1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Creative Zenin näytössä naarmuja - Naarmunpoistaja?

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi V1N3 02.06.2008.

  1. V1N3

    V1N3 Member

    Liittynyt:
    09.06.2007
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Uusi Creative Zen sai muutaman naarmun kiiltävään pintaansa noin 3 päivää sitten. Yritin rapsuttaa kynnellä naarmujen reunat, mutta ei onnistunut. Lyhyen googletus-session jälkeen löysin muutamia keinoja. Displex naarmunpoistotahna, jos jollain on kokemuksia kertokaa. Muutamat ihmiset hehkuttivat hammastahnan ja hammasharjan käyttöä, jos tämä on mahdollista, miten se toimii? Itse mieleeni tullut villalankin käyttö olisi varmaan hyvä vaihtoehto, jos joku on tehnyt näin kertokaa.
    Kaikille vastaajille kiitos jo etukäteen!

    ~V1N3
     
  2.  
  3. juudu

    juudu Regular member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    264
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Banaanilla ja lasinpesunesteellä lähtee hyvin pois, ainaskin omasta ipodista olen tuollein ottanut. Videoita löytyy youtubesta.
     
  4. ronsku92

    ronsku92 Member

    Liittynyt:
    12.06.2008
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse tilasin muinoin kännykän naarmuuntunutta näyttöä varten tuota ky. displex naarmunpoistajaa. En kyllä käytön jälkeen huomannut minkäänlaista eroa :( Saattaa olla että aivan pienimmän naarmut lähtivät, vaan en voi suositella.
     
  5. Psst

    Psst Member

    Liittynyt:
    21.10.2007
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuo zen on kyllä oikea naarmunkerääjä. Itse tilasin creativen omia näytönsuojuksia, onhan myös nahka - ja silikonikoteloita saatavilla.
     
  6. zereg

    zereg Member

    Liittynyt:
    10.12.2007
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuo hammastahna perustuu siihen että se muka hioisi pinnasta tavaaraa pois ja aikaansaisi kiiltävän pinnan...ehhh... Voi sitä tietty kokeilla, eli sellaisia rakeita sisältävää hammastahnaa näytölle ja veden kanssa puhtaalla liinalla hankausta, hammasharjan käyttö ei muuta tilannetta.
    Hiomatahnat perustuu myös tähän ja luulisin että jokin todella hienojakoinen tahna olisi parempi vaihtoehto....

    Vinkkinä: kun myin vanhan soittimeni, kiillottelin näytön ja muut pinnat autovahalla. Kyllä näytti hetken kuin uudelta. :D
     
  7. teme2

    teme2 Active member

    Liittynyt:
    21.06.2006
    Viestejä:
    3,469
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itellä on creatixe zeninissä nahka ja silikoni kotelo ja näytön suojus;)
     

Jaa tämä sivu