Mo, mikähän ois vikana kun yritän mennä css-servuun niin sitten tulee "Server is not responding" ja sitten sen jälkeen nettini kaatuu. Mulla on 24meganen netti ja hyvin pelaa muuten. Mutta tälläne pazkamainen hommah. Kellää neuvoo tai samaa tapahtunu?
Tarvisin vähän apua omaan ongelmaani CS:Sourcessa kun nähkääs tulee yleensä pelatessa n. 5 minuutin alotuksen jälkeen Connection Problem, ja sitten pitää bootata CSS ja taas toimii jne.. Kokeilin sammuttaa palomuurin, eikä tule enää sitä connection problemia ( tai ei ainakaan nopeasti.. Aina ennen on CSS Toiminut ilman mitään ongelmia, mutta nytkun tuli toi uus update ( missä tuli achievementit, jne) niin on alkanu tekee tollasta! APUJA! http://www.techspot.com/vb/topic19386.html tuollaisen löysin, saattaisko toimia toi porttien muokkaus? Kellään hyviä ohjeita siihen? KIITOS!
Moi kaikki. Mulla olisi sellanen ongelma että kun koittaa CS 1.6:ssa tehdä new game, niin pääsen kyllä peliin, mutta kaverini eivät. Ei toimi vaikka kirjoittaisi sv_lan 0 consolee. Missä vika?
@hoopotti Sun ADSL purkkis NAT estää liikentee muuhu ku lähiverkkoo. Netist löytyy kyl ohjeita miten ja mitkä portit pitää avata, että rupee toimimaan. Googleen vaan sen ADSL boxin merkki + malli ja perää "port forwarding" ja sit viel googlaat "cs 1.6 ports", että tiiät mitkä portit ja millä asetuksilla. Toinen vaihtoehto on, että ottaa NATin pois, mutta tää kai ei oo kauhee suotavaa (mutta ei kyllä kovin pahakaan)
Mulla on tää hl2.exe ongelma kun pelaan css niin jossain servuissa tulee ja css pysähtyy '' Hl2.exe lakkasi toimimasta '' MITÄ TEEN??? APUVAAAAAA!!!!!!!!!!!!
hei, huomasin että mulla on ongelma joillain servereillä hetken pelattuani "in" nousee 1069 asti ja jumittaa koneen niin ettei sitä voi enään käyttää käynnistämättä uudestaan, kellään ideoita tähän?
Moro, olisi yksi ongelma cs 1.6:ssa. Kun yritän yhdistää servuun, tulee vain teksti "server is not responding" vaikka löydän kyllä servereitä. Samalla koko muu verkkoliikenne katkeaa n. 5min ajaksi. Missä vika?
Sulla on joku zyxelin modeemi, eikö vaan? Polje se paska suohon ja osta uusi niin riittää tehot lähettää ja vastaanottaa bittejä sadoista IPstä kerrallaan. Itellä sama ongelma vuosi tai kaksi sitten. Zyxelin vastaanottopuoli siis menee tukkoon, serverille lähetetään vain pari hassua request-bittiä mutta sieltä alkaa satamaan tuhansia takasin mitä zyxelin prossu ei kerkee käsittelemään.
Tekisivät jonnekin serverin jossa voisi pelata kaikki mokkula ymm rauhassa lentämättä pingin takia ulos. Siellä pelaisi kaikki hidasnettiset rauhassa eikä olisi 5-10ms pingiläisten kiusanakaan.
Ainakaan 1.6 ei lennä 70-110 pingin takia ulos.. Itse pingaan mokkulalla tuota luokkaa riippuen tietty servusta ja sen sijainnista.. Amerikkalaisiin pingaa 180-250. 180 on vielä ihan pelattava mutta yli 200 ei oikeen.
Sourcea pelaillut. Jospa 1.6 on järkevämpi systeemi ottamaan pingit pelissä huomioon. Sourcessa 5ms pingiset kävelee esiin ja voittaa. Itse valmiina istuu painat vain hiirtä et pärjää 125ms. Onko sinulla rate arvot säädetty tietyille arvoille? Entä mokkulasi nopeudet testissä? Mulla in 1M ja out 0,33M testi antaa aina noin. ping 170...276ms Soneran testissä. Pelatessa latency 73..125ms. varmaan tulee hetkellisiä katkoksia mokkulaan joista sitten heitetään ulos.
Itselläni on puolen megan mokkula DNAlta, 1.6 ratet on rate 20000, cl_updaterate 60-100 riippuen 3G verkossa olevan ruuhkan määrästä, esim aamulla ruuhkaa ei ole lainkaan joten voi hyvin pitää 100. cl_cmdrate mulla on keskiarvo FPS, omassa tapauksessani se on kokoajan 100, joten arvona 100. ex_interp on 0.1 Noi nopeustestit ei anna oikeastaan todellisia pingejä "mobiililaajakaistoille." speedtest.net pingaa yli 100 mihin tahansa serveriin. Hetkelliset katkokset kyllä ilmenee joko Connection problem -ilmoituksella ja ruuhkasta johtuvat pätkimiset WARNING: CL_FlushEntityPacket ilmoituksella. Jos servu nakkaa ulos ilman kummankaan ilmaantumista, kickit johtuneen pingistä.
ok. Täytyy etsiä parasta säätöä. Punainen Warning teksti näin kesäisin välillä näkyy kun puissa olevat lehdet huonontaa yhteyttä ja pätkii. FPS mulla noin 60-70 ja pitänyt cmd 101 arvoa. Rate ollut 14000. Voikin olla ihan pelattavissa kun saa ratet kuntoon ja lehdet puista alas. Juu laitoin cmd raten fps tasolle 66 ja nyt saa kaverikin osumaa muuallakin kuin omalla näytöllä.
Ajattelin ostaa Counter Strike Sourcen. Kaikki vaatimukset löytyy, mutta kyselisin vain, että mitä veikkaatte.. Itsellä on 8 MB :n DNA :n laajakaistayhteys, enkä käytä mokkulaa vaan modeemia.. Joten uskoisitteko, että koneellani toimisi CSS lagaamatta tuolla nettiyhteydellä ?
Ajattelin ostaa Counter Strike Sourcen. Kaikki vaatimukset löytyy, mutta kyselisin vain, että mitä veikkaatte.. Itsellä on 8 MB :n DNA :n laajakaistayhteys, enkä käytä mokkulaa vaan modeemia.. Joten uskoisitteko, että koneellani toimisi CSS lagaamatta tuolla nettiyhteydellä ?
Niin ja tässä vielä varmuuden vuoksi nuo tiedot tästä koneesta, eli voisikos joku kertoa, että pelaakos CSS näillä? : Windows XP Näyttiksenä RADEON 9600 PRO Family ja muistia näyttiksessä 128.0 MB 1152 x 864 (32bit) (60Hz) DirectX 9.0 Muisti: 1792 MB (RAM) Vapaata levytilaa C-asemalla 8.5 Gigaa ja E asemalla 39.1 Gigaa Suoritin: Intel (R) Celeron (R) CPU 3.06 GHz En edes tiedä ,tekeekö noilla kaikilla tiedoilla mitään, mutta pistetään nekin varmuuden vuoksi mukaan. Eli kunhan joku valaisee, pelittääkö Counter Strike Source meikäläisen koneella ? Ja mistä näkee, että onko CR-ROM vähintään 8x ? Ja netin nopeus vielä 54.0 Mbs