1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Combat Arms (EU) account + 6 permanent asetta!

Viestiketju Myydään -osiossa. Ketjun avasi pavede 22.01.2011.

  1. pavede

    pavede Guest

    Combat Arms (EU) account + 6 permanent asetta

    Myymässä accountia, koska viime aikoina on ollut kiirettä ja muutenkin pelannut peliä siitä asti kun peli julkaistiin eurooppaan eli 2 vuoden ajan hyvin aktiivisesti. Alkuperäinen omistaja olen ja ensimmäistä kertaa yritän myydä tätä muualle. Jos et ole kuullut tästä pelistä niin täältä voit lukea lisää, joka tapauksessa mennään asiaan.

    Account sisältää yhteensä 6 permanent asetta (MP7 MOD LE, L96A1 ARCTIC WOLF, UMP45 LE, AK-74M, M416 CQB, AK-47 GOLD-PLATED LE), joista jokainen maksaa 20e eli yhteensä arvo on 120e. Voit itse varmistaa sen pelin sivuilta. Myyn tämän 30e eli aika edullisesti ottaen huomioon että aseet eivät ikinä katoa minnekkään. Hyväksyn vain tilisiirron tai 1kk/2kk WoW peliaikakortit :)

    [​IMG]

    Voit ottaa yhteyttä minuun täällä :)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 23.01.2011
  2.  
  3. derroo

    derroo Member

    Liittynyt:
    19.02.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    moi olen kinostunut sun ca accista ja voit addata mut skypessa super-eric2 ja haluasin tietä enemmän ukosta ja hinnasta ja saanko myös sähköposti ostotteen joks ostan accin.
     
  4. derroo

    derroo Member

    Liittynyt:
    19.02.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    moi olen kinostunut sun ca accista ja voit addata mut skypessa super-eric2 ja haluasin tietä enemmän ukosta ja hinnasta ja saanko myös sähköposti ostotteen joks ostan accin.
     

Jaa tämä sivu