.

    Uusimmissa boxeissa on [bold]Toshiba-Samsung[/bold] tai Philips dvd-asema, ja nyt on kääntynyt asia niinpäin, että Philips taitaa olla se parempi.

    Itselläni on nykyään vanhassa 1.1 boxissa kiinni juuri tuo uusi toshiba-samsung ja se ei ainakaan cd-r levyjä lue. Kaikkea muuta kyllä on lukenut, mutta ainakin sonyn cd-rw levyillä on ollut välillä ongelmia, tosin voi johtua siitäkin että levyt on melkosen vanhoja ja käytettyjä. Maxell cd-rw levyt on pelanneet moitteetta.

    Mutta jos uutta boxia on hankkimassa, niin olen ymmärtänyt että kannattaa siihen Philips asemaan tähdätä, koska nykyiset Philipsit ilmeisesti lukee myös cd-r levyt. Tosin en voi varmuudella sanoa kun en ole itse päässyt testaamaan.

    Mutta tuo Toshiba-Samsung asema vastaa vanhaa philipsiä, jonka tilalle sen vaihdoin. Ainoana erona DVD+R, vanha philipsi ei lukenut kunnolla + levyä, mutta tuo Toshiba-Samsung tuntuu niitäkin lukevan.
     
    Viimeksi muokattu: 26.04.2005
  5. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Onhan noi kaikki tullut mainittua, mutta tulipahan yhteen viestiin kaikki sitten.

    Ilmeisesti myöskin uusissa on jotain LG variaatiotakin.
     

Jaa tämä sivu