Tilasin joulukuussa noita Verbatimin 25 kpl cakeboxeja CDRohlingestä, niin CMC:n Verbatimeja olivat... Pioneer DV-525 tykkää vähemmän noista CMC:stä kuin MCC:stä, Markantalon Baze 5500 soittelee kyllä molempia varsin hyvin. Gigantti myy noita Verbatimeja 5 kpl paketeissa hintaan 20 euroa, näkeekö paketin päältä, että ovatko levyt CMC:n vai MCC:n valmistamia? [BOLD]Gigantin Verbatimit olivat MCC:n valmistamia. Tosin kalliita... 19,90 5 kpl [/BOLD]
Siinähän se ongelma on, kun ei näe päältäpäin...monet ovat siirtyneet siitä syystä muihin merkkeihin ja jättäneet Verbatimit. Jostain olen kyllä lukenut, että ne Verbatimin Datalife [bold]Plussat[/bold] ovat MCC:tä ja pelkät Datalifet CMC:tä...tiedä häntä, itse luotan Ritek G04:iin=)
cocco on täysin oikeassa tuossa lainopillisessa mielessä. Kaupan on myytävä tuotetta siihen hintaan mihin ne sitä mainostaa jos hinta on siis kohtuullinen muihin samanlaisiin tuotteisiin verrattuna - jos ei niin asiakkaan pitäisi tai olisi pitänyt tietää, että hinnassa on virhe. Lehtimainonta on taas vähän eri juttu se ei useimmiten sido kauppiasta, mutta kauppiaan on silti kohtuullisilla toimenpiteillä pyrittävä korjaamaan hinta esim. kaupassa lappu "valitettavasti lehdessä oli virhe". Nettimainonta taas on helposti korjattavissa ja näin ollen kaupan pitää myydä siihen hintaan mihin ne ilmoittaa..
No nyt se ei kyllä ollut kohtuullinen se hinta verrattuna Verbatimien hintatasoon. Varsinkin kun esillä oli yhden 25 kpl spindlen hinta nähtävillä ja "paljous alennus" olikin sitten aika mukavat ~55%. Eli jo siitä kyllä huomaa että hinnassa on virhe )
Eiköhän tässä jo puhuttukin yleisesti, eikä enää tästä nimenomaisesta tapauksesta. Vahvistan myös coccon ja JF:n tiedot todeksi.
No tulihan ne rahatkin sieltä takaisin ilman tappelua, itse asiassa jo viime viikolla enpä vaan ollut huomannut. Ei ainakaan vielä mennyt firma boikottiin omalta osaltani.
Joo ittekkin tillailin 5 pakettia nuita ja maksoin laskun. Seuraavana päivänä tuli korjaus, mutta sain rahat pois lopulta. Taidan kuitenkin siirtyä nierlen leiriin..
eihän noita levyjä saa tilata saksasta ku 30 keralla tai niin ainakin mikrobititissä luki. kertokaapas jos tiedättä paikkoja mistä tilata cd:deitä muuutakin kuin rohlinge ja nierle
pitääkö olla saksasta? Itse tilasin englannista, BigPockets,kalliimmat postikulut mutta halvemmat levyt, ja toimitus oli tosi nopea, 5 vrk.