1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

CI+kortinlukijalle ei saatavilla tavallisia kanavapaketteja?

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Akka_pulassa 23.12.2011.

  1. Akka_pulassa

    Akka_pulassa Member

    Liittynyt:
    23.12.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Asun antennitaloudessa, minulla on Philips 40PFL5605H12-telkkari ja ostin juuri Anttilasta LA Digitalin CI+ kortinlukijan myyjän suosituksesta (kun kuulemma tulevaisuudessa kaikki käyttävät tätä kun tulee HD yms). Siskoni antoi minulle PlusTV:n rinnakkaiskorttinsa, mutta yllättäen PlusTV ei tuekaan tätä CI+ mallia ollenkaan!

    Minulle ei kortinlukijakaupoilla kerrottu, ettei juuri mikään normaali kanavapaketti taida näkyä CI+:lla!

    Ilmeisesti ainakin jotkin Canalin kanavat toimisivat tällä CI+kortinlukijalla, joka vaatii linkityksen, mutta en ole niistä kiinnostunut ja ne ovat törkykalliita. Olen kiinnostunut lähinnä Discoveryn kanavapaketista, eikä minkään kanavan tarvitsisi olla HD:na.

    Kanavapaketteja kauppaavien tahojen sivuilta ei kertakaikkiaan saa tietoa tästä kortinlukija-asiasta, että toimiiko ne CI+:lla.

    Onko teillä, arvoisat tekniikan ihmelapset, kokemusta tällaisesta?
    Menenkö Anttilaan palauttamaan/vaihtamaan kortinlukijan siihen tavalliseen, kuulemma vanhanaikaiseen, (CA?) malliin vai saisinko jollain tavalla muitakin, tavallisia, kanavia kuin Canalplussaa katsottua CI+kortinlukijalla?
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,520
    Kiitokset:
    229
    Pisteet:
    93
    Töllösi ei ole välttämättä CI+yhteensopiva, joten kortinlukijakaan ei toimi....
    Yritä tuollaisella...

    T: Vesku
     
  4. Merde

    Merde Member

    Liittynyt:
    28.12.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
     
  5. Merde

    Merde Member

    Liittynyt:
    28.12.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No näinhän meillekin kävi. Ostettiin Samsungin töllö ja siihen tuo CI+ -lukija. Myyjä väitti, että kyllä toimii, tuo halvempi on vanhanaikainen ja kaikki kohta tarvii tuon CI+ -lukijan. Kysyin vielä varmuuden vuoksi pariinkin otteeseen, että toimiihan? Laitoin kortinlukijan paikoilleen ja tökkäsin Plustv-kortin sisään - ei mitään. Päivitin vielä kanavahaun - ei mitään. Menin telkkarikauppaan ja siellä nuorimies kertoi, että pitää ottaa yhteys palveluntarjoajaan eli plussaan. Laitoin sähköpostia ja sieltä sain vastauksen, että eipä pelitä. Niin kävinkin vaihtamassa CI+ -lukijan siihen halvempaan versioon, sain rahoista erotuksen takaisin ja kyllä nyt toimii. Ei tosin hoodeenä, mutta toimii.
     

Jaa tämä sivu