1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

CoreAVC ja MPEG-4 Codek

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi PETE11 14.04.2010.

  1. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    766
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Moikka...

    Onko tästä asiasta kellään tietoa...Mulla on CCCP paketti ja sen lisäksi tuohon MPEG4 tuo CoreAVC,matroskan hoitaa tuo CCCP.Kaikki saan näkymään nuo mpeg4 elokuvat jne.Ei siinä mitään ongelmaa.Hiukan olen ihmetellyt miksen saa CoreAVC:n pikakuvaa näytille.Kun tällainen elokuva pyörii.En myöskään löydä ominaisuuksien puolelta tätä CoreAVC:ä.Siis elokuvan aikana..Kuitenkin elokuva tai video näkyy.Player on minulla MPCHC.Missä vika?

    Yritin pelkästään asentaa FFDshow:n ja tämän CoreAVC,mutta tuo FFDsow ilmoitti aina jostain rundll.Eli tuli aina jokin error siitä..

    Tässä kuva:
    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 15.04.2010
  2.  
  3. marlee82

    marlee82 Regular member

    Liittynyt:
    04.04.2007
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kato ettei se MPC HC blokkaa sitä core avc:ta. Voi olla että siinä on käytössä soittimen sisäinen dekooderi...
     
  4. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    766
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Löytyyköhän täältä ratkaisu:


    [​IMG]
     
  5. marlee82

    marlee82 Regular member

    Liittynyt:
    04.04.2007
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eipä tuossa mitään. Laittasin ehkä täpät avi, matroska ja mp4 kohtiin source filttereissä.

    [​IMG]

    Eli external filters kohdasta katsot näkyykö siellä mitään filttereitä, kuten kuvassa.

    Jos ei, niin käytössä varmaan soittimen sisäinen. Painat tuota add filter, etsit sieltä core avc video decoder tai jotain vastaavaa (en tiedä, kun ei itsellä käytössä) ja lisäät listaan. Sit ohjelman kohdalla mitä haluat tehtävän. Eli blokata vai suosia (prefer). Sinne myös ac3 filter jos käytössä.

    Ps: Core avc ja ffdshow on samalla asialla, joten käytä jompaa kumpaa ei kumpaakin. Sekin voi sekottaa tota hommaa.
     
  6. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    766
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Taisi tulla vastaukseni tosi myöhään,mutta tarpeeseeni.Kiitos jatk..

    En vain ollut hoksannut vastaustasi tai siitä ei ollut tullut ilmoitusta minulle...Sain kuitenkin ohjeellasi tämän toimimaan.."Thanks"
     
    Viimeksi muokattu: 14.05.2010

Jaa tämä sivu