Noi konsoli asetukset löydät counter strikien asennus kansiosta nimeltä cfg ja tiedosto on tekstitiedosto nimeltänsä userconfig tai cfg. Tämä on kyseinen tiedosto. Fps nousee--> Grafiikat normal tasolle, varjot ja vesi low. Reunan pehmennykset pois ja perus windows settiä----> Poista turhat prosessit päältä ja muutenkin kaikki turha koneeltasi =)
Mulla on tällänen ongelma, kun painan osto nappia b:tä, tulee jonku serverin mainos enkä pääse siihen ostovalikkoon ollenkaan.
Elikkäs minulla on tämmöinen ongelma. Että kun avaan cs 1.6 ja yritän ettiä servuja, niin löytyy ehkä joku 100, mutta en pysty onnectaa ku näyttää että jokaisella servulla on ping 1000. ja sitte ku quittaan niin firefox ei toimi varmaan minuuttiin. edit : netissä ei ole mitään vikaa. on 8mb ja mikään muu netti peli ei lagaa
@jojojo kirjota consoleen unbindall ja täräytä enter. mene optionssiin ja palauta alkuperäiset näppäimet.
Tänää hakee verkkokauppa.komista uutta muistia tähän servu koneelle. Nytte 512mb kiinni. Ostan 2x 1024mb kingstonin ddr kampaa nii kyllä kelpaa se serveri iskee pystyy . Ehdotuksia servun nimelle servu tulee olemaan cs 1.6 nonsteam.
Pistähän ip sitten tulemaan vaikka yv'llä, muutamat tutut pelaa nonsteamia nii varmaan kiinnostusta löytyy.
Joo pitäis käydä vielä hakee verkkokaupasta uus läpsytin (läppäri) että pääsis ittekki servulle . ps. kone toimii moitteettomasti uudella muistilla. servun kooksi 18 pelaaja paikkaa
Noniin, mul ois tämmönen onkelma kun menen cs 1.6 ei toimi opengl:llä mutta toimii d3d:llä ja koneen tehot ovat riittävät koska vanhalla koneella pyöri opengl 60fps ja se on noin 10x huonompi kone. Ajurit olen päivittänyt mutta silti ei toimi. Näyttökortti on: Ati radeon 9600 seriessiä. So osaisko joku tuohon ongelmaan antaa apua? Kiitos
Jelppiä cs 1.6 Eli, kun alotan pelaamaan cs, ennen kaikissa servuissa melkee sen tasan 30 pingi, ja pari päivää on ollut sen 70-500 pingi, sen jälkeen kun eräs aimbotti pelasi. Eli oisko mittää keinoo? Konees on: AMD PHENOM X4 9650 2,3GHz 95W BOX ASUS EAH4550/DI/512MD3(LP) ASUS M4A78 SAMSUNG 750GB SATAII 32MB KORTINLUKIJA SISÄINEN 3,5" MUSTA BUFFALO 4GB DDRII 800 KIT RETAIL Eli tommosia. Putsasin ilmanottokanavat ja noi kaikki pölystä, laski pingi siihen 40-300 asti. Haluisin silti pingin takaisin siihen 30.
Minkälainen nettiyhteytesi nopeus on? Pingi pysyy korkealla jos serveri sijaitsee esim jenkeissä tai muualla kauempana. Jos olet käyttänyt aimobttia poista kyseinen kansio siellä voi olla haittaohjelmia. ctrl+alt+del ja valitse prosessit välilehti sitten klikkaa muistin käyttöä 2 kertaa että ne tulee isommasta pienempään. Täältä pystyt poistamaan turhat prosessit. iexplore ja firefox syövät turhaa muistia joten lopeta ne prosessit. Voisit kertoa mitä YLI 10 000kt prosesseja sulla on käytössä niin voisin kertoa mitkä ovat turhia jne.
Teatimer vie 118520 kt, iexplore 81 580kt, iexplore 50 212kt, explorer.exe 16 560kt, msnmsgr 15 484 kt. Tosa suurimmat. Ja mulla on 10 megan nettiyhteys, ja pelasin suomalaisella suomipelit.netin serverillä, ja joku muu käytti aimbottia, ja silloin pätkäsi.
Mul on 10 megan netti yhteys, langaton, ja servu on suomalainen, jossa yksi henkilö pelasi aimbotilla, en ite käytä cheatteja ollenkaan. Teatimer vie 118 532kt iexplorer 79 556 kt, iexplorer 58 308kt, explorer 16 612 kt, msnmsgr 15 484 kt, ja u torrent vie jotaki 10 200 kt. Ja sit välil ku pelaan tai oon netissä, yhtäkkii tulee sininen ruutu jossa lukee jotakin tekstiä, ja kone menee uudestaan päälle.
netti on 10 megan, ja pelaan suomalaisilla saunaservuilla, jossa yksi käytti aimbottia. Mut tuol on isoin teatimer, 118 560 kt, sit ie explorer noin 80 000 kt, sit toinen iexplorer jottai 40 000 kt, sitte explorer vie 16 000 kt, msnmsgr vie 15 000 kt, ja utorrent 10 000 kt.
En oikeen näe edellistä viestiäni joten laitan uuden... Eli ongelma on se, kun menen Counter strike sourcea pelaamaan, niin kuva jotenkin "laahaa" perässä. ongelma voi olla siinä että kun menen pelaamaan, sieltä asetukset --> sitten grafiikka ja nappia lisäasetukset painamalla tulee ne lisä säädöt esille. Niin siinä kohtaan lukee alhaalla että "laitteiston Directx taso 7.0" Laitteista siis minun kone. Ja "ohjelmiston taso 9.0" Kun painan käynnistä valikkoa ja sieltä suorita, ja siihen dxdiag, niin, se ilmoittaa että mulla olisi directx9.0c?? missä voisi olla vika? Koneessa vielä vanhat osat kiinni: AMD athlon xp 1500+ Nvidia Geforce 2 mx400 ( ajurit 6.14.10.5216 <--- onko miten tuoreet? mistä uudet jos vanhat/huonot ajurit??) Rammia joku puolitoista gigaa...
Morjens! Mulla ois semmonen ongelma että pingi hyppii siinä 5-120(Net_Graphin mukaan) välillä. Huomasin asian tossa 2päivää ennen. Olen sammuttanut modeemin & tietokoneeni yöksi, viiristorjunnat ajanut, muuta en ole vielä muuta keksinyt laskeakseni pingiä ;OO Eli voisiko joku antaa vinkkejä ongelmaani, jotta saisin koreamman pingin =] -Kiitos Etukäteen Kaikille =))