1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Citymarketin halpis-DVD

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Spiritus 14.12.2002.

  1. Zammakko

    Zammakko Member

    Liittynyt:
    02.09.2002
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kysyisin että minkä värinen teillä on se alotus ruutu jossa lukee isolla dvd. Itellä on sinivalkonen mutta luulin että joku noista hackeista toimi ja ennen se oli punavalkonen.
     
  2.  
  3. vla

    vla Guest

    "Kysyisin että minkä värinen teillä on se alotus ruutu jossa lukee isolla dvd. Itellä on sinivalkonen mutta luulin että joku noista hackeista toimi ja ennen se oli punavalkonen. "

    On se sinivalkoinen.
     
  4. Immu

    Immu Guest

    Löytyisiköhän tuohon Citymarketin Sansuihin konstia,jolla siitä saisi aluekoodivapaan ?
     
  5. kaidet

    kaidet Guest

    Citymarketin sansuihin saa valittua aluekoodin sillä samalla systeemillä mikä ei toiminut baijerissa.
    Elikä
    1. virta päälle
    2. avaa luukku
    3. näppäile kaukosäätimestä 2 9 1 8 <enter>
    4. pääset piilotettuun menuun mistä voi ainakin vaihtaa aluekoodin

     
  6. Kiituri

    Kiituri Member

    Liittynyt:
    02.01.2003
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mun Sansuissa tuo ei tosin toiminut?!? Tein juuri tuolla tavalla mutta ei tapahtunut yhtään mitään...
     
  7. Immu

    Immu Guest

    Kiitti vinkistä.Löysinsen itse täältäsamasta paikasta melkein heti edellisen viestin kirjoittamisen jälkeen. Se myös toimii !
    Uusi kysymys:Mikähän on tuo Parental C.C.??ja mitähän siinä oikein on oletuksena ? Tuli vähän sotkettua.
     
  8. artande

    artande Member

    Liittynyt:
    29.12.2002
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  9. narude

    narude Member

    Liittynyt:
    20.12.2002
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nythän tuo aluekoodaus on saatu purettua, tuolta yllä olevasta löytyi toimivat ohjeet.
     
  10. m77

    m77 Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2002
    Viestejä:
    445
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noniin, nyt on aika vetää vähän sanoja takaisin. Elokuvat jotka olen saanut tässä vehkeessä toimimaan ovat olleet CVD-muodossa eikä suinkaan svcd kuten aiemmin olen väittänyt. Tästä tietysti innostuin ja ajattelin kääntää pari dvd:tä cvd:ksi ja hyvin pitkän odottelun jälkeen huonosti kävi... En ole saanut ensimmäistäkään itse kopioitua elokuvaa toimimaan. Mikäs jippo tässä nyt sitten on kun osa toimii ja osa ei? Sitten on ollut juttua tuosta wav-tiedostoja sisältävän levyn syöttämiseksi ensin ja sitten vcd:tä perään ja pitäisi menun kautta päästä elokuvaa vahtaamaan, mutta itse en ainakaan ole saanut menua kuin noilla wav-levyillä näkyviin. Mitetitäänpäs kaíkki yhdessä lisää keinoja saada vcd näkymään...
     
  11. vla

    vla Guest

    mites ne cvd-formaatissa olevat leffat jotka
    olet saanut toimimaan, pystyykö ne kopioimaan niin että ne toimii ?
     
  12. m77

    m77 Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2002
    Viestejä:
    445
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    niin.. eipä ole tullut kokeiltua. täytyykin laittaa heti bondi palamaan.
     
  13. vla

    vla Guest

    miltäs nuo näyttävät cdrwinillä, onko niillä useampi kuin yksi raita ?
    Eilen kokeillessa huomasin että melkein mikä tahansa formaatti kelpaa kunhan sen laittaa levylle 'segment'iksi eikä omalle raidalle niinkuin vcd:llä ja svcd:llä.
    (ei kellään satu olemaan sitä SJ/T11196-1998 dokumenttia jossa tuo kuvataan ? ;-)
     
  14. work

    work Guest

    JOO, tuli ostettua toi baierin903 dvd-soitin, ja joku siellä edellä jo valitti, että kuvassa menee jotain vaaleita raitoja, niin menee, varsinkin tummaa kuvaa vasten, juomut kulkee koko kuvan leveydeltä, ovat miltei näkymättömiä, mutta silti huomattavissa, onko kokemuksia tai onko mitään tehtävissä?!?
     
  15. snapsix

    snapsix Regular member

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    786
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  16. Spiritus

    Spiritus Guest

    Pisteet Loukkikselle region hackista :).
    Levisi muuten äkkiä Nettiin.
    Mahtaisiko macrovisionin saada tapettua jollain koodilla?
     
  17. narude

    narude Member

    Liittynyt:
    20.12.2002
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kävin tänään vaihtamassa baijerin toiseen samanlaiseen. oli siinä ensimmäisessä tosiaan sit jotain vikaa; kuva muuttui ajoittain sahalaitaiseksi scart lähdöllä ja komposiitillakin oli jotain häikkää. vaihtoivat sen ihan asiallisesti uuteen soittimeen.
     
  18. vla

    vla Guest

    Toimiiko uudella yksilöllä vcd:t ?
    :)
     
  19. narude

    narude Member

    Liittynyt:
    20.12.2002
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on joitain malesiasta vuonna 98 ostettuja VCD levyjä jotka kyllä toimii (niissä itse video file on kansiossa mpegav tai sequence). luulin että ne olis CD-i formaatin levyjä, sillä kaverini osti tuolloin niitä ja hakemisto rakenne oli levyllä sama. tosin noissakin oli joitain jotka eivät suostuneet tunnistautumaan levyiksi ollenkaan koko soittimella.


     
  20. vla

    vla Guest

    njoo, selailin äsken cd-i:n speksejä läpi ja ne varmaan toimii koska levyt on yhdellä trackilla.
    VCD1.0 ei toimi koska mpeg-streamit on pakko laittaa omille trackeilleen. SVCD ja VCD2.0 *voidaan* tehdä yhdellä trackilla.

    (toi siis edellyttäen että ominaisuuksia on rajoitettu nimenomaan niin ettei se tunnista levyjä joilla on enemmän kuin yksi tracki)
     
  21. Cucee

    Cucee Member

    Liittynyt:
    11.01.2003
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onkos se Sansuin halpis DVDsoitin ostamisen arvoinen? Millainen kuvanlaatu ja miten toimii?
     

Jaa tämä sivu