1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Chorus 662 vs. Monitor Audio Bronze BX2

Viestiketju Kotiteatterin äänentoisto -osiossa. Ketjun avasi Snarde 28.12.2010.

  1. Snarde

    Snarde Member

    Liittynyt:
    30.07.2010
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikäs hifin aloittelija olen ja tällaisia olen harkinnut uusiksi etukaiuttimiksi. Käyttötarkoitus on laaja: kuuntelen musaa, katson leffoja ja pelailen konsolilla. Minulla ei ole erillistä subia, joten bassoakin olis kiva saada ulos etusista (662 ei hirmuinen bassopurkki taida olla ). Nämä 662:t kävin kuuntelemassa liikkeessä ja miellyttihän ne korvaa. Olisi mukava kuitenkin kuulla mielipiteitä tästä Monitor Audion vehkeestä kun ei ( harmi vaan ) pääse paikallisessa liikkeessä kuuntelemaan. Eli kannattaako ostaa sika säkissä ja hankkia nämä BX2:t vai maksaa kiltisti enemmän ja ostaa varmat 662? Saa tietty ehdottaa muitakin tästä hintaluokasta. Eli aloittelijasta oli kysymys ja mahd. monipuolinen pönttö.
     
  2.  
  3. ISOimage

    ISOimage Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2005
    Viestejä:
    313
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeile B&W 600 sarjan jalusta kajareita. Halvempi muistaakseni ovh 450 ja kalliimpi 600 mutta hinnat voivat olla alemmat jo tänä päivänä. Noilla bassokin riittää aluksi. Toinen hyvä vaihtoehto on Wharfedale 9. sarja, on soinniltaan lämpöinen. 10. sarjalaista en ole livenä kuullut mutta ei varmaan kovin paljon eroa 9. sarjalaisesta. Noissa ei hintakaan ole hirmu paha.
     
    Viimeksi muokattu: 29.12.2010
  4. Ken_Adams

    Ken_Adams Member

    Liittynyt:
    29.03.2010
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    whardefale 10 sarja on kyllä paljon erilainen kuin 9 sarja. 9 sarja omaan mieleen liiankin "tunkkainen", mutta tämä parantunu selvästi 10 sarjassa. Kannattaa kokeilla.
     

Jaa tämä sivu