eipä olis eka kertakun peli demossa tai kuvissa on jotain mitä ei julkaistavassa versiossa ole tosi usein leffa trailerissa on kohtauksia jota ei ole koko leffassa
1.2 patch pihalla ja heti varoituksen sananen, jos olette laittaneet erilaisia veryhigh tweakkeja käyttöön(niinkuin esim. minä) tai muuten editoineet tiedostoja niin muuttakaa ne takas tai tuo patch ei todennäköisesti toimi, minullakin alkoi pyytelemään Crysis dvd:tä sisään vaikka se oli koko ajan sisällä. http://www.crymod.com/thread.php?postid=115924 tuolla apua instaus ongelmiin. Ainiin ja Nvidialta tuli juuri uusi beta ajuri toimimaan(169.44) tämän uuden patchin kanssa, raportoin kunhan saan homman pelaamaan. Noniin eli ainakin minun kokoonpanolla aa suorituskyky on noussut radikaalisti eikä tule lähellekkään yhtä suurta fps pudotusta vaikka pitää 4xaa, äkkiä muuta eroa en huomannut
Toimiikohan nuo ajurit myös Vistan 64 bittisellä käyttöjärjestelmällä kun siellä ei ollut lueteltuna kun Windows XP, Windows XP Media Center Edition?
Eivät toimi. Ainakaan sen perusteella mitä pelitin foorumeille oli sanottu. Voihan sitä kokeilla mutta, enpä usko kun ei muillakaan ole toiminut.
Mitäs siinä patchissa nyt on niin ihmeellistä että täytyy päivittää siihen heti ku se ilmestyy eikä voi odottaa semmosta ajuria mikä tukee kunnolla sitä patchia?
Moro! Jumitin yhessä kohtaa recovery kentässä eli siellä kun olen mennyt luolan suulle pitäis päästä läpi niin miten sinne sisälle pääsee? itsellä ei ole mitään räjähteitä eikä apurikaan muuta tee kuin pyörii ympäriinsä eli mitä tehdä...nopeita vastauksia kiitos
juuh tuo 1,2 pisti Crysiksen jumiin ääni tulee mut alusta\koko ajan musta ruutu jouduin poistamaan koko pelin ja asentamaan uudestaan Crysis ja 1,1 toimii
Eikö kukaan joka on mennyt tuon kohdan ja muista, että miten siitä mennään? Siis luolasta recovery kentässä
Siis hä? Ei siinä mitään tarvitse räjäyttää senku kävelet sinne luolaan vaan, tossa Sokarin pistämässä linkissä pari viestii ylempänä olevalla sivulla näkyy keskellä tähtäintä se luola siinä kuvassa oikeassa alanurkassa.
Siis kun olet tullut siihen Prophetin luokse, nii sen jälkeen vaan juokset sinne luolaan (Prophet jää siihen luolan suulle) ja sitten vaihtuu se mission Relic nimiseksi missioniksi. Ei siellä luolassa mitään tapahdu. E: Siel kuuluu se omituinen ääni vaan kun on menny sinne sisään.
jaaha missäs on ongelma...ei rupee lataan mitään ja se prophet vaan seuraa mua eikä mitään tapahdu ku meen luolaan
Minulla on kanssa sellainen ongelma etten saa heitettyä esimerkiksi miinaa tai Claymorea? Mikäköhaän voisi olla vikana kun en saa millään näppäimellä heitettyä sitä ja molemmissa sen kädessä pitämän esim. miinan päällä on vaan punainen rasti.. Samanlainen juttu kävi kun pelasin vikaa kenttää missä piti räjäyttää Tac gunilla se emoalus niin eihän se sitten suostunut lockkaamaan siihen alukseen. No yritin sitä sitten n.20 minuuttia eikä mitään tulosta.(ja räjäytin kyllä ne turretit) Menin lopulta katsomaan ohjetta netistä ja siellähän se onnistui ensimmäisellä yrittämällä muilla siis. Taitaa Crysis olla julkaistu vähän liian ajoissa..
Miinan/Claymoren saa heitettyä vain silloin kun on kyykyssä. Vikassa kentässä TAC-gunia ei saa lukittua minne tahansa, koska tahansa vaan pitää odottaa että tohtori sammuttaa sen suojat ja sitten ammut kerran molempiin "siipiin" ja kerran alapuolelle.
Juu odotin kyll että tohtori sammutaa ne suojaat ja se vielä sano monta kertaa että ammu tac gunilla siipiin. Mutta ei tapahtunut mitään paitsi vasta sitten kun aloitin tason alusta :O
hei mie tässä aattelin et miks toi 1.2 patch ei oikee toimi... ainakun avaan ton crysiksen se valittaa et emulointiohjelmiston ristiriita havaittu. että mitä täytys tehä?