1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Creative Fatal1ty Gamer Headset

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi spotless 06.10.2007.

1. kolmis

kolmis Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    joo näis on jotain valmistusvikoja ollu et mikin liitäntä on valmiiks paskana niistä kuulokkeista ja mikki siis menee paikalleen mutta kuuluu kauhee rahina tai/ja surina

2.  
  3. spotless

spotless Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    ja mistä tämä tieto on peräisin?
    saisko vaikka linkkiä?

ja onhan tuotteessa takuu.

ja jos luet vaikka tämän ketjun eka kunnolla läpi niin ja aika monta tyytyväistä kayttäjää löytyy (minä itse mukaanlukien).

Edit. mulla on olut nämä kuulokkeet kohta 3kk,
    jokapäiväisessä kovakouraisessa käytössä ja hyvin ovat kestäneet,
    että voin edelleenkin suositella kaikille ja
    nämä päässä voi tosiaankin vaikka nukkua,
    kuten itse teen.

Viimeksi muokattu: 01.01.2008
  4. kolmis

kolmis Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    ei oo linkkiä mut yhes eräs kaikki oli viallisia, mulle sattu semmoset. (menen vaihtamaan huomenna)

5. spotless

spotless Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jaahas, no ei kai se nyt tee tuotteesta huonoa jos yksi erä on viallinen.
    Silloinhan ne ainakin osaa vetää ne heti pois myynnistä jos yksi erä on kokonaan viallinen.

Maanantaikappaleita/eriä voi sattua ihan mille valmistajalle vaan.

missäs liikkeessä on tällaisia viallisia tuotteita koko erällinen,
    niin voidaan varoittaa muita?

Viimeksi muokattu: 01.01.2008
  6. kolmis

kolmis Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Varkauden Carlsoniltahan minä nuo joululahjaksi ostettuna sain. Viimeiset hyllyssä olivat joten varmaan ei ihan heti saa vastaavia toimivia, harmittaa vaan että joutuu taas odottelemaan.

Kaverilta kuulin tuon että kokoerä olisi viallinen, hänkin osti kuulokkeet sieltä ja sama vika niissäkin.

ei nyt siis ole tarkoitus yleistää mitään, kuulokkeet toimivat muuten hyvin mutta mikkipuoli vaan oli sökö, itse pidin kuulokeiden keveydestä ja eihän nuo painaneet korviakaan saati sitten hiostaneet.

7. kros

kros Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minullaki se olis headsetin osto eessä. Nuo Creativen Fatal1tyt nyt vaikuttas nopean tutkimisen jälkeen hyvältäkin vaihtoehdolta - pelata ku tykkään iha jonkun verran sekä sitä musiikkia kuunnella.

Minäkin varmaan sen max. 40€ laittasin rahaa kuulokkeisiin - olisivat miten hyvät tahansa, koska kuulokkeethan ne on vaan :p. Ellei sitten ole tulossa ammattikäyttöön tms.

Eka meinasin tyytyä Creativen johonkin halpisheadsetteihin, semmoisiin sankamalleihin mut vois olla kerrankin kaukaa viisas että ostais kerralla paremmat niin ei tarvii itkee 1,5 vuoden (tai aiemminkin) kuluttua ku ei kuulu ennää mittään koko vehkeistä tms.

Mut kävi tosin mielessä nuo Icemat Audio - Siberia- kuulokkeet, näyttää niin hienoilta ja kaikkee, mut taitaa olla liian hienot minun käyttöön :)

8. pekumies

pekumies Guest

Toistellaan nyt vanhaa, mutta ehdottomasti kannattava/hyvä ostos tässä hintaluokassa. Alussa puristaa vähän päätä, mutta nopeasti kuulokkeet "muotoutuu" itselle sopivaksi. Mukavat päässä ja hyvä kuuluvuus omasta mielestä. :)

9. Rader_

Rader_ Guest

Jeps mulki ollu jo pitemmän aikaa ja tosi hyvä hinta/laatusuhde.

10. kros

kros Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noniin. Kävin hakemassa kaupasta omani pois. Kyllä erittäin positiivinen yllätys oli äänenlaatu näissä kuulokkeissa.. ja iso plussa kun saa mikin irti tarvittaessa! Mutta tänään vasta sain käyttööni, nii saas nähä miten kestää ja muutenkin ;)

Ja tosiaan, miten mukavat onkaan päällä - verrattuna edellisiin Koss:ni mitkä oli pitkässä käytössä iha hirveet.

11. Warmen

Warmen Guest

Jeps, itsekin olen katsellut uusia kuulokkeita. Nämä olisi ihan varteen otettavat. Toistan itsekin vielä että se on mainio +, kun micin saa irti, voi käyttää pelaillessa miciä, ja muualla voi kuunella musiikkia. Mutta! Mitä nyt olen kaupan tietoja kattellut, niin on sanottu, että mahtavat bassot yms yms.
    Eli kysymys olisi onko ne todellakin asialliset bassot?

Verkkokaupasta jos jostain nämä kannattaa hommata, muualla liikkuu 40€:n tietämissä, mutta Verkkokaupassa 30.90€, joka olikin yllätys. :)

(Jos näkyy typoja, niin laitetaan ne kiireellisyyden piikkiin..!)

12. Lantsa

Lantsa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mieluummin kuulokkeiksi laadukkaat Koss SB49:t hyvällä äänenlaadulla kuin tuollaiset halvan oloiset Creativet. Hinnaltaan ovat lähes samaa luokkaa.

13. Warmen

Warmen Guest

Löytyiskö linkkiä? ^^

Noista löytyy hyvät bassot?

14. spotless

spotless Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onko sulla omakohtaista kokemusta näistä Creativen kuulokkeista?

15. Lantsa

Lantsa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/46105

Creativeista ei äänenlaadullisesti kokemusta, mutta kaupassa kokeilin laittaa korville ja melko leluilta tuntuivat verrattuina näihin omiin Koss SB49:ihin. Näissä Kosseissa voisi olla bassoa aavistuksen verran enemmän, mutta kyllä noista nyt ihan tarpeeksi sitä kuitenkin irtoaa. Äänet kuuluvat todella selkeinä, kuulokkeet ovat hyvät päähän ja mikä parasta, nämä kuulokkeet ovat todella halvat laatuunsa nähden! Ite ostin omani 35e:llä ServIT:stä 2007 joulukuussa.

16. spotless

spotless Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    näitä creativen kuulokkeita pystyy pitämään päässä 24/7,
    koska korviin osuva suoja on tehty sametinomaisesta aineesta
    joka ei kuumota tai hiosta korvia.

Noissa Kosseissa näyttää olevan toi sama osa
    jotain keinonahkaa taas kerran,
    joten ei niitä varmaankin pidä päässä mielellään pitempää aikaa...

Ja ei taida olla tuo mikkikään irrotettavaa mallia noissa kosseissa,
    vai onko?

edit. Ja mitä äänenlaatuun tulee niin olen täysin tyytyväinen ja onhan nämä kympin halvemmatkin kuin noi kossit. ;)

mun creativet on ostettu 8.lokakuuta 2007 verkkokauppa.comista
    ja maksoi silloin 32,90e. (ja nämä päässä on nukuttu sen jälkeen joka yö ja hyvin ovat kestäneet "leluiksi")

Viimeksi muokattu: 31.01.2008
  17. cLonx

cLonx Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Voin kumota Icematit heti alkuun niitä miettivälle. Lattialle kuulokkeet lentelee pitkin päivää, joten yks päivä huomasinkin ku rusahti sataan palaseen oikea kuuloke. Tosin tosi hyvät päässä ne oli jne., mutta hieman ylihinnoitellut.

Itekki olen näitä Fatal1tyja katellu, niin hyvältä näyttää.

Tosin taidan pysytellä näissä omissa Sennheiser PC-150, vaikka ovatkin tosi huonot päässä.

18. Basso84

Basso84 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin tänään juuri nämä Fatal1tyn luurit. Aiemmat on tommoset Dj kuulokkeet ja eron kyllä huomaa kuten epäilinkin. Fatal1tyn luurit ei toista niin korkealle ääniä kuin vanhat Dj kuulokkeet. Ostin uudet siksi koska nyt oli varaa ton verran sijoittaa luureihin rahaa ja entiset alkaa olla jo entiset ku on muutamaan kertaan teippailtukkin. No kuitenkin äänet kuulostavat epäselvemmiltä kuin aiemmin koska olen tottunut pelatessa korkeampiin ääniin. Esim. hylsyn tippuminen maahan oli aiemmin kling ääni kun taas nyt kuulostaa enemmän klong ääneltä. Kysehän on nyt True Combat:Elitestä. Ja juokseminen heinikossa ei ole enää niin kahlaavan kuuloista ja vihollisen liikkuminenkin vaikeampi havaita. Ostin kuulokkeet oikeastaan ton irroitettavan mikin takia. Kysyisinkin nyt että onko mahdollista saada äänen korkeutta säädettyä jonkun softan avulla tai onko mahdollista modifioida luureja jotenkin? Jos ei niin täytyy joko opetella pelaamaan noilla tai vaihdettava sellaisiin joka toistaa korkeammatkin äänet. Kiitos.

19. Demus

Demus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kun noin Hifisti olet... olisi heti pitänyt hommata ne Sennheiser HD-555 -kuulokkeet. On kyllä kallimmaat, mutta varmasti monta kertaa paremmat kuin nämä Fatal1tyt. :S Ei voi olettaa 30€ kuulokkeilta hi-fi tason ääntä.

Itsellä toi sävelkorva kun ei erota "kling"-äänen "klong"-äänestä =) niin Fatal1tyt on aivan loistavat hinta/laatu-suhteelta. Ovat todella mukavat päässä (se tärkein ominaisuus, sillä vanhat huippukalliit sonyn kuulokkeet aiheuttivat kirjaimellisesti päänsärkyä kun niitä piti hiukan pidempään päässä), hyvä äänenlaatu, irrotettava mikki ja tarpeeksi pitkä johto. Miinuksena voisi sanoa ton lelumaisen muovisen ulkonäön.

20. Basso84

Basso84 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En varsinaisesti ole hifisti. Ne vanhat Dj luuritkin olivat hinnaltaan jotain 40e-60e ostettaessa ja kuten sanoin olin aika varma että fatal1tyn luurit ei yllä niin korkealle. En vaan yhtään muista paljonko noissa vanhoissa oli taajuudet.

21. Basso84

Basso84 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Viimeksi muokattu: 18.03.2008

Jaa tämä sivu