1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Cookie/Atlas DMT

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi jammu123 06.10.2009.

  1. jammu123

    jammu123 Member

    Liittynyt:
    06.10.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei

    Ajoin Panda ActiveScan 2.0:n ja se löytää koneeltani seuraavan tiedoston:

    Cookie/Atlas DMT ja se sijaitsee: C:\Documents and Settings\jvc\Cookies\jvc@atdmt[2].txt

    En ole aikaisemmin törmännyt, että virusohjelmat olisivat löytäneet noita cookieita. Olen poistanut sen "käsin" ad-awarella ja Superantispywarella. Olen ajanut ne myös vikasietotilassa. Kuitenkin tuo kyseinen tiedosto tulee aina takaisin.

    Se tulee silloin, kun avaan joko IE:n tai Messengerin. Minulla on ollut molemmat käytössä jo aikojen alusta, mutta aikaisemmin en ole törmännyt kyseiseen ongelmaan. Olen ottanut pois käytöstä kolmannen osappuolen cookiet.


    Kiitos avusta etukäteen!
     
  2.  
  3. heikki75

    heikki75 Regular member

    Liittynyt:
    23.10.2007
    Viestejä:
    1,563
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    48
    Jos torjuntaohjelma varoittaa haitallisista seurantaevästeistä (tracking cookies), niin ne eivät ole vaarallisia ja niiden päivittäinen poistaminen tietokoneesta on täysin turhaa.

    Älä käytä sellaista ohjelmaa joka varoittaa "vaarallisesta" seurantaevästeestä.
     

Jaa tämä sivu