1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Chaintech Digitop - Loistava Digi-Tv kortti!

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi LoBer 29.07.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. LoBer

    LoBer Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    467
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä tossa vuosi sitten ostin itselleni käytettynä muutaman viikon Chaintech Digitop Digi-Tv kortin. En muista mikä versio kortti olikaan mutta ei anneta sen häiritä... Mukana tuli kaukosäädin seka infrapuna vastaanotin seinään noin 3 sentin halkaisija. Kaukosäätimesskin on 37 nappulaa. Ylhäällä vasemmalla 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 ja vieressä kuvan koon säätäminen ja suosikki kanavalista. Sitten onkiin vuorossa Nauhoituslista tekstitv Epg tunnetaan myös nimellä guide sekä mute napit... melkkein kaikki loput ovatkin videon toisto nappuloita...
    Kortista:
    -Voi katsoa joko 4 : 3(laajakuva) tai 16 : 9(normaali)
    -Kuvan laatu erinomaista
    -Asetuksista viritys on helppo. Pudotusvalikosta valitset Finland sitten vierestä alueesi esim. minulla täällä Joensuussa tulee kolilta... Sitten vaan scan ja se etsii kaikki radio ja tv-kanavat.
    -Nauhoitus on kyllä jännä... 4 ajastusta voi laittaa mistä päivästä monelta mihin päivään milloin muodossa... kokeilin alussa nauhoittaa samaan aikaan neljää eri kanavaa onnistui mainiosti.
    -Tekstit ovat näkyneet ainakin minulle AINA!
    -Yhtä nappia kaukosäätimestä tai näppiksestä painamalla saa kuvan otettua telkkarista.
    -TekstiTV:enkään latautumisessa ei mene paljoa minuttia pitempään.
    -EPG tai GUIDE kummaksi haluatte sitä sanottavan latautuu noin 3 min.
    -Myyjä antoi minulle vielä pc kuulokkeiden 5 metrin jatkojohdon
    -Totesin että tämä digi-tv kortti on parempi kuin upouusi kahden virittimen topfield ja kun koneella muutama sata gigaa vapaata tilaa...

    Ja Hinta 59 Ekee


    Sponsor of http://www.noponkotisivut.urli.net
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu