1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Comman & Conquer 3 Tiberium Wars

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Datamies 18.04.2007.

  1. karhu123

    karhu123 Guest

    mmmm FRANK:D
     
  2.  
  3. Datamies

    Datamies Guest

    latasin peliin muutaman skirmish kartan ja ongelmana on että miten saan kartat käyttöön? :O ensiksi purin tiedostot ja sit laitoin ne C&C3-kansioon missä on muutkin profiilit,replays yms. ja miks toi pelin käynistyminen muuttui hitaammaksi ladattuan 1.04 patchin?? :O olisin ERITTÄIN kiitollinen jos joku osais neuvoo ku ne alkuperäset skirmish kartat on alkanu tympiin jo vaikka olen omistänu peli vasta 3päivää....
     
  4. Heppu_1

    Heppu_1 Member

    Liittynyt:
    13.01.2007
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä kysyisin samaa kuin mrspede aikaisemmin koska tuosta ei ollut apua. Tarkoitus olisi saada peli toimimaan lähiverkossa hamachin kautta, mutta kun toinen yrittää tehdä peliä se ei tule lobbyyn näkyviin. IP ositteet ovat oikein mutta eipä peli toimi. Peli ei myöskään ole aito joten voiko vika olla siinä?
     
  5. karhu123

    karhu123 Guest

    edelleenkin sama vanha kysymys... paljonko kyseinen peli maksaisi?
     
  6. Datamies

    Datamies Guest

    se on siinä 50e paikkeilla...riippuu ostopaikasta :D



    niin tuo karttaongelma on jo ratkaistu.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 18.05.2007
  7. karhu123

    karhu123 Guest

    juu tilasin c&c3 tilt.tv peli kaupasta joss on tuuria se saattaa tulla viikonloppuna...
     
  8. Datamies

    Datamies Guest

    osaisikohan joku neuvoa mikä on vikana: pelaan C&C3:sta noin puoli tuntia ja sit se tilttaa?? joka kerta pitää käynnistää kone uudelleen jonka jälkeen se toimii pirun hitaasti...olen koittanut uudelleen asennusta, grafiikkojen muuttamista, patchin hakemista eikä mistää ole ollut apua...koneen näyttis on Geforce 7300GS, prossu AMD Athlon 64 dual core 4200 ja muistia 1024DDR2 tiiän et näyttis on tosi huono....


    -Datamies-



     
  9. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Toimiiko näyttiksen ja kotelon (ja tietysti muidenkin komponenttien) jäähdytys varmasti kunnolla?
    Vaikka jollain lämpötiloja valvovalla ohjelmalla voisi tarkistaa.
     
  10. Oscar_X

    Oscar_X Regular member

    Liittynyt:
    06.06.2005
    Viestejä:
    759
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ihan kelpo naksuttelu kyseessä, grafiikat on hienot eikä ole edes raskas, lataustauotkin todella lyhyet.

    Olen nyt jonkin mapin verran kolmoskampanjassa menossa, ja olen kuluttanut peliin jo reilusti yli vuorokauden :D

    Pitkä peli siis. :)
     
  11. Datamies

    Datamies Guest

    kaikki toimii.lämmöt kunnossa.eli jotain muita ehdotuksia??
     
  12. Oscar_X

    Oscar_X Regular member

    Liittynyt:
    06.06.2005
    Viestejä:
    759
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tapahtuuko tätä muissa peleissä?
     
  13. Dwnldz_5

    Dwnldz_5 Active member

    Liittynyt:
    01.06.2005
    Viestejä:
    1,866
    Kiitokset:
    14
    Pisteet:
    68
    C&C 3 on hyvä peli kaikin puolin. Henkilö, joka odottaa aina vain ihan uutta ja vallankumouksellista tulee pettymään, sillä tuo noudattaa turvallisesti melko samaa linjaa kuin aikaisemmat. Mitä EA osaa tehdä pelejä (en meinaa vain tätä).

    Tuota noin. Tuon saman jutun sai päälle Generalsissakin. Muissa vanhemmissakin RTS -peleissä tuo on jo aika yleistä, älä itke.
     
  14. MoKKo

    MoKKo Member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eiköhän se johdu tosta näyttiksestä. Mulla on vastaava kokoonpano, paitsi näyttis on Radeon X1950 Pro. Toimii ilman minkäänlaisia kaatumisia tai nykimisiä maksimigrafiikoilla.

    Tossa näkyy aika hyvin toi sun näyttiksen huonous:

    http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=725&model2=719&chart=318
     
  15. Datamies

    Datamies Guest

    Tapahtuuko tätä muissa peleissä?[/quote]

    ei tapahdu....tuo Mokkon viesti on varmaan lähinnä totuutta...ei kun uus kone kesällä :D kiitti kaikille!!!
     
  16. Vivo

    Vivo Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2003
    Viestejä:
    154
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Loistava peli. Sitä hakatessa aika kuluu vähän turhankin nopeasti...

    http://www.gamereplays.org/cnc3/portal.htm

    Jos jotakuta kiinnostaa oppia paremmaksi pelaajaksi, niin tuolta löytyy nauhoituksia hyvistä matseista sekä hyödyllisiä vinkkejä eri yksiköiden käytöstä
     
  17. karhu123

    karhu123 Guest

    olen pelannut c&c tiberium warsin läpi ja jäi epäselväksi eräs asia joka on scrin (alienit) tapahtui iso tiberium räjähdys jonka seurauksena alienit hyökkäsivät tänne.. niin onko alieneista ollut mitään puhetta tai muute muissa c&c peleissä?
     
  18. Vivo

    Vivo Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2003
    Viestejä:
    154
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Scrinistä ei muistaakseni varsinaisesti sarjan aikaisemmissa peleissä ole ollut puhe, mutta Tiberian Sunissa taisi jossain kentässä olla joku selittämätön avaruusalus. Siitä en tosin ole ihan varma. Sitä peliä ei ole tullut pelattua todella moneen vuoteen.
     
  19. karhu123

    karhu123 Guest

    *mutta Tiberian Sunissa taisi jossain kentässä olla joku selittämätön avaruusalus* no tuskin joss jostain aavikolta löytyisi ufo *unkown flying objective* ei varmaan mennyt kirjaimillisesti oikein mutta sinne päin.. niin tuskin george bushilla olisi selitys siihen^^
     
  20. karhu123

    karhu123 Guest

    juu löysin videon joka oli itse campainista GDI jossa tiedettiin että alus on jossain ja siitä taidettiin tapella ja siinä kun GDI oli vallannut aluksen *komentajaan* otettiin yhteis jossa sanottiin että *jotkut miehistä kuulivat ääniä sisältä että luulen ettemme oli yksin* ja sen jälkeen itse pääpää komentaja sanoi että tämän täytyy pysyä salaisuutena...
     
  21. djstajari

    djstajari Guest

    En ole pelannut, mutta monet ystävät on suositellu.
     

Jaa tämä sivu