1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Comes With Musicin tarjonta?

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi jmartisk 23.12.2009.

  1. jmartisk

    jmartisk Member

    Liittynyt:
    30.11.2007
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen harkinnut Comes With Music -puhelimen hankkimista, varsinkin kun edullinen 5235 on tulossa. Ennen hankintaa haluaisin tietää mitä siellä on tarjolla. Esim. Spotifystähän puuttuu mm. Beatlesin ja Metallican kaltaiset suurnimet. Miten CWM:ssa? Entä pienet nimet, esim. Cool Sheiks, Kwan tai Ancient? Voiko CWM:ään tehdä testihakuja ilman sen ostamista? Entä mikä on sen maksimilatausnopeus?
     
  2.  
  3. jmartisk

    jmartisk Member

    Liittynyt:
    30.11.2007
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onpa hiljaista tämän aiheen suhteen. Olen katsellut Nokia Ovi Playerin kaupan sisältöä ja mikään mainitsemistani artisteista ei löydy sieltä... Laitoin kyselyä heidän asiakaspalvelulleen asiasta, joten katsotaan mitä sieltä kuuluu...
     
  4. Jamfist

    Jamfist Member

    Liittynyt:
    15.07.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve jmartisk,

    itselläni on Nokian X6 Comes with music -puhelin ja ikävä kyllä olet oikeassa, että ei löydy kaikkia artisteja Nokian kaupasta. Tietääkseni Metallica ja Beatles aina olleet vähän erikoisia, tuli iTunesiinkin vasta paljon myöhemmin erillisellä sopimuksella. Toisaalta olen itse positiivisesti yllättynyt mitä kaikkea sieltä Nokian kaupasta oikein löytyy. Löysin pari harvinaisempaa biisiä mieli artisteiltani, jotka eivät edes ole virallisilla albumeilla.

    Itse en valitettavasti Nokian 5235sta tiedä paljoa, mutta suosittelen hinnan puolesta ehdottomasti Comes With Music puhelinta, itsellä toiminut hyvin sekä puhelimella että koneella. Ja hintakin aika loistava nykyään, itsellä Saunalahden kautta X6 puhelin, CWM ja data liittymä 19.90e/kk, halvin löytyy vain 11.90e/kk (Nokia 5630), tätä kun vertaa spotifyn maksulliseen niin parilla eurolla saa puhelimen ja pystyy ladata biisit koneelle. Suosittelen!
     
  5. jmartisk

    jmartisk Member

    Liittynyt:
    30.11.2007
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    "Hei.

    Kiitos yhteydenotostasi Nokia Care -asiakastukeen.

    CWM-palvelun kappale valikoima tarkoittaa käytännössä että kaikki 6 miljoonaa kappaletta, jotka on ladattu Nokian Musiikkikauppaan, ovat CWM:n kautta ladattavissa. Voit selata tarjotantaa esimerkiksi hakemalla artistin nimellä jolloin kaikki Musiikkikaupassa olevat, vaikkapa Metallican levyt tuleva näkyviin. Jos jotain puutteita ilmenee kappale valikoimassa ilmoita meille niin tutkimme asiaa.

    Mikäli sinulla on vielä kysyttävää, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä uudelleen.

    Parhain terveisin,
    Matti

    Nokia Service Professional
    Finnish Team
    Nokia Care"

    Aika ympäripyöreätä, ei vastannut suoraan yhteenkään kysymykseeni ;-)

    PS. Kiitos Jamfistille paremmasta vastauksesta! Arvelinkin näin tässä käyvän :)
     
    Viimeksi muokattu: 03.01.2010

Jaa tämä sivu