1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Creative Zen X-fi kokemuksia?

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi jarvouti 03.09.2008.

1. tepsutin

tepsutin Guest

onko se creative zen x-fi(8gb) tosiaan hintansa arvoinen?olen ostamassa uutta mp3 ja toi näyttäis kyl hyvälle.mut onko9 esim. noi napit vaikee käyttää?
    kiitos!

2.  
  3. tepsutin

tepsutin Guest

onko se creative zen x-fi(8gb) tosiaan hintansa arvoinen?olen ostamassa uutta mp3 ja toi näyttäis kyl hyvälle.mut onko esim. noi nappulat vaikee käyttää? ja onko kuulokkeet hyvät?
    kiitos!

4. Turska682

Turska682 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä se hintansa arvoinen on, mutta jos olisin ostamassa soitinta vasta nyt niin päätyisin todennäköisesti Zeniin. Napit eivät ole vaikeita käyttää, paitsi pimeässä.
    Mukana olevista kuulokkeistahan tälläkin foorumilla on kehuja kuultu, itse möin ne heti pois kun in-ear-kuulokkeet eivät iske.

5. tepsutin

tepsutin Guest

zen on kyllä käytännössä saman lainen kuin tuo x-fi mutta esim. kaiutinpuuttuu ja jotain pientä.olivatko kuulokkeet siis aivan huonot vai pidätkö sinä mielellään enemmin kunnon kuulokkeita? luuletko että olisi tosiaan kannattavampi ostaa zen?
    ja kiitos vastauksesta sain paljon hyvää tietoa napeista sun muusta!

6. Larkin26

Larkin26 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minkä takia? Verkkokaupassa Zen 110€ ja X-Fi 125€, ero vain 15€, joten luonnollisesti tekis mieli tuo uudempi ja mielestäni tyylikkäämpikin X-fi ostaa.

7. tepsutin

tepsutin Guest

niin mustaki toi x-fi on siistimpi ja hinta ero jos on noin pieni niin kyl jo sisäinän kajari+paremmat kuulokkeet on hyvä syy 15e kalliimpaan hintaan?!

8. Turska682

Turska682 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vain ja ainoastaan niiden nappien takia, sekä tuo kaiutin, joka omalta kohdaltani lukeutuu miinuksiin. Muutenhan soittimilla ei paljon eroa ole, vain tuo X-Fi-piiri soittimessa ja X-Fi on myös vähän hienompi, kun uudempaa mallia. En tosin rupea näin pienten vikojen takia soitinta vaihtamaan, kuten olen jo todennut niin on täysin hintansa veroinen ja loistava soitin. :)

9. tepsutin

tepsutin Guest

eli sinulla on x-fi?tuo kaiutin ei taida olla mikään mahtava jos se on kerran miinus=)!kyllä mä ton x-fi varmaan mielummin ostaisin ,mut kertokaapa vielä se että oletteko kyllästynyt soittimeen nopeasti vai jaksaako sillä edelleen kuunella sun muuta (on meinaa paljon rahaa 125e jos ei pidä laitteesta).ja se myös että onko usb kautta vaikee tottua latamaan (mul on tällä hetkellä zen nano plus 1gb,toimii AAA-paristolla=P)

10. Turska682

Turska682 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei se siitä laadusta ole kiinni. Miinusta tästä ei tulisi, jos vaikkapa uuden softapäivityksen mukana tulisi asetus, jolla voisi valita että räjähtääkö musiikki soimaan kaiuttimesta kun kuulokeplugi irtoaa laitteesta.

11. tepsutin

tepsutin Guest

tuleeko se todella niin kun kuulokeet irtoaa?ei kö se lopu niinkuin mun noikialaisessa että vähän aikaa soi ja sit loppuu ja onko siis vaikee ladata ton usb kautta vai onko verkkovirta suoraan kannattavampi?
    kiitos koko rupattelu tuokiosta olen menossa varmaan kohta puoliin ostamaan ton soittimen(=!

12. Turska682

Turska682 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eipä kestä. :)
    Ei se lopu kesken, tosin kaiutin on huomattavasti hiljaisempi kuin esimerkiksi omassa N73:ssani, eli jos kuuntelee vaikkapa 8-10-volyymilla (25-asteikko) ja koulun käytävällä hälinässä plugi irtoaa, niin ei rupea huutamaan niin että muut kuulisivat mitään. Ei tuo kuitenkaan kovin helposti irtoa, mutta varovainen pitää olla varsinkin jos hiljaisessa paikassa kuuntelee, kun haluaa vältää häiriötä.
    Eipä tuo USB-lataus mitenkään vaikeaa ole, paitsi jos reissailet paljon.

Viimeksi muokattu: 29.10.2008
  13. tepsutin

tepsutin Guest

joo en mä mikään karavaanari oo ja meillä on läppäri ni se vaan mukaan ja usb kiinni(=.no viikon loppuna taidan mennä giganttiin ja ostaa ton... tästä keskustelusta on oikeesti ollu mulle hyötyy... tiedän nyt mitä ostan(=.
    kiiiiiiitos!=P

14. Kekisboy

Kekisboy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olisin itse ajatellut ostaa tuon 32gb version ja tuo W-LAN toiminto niin sillä voi siis mennä nettiin?(Jos langaton verkko löytyy tietenkin) Vielä toinen kysymys että onko tuo parempi kuin ipod classic 120gt, kun siinä on enemmän tilaa ja akkukestoa. Saako tuohon SD paikkaan Zenissä laitettua 32gt sdhc kortin?

15. jarvouti

jarvouti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei tolla WLAN:lla nettiä pääse selailemaan, vaan ainoastaan joillekin chattipalvelimille. Lisäksi WLAN:n kautta voi siirtää tiedostoja tietokoneelta soittimeen. En ole jaksanut tuohon puoleen soittimessa perehtyä, kun sille ei ole ollut itsellä käyttöä.

Aika paha on mennä vertailemaan, että onko parempi kuin iPod Classic, omaan käyttööni on, koska flash-muisti kestää tärinöitä kovalevyä paremmin.

Muistikorttipaikka on SD, mutta sitäpä en osaa sanoa, käykö siihen SDHC-kortti.

16. tepsutin

tepsutin Guest

mul on 8gb ja siihen käy 4 giganen kortti joka taitaa olla sdhc kortti et silleen...

17. Kekisboy

Kekisboy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin mutta kyllä sitä puskuri muistia löytyy tarpeeksi, jotta kovalevyn ei tarvitse pyöriä kuunnellessa musiikkia.

18. jarvouti

jarvouti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos musiikkia kuuntelee reilun tunnin mittaisella juoksulenkillä satunnaissoitolla, niin tuskin iPod lataa kaiken puskurimuistiin. Vai kuinka?

Vielä tuosta vertailusta Zen vs. iPod, niin jos uusia Nanoja olisi ollut tarjolla 32 gigaisina, niin sen olisin ostanut. Käyttöliittymä on iPodissa parempi.

19. pseDe

pseDe Guest

iPod classicilla kuunnellessa ainakaa mitään tärinöistä johtuvaa haittaa huomaa.

20. Bonnap

Bonnap Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten toimii random -toisto creativen tai ipod soittimissa? Soittaako pelkästään yhdestä kansiosta vai kaikista kansioista? Ilmeisesti ei pysty valitsemaan kansioita mistä soittaa randomilla?

Uutta mp3-soitinta olisin hommaamassa ja olisi tärkeää että soitin soittaisi randomilla kaikista kansioista, ettei kaikkia kappaleita tarvitse laittaa yhteen kansioon. Ja plussaa olisi jos voisi valita toistettavat kansiot.

Jaa tämä sivu