1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Counter-Strike 1.6 & Counter-Strike: Source

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Quiote 18.03.2009.

  1. anticc

    anticc Member

    Liittynyt:
    28.03.2009
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistä johtuu että en sourcessa pysty ollenkaan lataamaan custom mappeja? Kun connectaan servulla jossa pelataan custom mappia tulee vain että "missing map *mapin nimi*" Elikkä tuohon täytyy olla joku console komento jota en ole löytänyt :( Apuja kaivataan. Edit: nyt tuli myös tälläinen viesti: "Bad CRC for maps/de_losttemple_pro.bsp
    Server is enforcing consistency for this file:
    maps/de_losttemple_pro.bsp"
     
    Viimeksi muokattu: 26.06.2009
  2.  
  3. molli

    molli Guest

    Liittynyt:
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    cl_downloadfilter all

    cl_allowdonwload 1

    Poista vanhat mapit SteamApps\user\counter-strike source\cstrike\maps

    Eihän sulla ole omia custom skinejä/ääniä yms käytössä?
     
  4. topeka

    topeka Member

    Liittynyt:
    03.07.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noniin.. windowssin uudelleenasennuksen jälkeen tuo cs 1.6 on alkanu lagimaan. Pingi oli ennen siinä 20 paikkeilla ja nyttemmin on yli 100. Taustalla ei pyöri ylimääräisiä ohjelmia, ratet on kunnossa, palomuurit tai virustentorjuntaohjelmat ei vaikuta millään lailla. Mitäs ehdottaisitte?
     
  5. tomsq

    tomsq Member

    Liittynyt:
    06.11.2007
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei teillä mahdollisesti ole muita koneita taloudessa?
     
  6. topeka

    topeka Member

    Liittynyt:
    03.07.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Löytyyhän niitä, mutta eivät ole samaan aikaan netissä.
     
  7. molli

    molli Guest

    Liittynyt:
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    Veikkaisin että jokin palomuurin asetus tai ajureista jokin vähä huonosti asentunut.
     
  8. topeka

    topeka Member

    Liittynyt:
    03.07.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Langattomassa modeemissa on uusimmat ajurit, samoin näytönohjaimessa, biossikin tuli päiviteltyä winukan asennuksen yhteydessä..
     
  9. Todo69

    Todo69 Member

    Liittynyt:
    09.07.2009
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kertokaas viisaammat, että millä komennolla saa CS Sourcessa pikku objektit(ämpärit, tölkit yms.) konfattua pois?
     
  10. leffa1

    leffa1 Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2009
    Viestejä:
    361
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla on ongelma css oma servun teko
    olen ladannut steamin kautta sen source dedicated server ohjelman
    olen laittanut sinne myös asetukset salasanat ym
    ja consoliin kirjottanut sv_lan ja sv_lan 0 [kumpaakin oon kokeillut]
    mutta se sanoo tälleen sv_lan
    "sv_lan" = "0"
    - Server is a lan server ( no heartbeat, no authentication, no non-class C addresses )
    itse pääsen pelaamaan sinne mutta kaverit ei vaikka olin antanut sen ip osoteen (sitä servuu ei löydy)

    pienet tiedot: modeemi a-link 4 porttia + walan [walan ei käytössä]
    palomuuri norton 2008
    netti nopeus 20/2 mega
    modeemin asetuksiin en ole päässyt melkee vuoteen =(
    KIITOS ETU KÄTEEN
    OLISIN KIITOLLINEN JOS SAISIN SERVUN TOIMIMAAN =)
     
    Viimeksi muokattu: 09.07.2009
  11. Tobivan

    Tobivan Member

    Liittynyt:
    24.02.2009
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on ongelmia CS 1.6sen kanssa. Kun käynnistän pelin, tekstiä ei näy tai se on "hajonnut osiin".

    Ensimmäistä kertaa kun asensin 1.6:sen, kaikki toimi hyvin. Peli juoksi niinkuin piti, pääsi servuihin ja sen sellaista.

    Myöhemmin minä kuitenkin poistin pelin.

    Sitten kuukausia myöhemmin kun halusin taas pelata sitä peliä, niin asensin sen, käynnistin pelin, niin teksti on mennyt ihan sekaisin.

    Videokuvaa: http://www.youtube.com/watch?v=5KipLni-uEw

    Mitä minun pitäisi tehdä?
     
  12. nurmikkoo

    nurmikkoo Member

    Liittynyt:
    09.07.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve!

    Ensiksi kerron specsit:

    Intel Celeron D 351 (3.2ghz)
    NVIDIA GF 8400 GS (512mb)
    Kingston 2048mb DDR1 (400mhz)

    Formatoin koneeni tuossa 2päivää sitten hitaan koneeni takia, tuolloin counter-strike toimi moitteetta, mutta forkkasin itse windowsin takia. Nytten kun olen asentanut samat palomuurit/virus-softat/näyttiksen ajurit yms, niin ongelma on vasta alkanut. Kyseessä on siis omituista "lagia", mikä ei johdu internetistä / spywareista / viiruksista, vaan mahdollisesti jostain koneen sisäisestä asetuksesta.

    Ongelmanahan on se että kun vastaan tulee pelissä monia vihuja/omia samaan aikaan ruudulle, fps tippuu tällä vanhalla koneella hieman, mutta sen seurauksena tulee pelin "pätkäsy/lagi" tai jotain siltä väliltä. Kuvaruutu miltein pysähtyy paikoilleen, hiirellä en voi ohjata tähtäintä vaan se warppii ruudulla paikasta toiseen. Ja kun taas peli kuvaruudullani jatkuu, olen jo kuollut.

    Peliä pelatessani on minulla näytönasetukset seuraavat: 640x480 @ 100hz. FPS pyörii siellä 90-100:taan. Hiiren hertsit ovat 125 eli täysin vakiot.

    Olen asentanut kaikki tarvittavat ajurit ja kaikkien asetuksien pitäisi olla samat kuin ennen forkkausta, mikäli tunnistat ongelman niin pyytäisin että vastaisit tähän viestiin.

    Ps. Olen pelannut peliä 9vuotta jotenka mistään "rateista" tää ongelma ei ole kiinni.
     
  13. Ancouple

    Ancouple Regular member

    Liittynyt:
    06.12.2008
    Viestejä:
    152
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostin tässä uuden koneen ja Windows Vista 64 bit. Koneessa toimii hyvin Left 4 Dead, mutta CSS ei sitten toimi. Aina kun käynnistän CSS:n, näyttö jää vain mustaksi eikä lähde siitä mihinkään. Mikä voisi olla vikana?

    4Gb RAM
    Ati Radeon hd4850
    Intel(R) Core(TM) 2 Duo CPU E8400 @3.00GHz
     
  14. temple69

    temple69 Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2007
    Viestejä:
    751
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Mitä mahtaa tarkoittaa seuraava:

    WARNING: CL_FlushEntinyPacket (en oo varma entiny sanasta mut joku semmonen)

    tuon tullessa kuva tyssää täysin, en voi liikkua mutta nään kun muut liikkuvat. Tuo tulee melko satunnaisesti mutta silti se on rasittavaa. Kun tuo tulee, ei auta muu kun painaa Quit ja käynnistää kone uudelleen. Sitten taas toimii..

    Missä vika? Näytönohjaimessa (ATI radeon TM HD 3200)? Jotenkin väreihin toi varmaa viittaa? =(
     
    Viimeksi muokattu: 10.07.2009
  15. nurmikkoo

    nurmikkoo Member

    Liittynyt:
    09.07.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noniin eli olen saanut asioista paremmin selvää. Eli kyseessä on samainen ongelma kuin 1,5vuotta sitten vanhalla koneellani, eli jokin ohjelma vetää "piikkejä", tämä ongelma jäi minulle mysteeriksi koska tämän ongelman takia lopetin pelaamisen puoleksivuodeksi, kun taas aloitin uudestaan niin ongelma oli kadonnut kuin itsestään. Ongelma ei johdu internet yhteydestä, koska kävin lamerfesteilla 2008 (lani-tapahtumassa) ja ongelmat jatkuivat sielläkin. Selventääkseni piikkiä otin ingame kuvan jossa net_graph 1 näyttää seuraavanlaista:

    [​IMG]

    Eli jos joku on törmännyt samaiseen piikkiin seuraavilla virus/palomuuri softilla niin pyytäisin että antaisitte siihen ratkaisua!

    ZoneAlarm 7.1
    Avast! 8.1
    Windowsin palomuuri on OFF.
     
  16. Todo69

    Todo69 Member

    Liittynyt:
    09.07.2009
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

    Kaverilla oli joskus samainen ongelma. Muistaakseni kaveri sanoi että vaihtoi pelin resoluutiota steamin(?) kautta jolloin alkoi toimimaan. Mikäli steamin kautta ei pysty resoa säätämään niin kokeile säätää pienemmäkis/isommaksi windowsin resoluutiota ja käynnistää peli sitten.

    @nurmikkoo

    Melkein uskaltaisin väittää, että nuo virusturva/palomuuri softat ei ole syyllisiä tuohon. Mikäli kuitenkin epäilet näin olevan sammutat ne ja kokeilet sitten pelata ja kerrot tulokset tänne jolloin pähkäillään uudestaan.

    Uskoisin asian johtuvan resosta, hertsin määrästä ja/tai ajureista.

    Sitten vielä jos joku keksisi vastauksen aiemmin esittämääni kysymykseen:

     
  17. Jansku07

    Jansku07 Regular member

    Liittynyt:
    20.03.2007
    Viestejä:
    555
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Luulenpa, että niitä ei saa. Ne ovat samalla tavalla "kiinteä" osa peliä kuin seinätkin.
     
  18. nurmikkoo

    nurmikkoo Member

    Liittynyt:
    09.07.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noniin! Asiaa!

    Avast!:sta lopetin taustasuojaus tarkistuksen & ZoneAlarmista laskin suojaustasoa. Lagiminen loppui kuin seinään, MUTTA vielä on hiiressä probleema.. Hiiri pätkii useasti ampuessani (pitäessäni mouse1 pohjassa) ja vihuja edessä :p siihen vielä ratkaisua tarvittaisiin, laskemalla prioriteettia peli kuitenkin toimii lähes normaalisti. Mutta tätäkään minun ei perjaatteessa tarvitsisi tehdä, koska ennen formatointia ei koskaan tarvinnut laskea prioriteettiä.

    Eli vastauksia odotellessa! :) kiitoksia jo etukäteen.
     
  19. Todo69

    Todo69 Member

    Liittynyt:
    09.07.2009
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä ne pois saa konfattua kun esim. officessa ei siellä hossu huoneessa silloin näy niitä kasviruukkuja huoneen sisääntulojen nurkissa. Muutama vuosi sitten kun aktiivisesti vielä pelasin niin olin konffannut ne pois. Tänä päivänä sitä varmaan pidetään huijauksena ja näin ollen siitä ei edes puhuta. =/

    @nurmikkoo

    Lagimiseen ehdotan, että avaat modeemista portit steamille ja katso palomuurista ja virusturvasta, että päästää hl2.exe:n varmasti läpi.

    Hiiren lagimiseen en muuta voi sanoa kuin että jos löytyy hiiren ajurit cd:ltä tai netistä niin asenna ne. Ainakin Logitechin hiirien mukana tulee cd.
     
  20. Jansku07

    Jansku07 Regular member

    Liittynyt:
    20.03.2007
    Viestejä:
    555
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllähän tuollainen konffimuokkaus melkein huijaukseksi menee, minkä takia en sen olemassaoloon uskonut. Tämän takia se saattaakin olla poistettu käytöstä (en ainakaan pikaisella googlauksella löytänyt lisätietoja).
     
  21. leffa1

    leffa1 Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2009
    Viestejä:
    361
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    voisko joku vastata mun viestii minkä kirjotin tätä ennen kiitos
     

Jaa tämä sivu