1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Counter Strike Pelaajat!

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Mato 29.07.2002.

  1. Mato

    Mato Guest

    Voisitteko kertoo mulle minkälaisen koneen tarttis ku aattelin ruveta pelaan sitä...siis Esim paljo pitää olla muistii,mhz, ja kaikkee muuta tärkeetä...
     
  2.  
  3. daharzi

    daharzi Guest

    Annan vinkin, älä ala pelaamaan sitä. ;)
     
  4. Hermanni

    Hermanni Member

    Liittynyt:
    27.06.2002
    Viestejä:
    69
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Counter-Strike:han perustuu Half-Life:n ja se taas quake II:n engineen, ja vaikka cs onkin paljon tuonut tehovaatimuksia mukanaan, niin aika easyä kamaahan kuitenkin se nykyisillä gigahertsi koneilla on. Jos heittäisin tommosen minimiksi: 350 mhz prossu, 64 mt muistia, 16 megainen näytönohjain (nvidialta joku tnt, tai vaikka 3dfx voodoo 3), niin ja nettiyhteys (mikä tahansa, tosin väh. isdn on kyllä aika must). Ja The all-seeing-eye -softa pelipaikkojen metsästykseen.
     
  5. Mato

    Mato Guest

    hmm...Mul on kyllä tosi vanha kone mut saan jouluna uuden...Mul on 500Mhz,64mt muistia,Riva TNT(=D) ja Baana ADSL ja toi All seeing eye...toimiskohan hyvin?
     
  6. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Prosukan tehot riittää varmasti, ja muistikin ehkä (riippuu käyttiksestä). Jos on WIN98 niin varmasti riittää. Näytönohjain on ainut mikä saattaa ehkä tökkiä, mutta luultavasti pyörii. Jos on 3D ominaisuudet ja väh. se 16 megaa..
     
  7. GodFinger

    GodFinger Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2002
    Viestejä:
    131
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen Pelannut CS:ää 400sella Pentti II:sella, ja ISDN-yhteydellä yleensä yksilinjaisena, ja ei oikeastaan koskaan ole mitään suurempia lageja ollut, eikä konekaan ole tökkinyt...
    Se All-Seeing Eye on kyllä ihan must...
    Kätevä ohjelma, jolla pystyy sortteeraamaan peliservut vaikka maanosittain, maittain, tai vaikka niin, että näkyy vain servut, jossa pelataan tiettyä kenttää...
     
  8. Mato

    Mato Guest

    Saan jouluks uuden koneen...1700mhz,vaha paalle 500mt muistia(en muista tarkalleen) ja sitte ton Hercules 3D Prophet FDX 8500LE 64Mt....Jo on kumma jos ei ala spelittään...
     
  9. GodFinger

    GodFinger Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2002
    Viestejä:
    131
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pappa betalar?
     
  10. Mato

    Mato Guest

    No tottakai...:)...Pyörisköhän tolla mun vanhalla koneella toi CS mitä sanot GodFinger???????
     
  11. Hermanni

    Hermanni Member

    Liittynyt:
    27.06.2002
    Viestejä:
    69
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kyllä luultavasti pyörii, uskon minä
     
  12. GodFinger

    GodFinger Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2002
    Viestejä:
    131
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Heeeelposti....
     
  13. Mato

    Mato Guest

    Pelaako teistä kumpikaan CS:ää Hermanni tai GodFinger???Hmm minusta tuntuu että se saattaa tökkii aika pahasti ku toi Näyttis on kuitenki nii huono....Voi olla että ei pysty pelaan ku nykittää sitte nii pahasti...Hmm...Mitä sanotte?
     
  14. Hermanni

    Hermanni Member

    Liittynyt:
    27.06.2002
    Viestejä:
    69
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kyllä toi sun näytönohjaimes on ihan riittävä, itellänikin oli aikoinaan ja sillä cs:ää pelasin (kunnes se muuntajan rikkoituessa hajosi, niin kuin palttia rallaa kaikki muutkin osat, onneksi meni vakuutukseen). Tietysti ihan isoimpia resoluutiota ei voi käyttää, mutta varmaan ainakin joku 800x600 toimii, joka onkin ihan riittävä (eikä 640x480 nyt ihan kauhea ole). Ja en enää pelaa cs:ää, pelaan nykyään enään konsoleilla (gamecube, tietysti).
     
  15. GodFinger

    GodFinger Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2002
    Viestejä:
    131
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    niin tietysti... Tuo näyttis saattaa muodostua pullonkaulaksi tuossa CS:ssä... Mutta kyllähän pullossa kaulakin pitää olla!!

    :D

    Noo, sen verran voin kertoa että näyttiksenä mulla oli Riva TNT2 Pro...

    Nykyään mulla tässä uudessa koneessa on Creative GeForce4 MX420... 64 megaa muistia tuossa kortissa.
     
  16. Mato

    Mato Guest

    Joo kokeilin täs äsön tota CS Bottei vastaan....Ihan kauhee Grafiikka!Pyörii vaan huonoimmalla tarkkuudella...pitäs ostaa uus kortti mut Emo on nii vanha että siihen ei saa mitään hyvää korttii ja sitte muisti paikat on nii vanhat ettei niihin saa enää muisitii paljo yhtään...Tai no...miten voin kattoo minkälaiset muisti paikat mulla on?
     
  17. GodFinger

    GodFinger Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2002
    Viestejä:
    131
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä olen pelannut CS:ää, ja pelaan vieläkin...
    Pelannut olen noilla suomalaisilla servuilla, ja olen käyttänyt tuota All-seeing eyeä.
    CS:ä minut tuntee nickillä GodFinger tai LinuxCrocodile.
     
  18. Mato

    Mato Guest

    GodFInger....Aattelin melkeinpä laittaa jonku Voodoo3 ku en pelaa muita pelejä ku CS....Kaverilla on se ja FPS koko ajan jotain 50-70 ja HYVÄ grafiikka.Aattelin vaan kysästä että minkähän hintanen se on?
     
  19. GodFinger

    GodFinger Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2002
    Viestejä:
    131
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hohhoh... En yhtään tiedä.
    Mutta kannattanee tsiigailla huuto.net :istä. Kyseessähän on siis nettipohjainen huutokauppa, jossa joskus jopa eri verkkokaupat kauppaavat uusia tuotteitaan.
     
  20. GodFinger

    GodFinger Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2002
    Viestejä:
    131
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mun pikkuveli on nyt päivittämässä konettansa, ja samalla se on hankkimassa uutta 3D-korttia, mä voisin kysellä, minkä hintaan se vois myydä sen NVidia Riva TNT2 Pro:n?
     
  21. Mato

    Mato Guest

    Mitä eroa sillä on tohon Riva TNT2???
     

Jaa tämä sivu