Ei toi http://www.technikdirekt.de mikään kallis mesta ole. Verbatimeja lähtee 1.6e kpl... mistä muualta saa niin halvalla? Tai 4X verbatim DVD+R 2e kpl, TDK 4X DVD+R 2e kpl? Postikulut Suomeen 20e.
mielestäni myös ihan hyvä paikka..tavara saapuu viikossa, kun rahat ovat heidän tilillään http://www.digitalpromo.co.uk
Niin no tuntuu kalliilta, kun en itse tilaile kerralla, kuin kymmeniä levyjä, ettei tule kauheasti riskejä. Tosin nyt osui silmään nierlellä pikkasen halvemmatkin levyt. Mulla kun toi soitin toistaa huonotkin(?) levyt, niin on oikeastaan sama mitä tilaa. Kait se sitten täytyy tilata oikein urakalla noita, ettei postikulut tunnu isoilta.
http://www.lynxdv.com/index.php Tuolta olen tilaamassa seuraavaksi, RitekG04 levyt suoraan taivaasta 1.7e kappale postikulujen jälkeen (jotka ovat 16e lähetys). Joku täällä kehui tuota kauppaa...katsotaan mitä mieltä olen, kunhan tuo edellinen satsi tyhjiä loppuu ja tilauksen aika tulee. Ainakin nuo Ritekit ovat sitä ehdotonta laatuhuippua...
Olen täysin samaa mieltä, en ole vielä löytäny halvempaa DVD kauppaa kuin toi ja nyt meinaan noiden kunnon levyjen hintoja.
Olen täysin samaa mieltä, en ole vielä löytäny halvempaa DVD kauppaa kuin toi ja nyt meinaan noiden kunnon levyjen hintoja.
Hyväksyykös toi www.cdrohlinge24.de Visan? Mietin vaan, että kyllä minäkin mielummin visalla sieltä tilaisin, mutta en huomannu siellä missään visa vaihtoehtoa, joten käytin sitten tilisiirtoa Nordean solon kautta. Itelläni tilaus ilmeisesti onnistu, ainakin lähetysvahvistus on tullu (keskiviikko aamuna) ja nyt kovasti oottelen levyjä. Tilasin näin kokeex 75kpl Bulkpaq orange 4x DVD-R levyjä ja 100kpl verbatim CD-R:iä + 2CD koteloita 100kpl. Tuli tuossa mieleen idea (ehkä hölmö, mut julkasen kuitenkin), et pitäsköhän kerätä lista firmoista, joiden kanssa on ollu ongelmia (ja jotka on toiminu hyvin) ja minkälaisia. Näin ollen ei tarviis aloittelijoiden (kuten minun) tutkia näitä viestiketjuja ja arvailla toimivia liikkeitä.
Siis tuohan on ilmeisesti mainio liike silloin, kun kaikki sujuu ja maksut saapuu, mutta sitten kun käy näin, kuten tässä, niin auttamis- ja ymmärtämishalu on aika olematonta. Meinaan Samposta on 3 kertaa varmistettu, että rahat lähti täältä täysimääräisenä, niin nämä inttävät siellä päässä, että "ei heidän pankki rahoja ota". Tosiaan, eivät edes viitsi kysyä asiaa ja varmistaa sieltä, vaikka sanoin, että näin on käynyt muillekin aikaisemmin ulkomaanmaksuissa. Sähköpostiviestissä sanotaan, että "klikkaa tätä linkkiä jos haluat maksaa luottokortilla, bla bla bla." Tämä siis 2. viesti mikä sieltä tulee seuraavana päivänä. Tai joo, nyt kun katson tarkemmin tuota, niin sehän viekin näköjään paypal:in sivuille, mutta ei kait tuonne pakko ole rekisteröityä, kun maksaa visalla?
ugman: mikä on cdrohlingen käyttämä saksalainen pankki? Toisaalta alkaa epäilyttää kun juuri Sampo- pankki nousee esiin iltapäivälehtien lööppien ohella myös näissä ulkomaanmaksuissa...
Saksalainen pankki mitä he käyttävät on Sparkasse dueren, Saksa. tänään tuli vihdoin vastausta sähköpostilla saksalaiselta pankilta, että ovat korjanneet tuon 13 euroa niiden tilille, tosin siinä puhutaan edelleen jostain 1 euron maksusta(???) että en sitten tiedä. Toivottavasti tulis tavara nyt nopeasti eli jään odottelemaan. Ja ainiin, vasta kun altavistalla olin englannista kääntänyt saksaksi tuon pyynnön niille pankkiin, niin alkoi tapahtua, eli eivät sitten vissiin englantia sielläpäin ymmärrä!
Juuh tuo on tullut havaittua monet kerrat. Aina kun kysyy englanniksi niin vastaus on saksaksi ) Tai sitten he eivät ole ymmärtäneet kysymystä ja vastaavat jotain ihan muuta kun olisi pitänyt.
Juuri tilasin tällä viikolla ja Nordean kautta homma hoitui aivan kuten ennenkin. Maanantaina maksoin ja keskiviikkona lähti paketti kohti Suomea. Ei ongelmia tälläkään kertaa, joten tämä saattaa olla aivan yksittäistapauksia. Kyselyt Cdrohlingen suuntaan on tähän mennessä ok, englanniksi kyllä vastaavat jos englanniksi kirjoitat ja osoite ei ole support@cdrohlinge.de vaan international@cdrohlinge24.com (huom vielä .com-pääte)
Juu, taidan käyttää seuraavalla kerralla maksun kanssa jotain muuta pankkia kuin Sampoa. Tuolla väittävät, että perivät 1 euron kulut, kun saavat iban/swift koodilla varustetun maksun. :I Huh, jos tässä kohta aletaan vääntää kättä yhdestä eurosta. Taidan lähetellä sähköpostit tuonne seuraavalla kerralla aina saksaksi, kun tuntuu, että tuolla vain yksi kaveri ilmeisesti osaa englantia, kun vastaukset kestää aina niin tolkuttoman kauan. Altavista tuntuisi aika hyvin noi kääntävän niiden kielelle. Pankistakin tuli tosiaan vastaus vasta, kun kysely oli saksaksi ja tehostettuna, että kuluttaja-asiamieheen on otettu yhteyttä.
Mulla ei ole ollut mitään ongelmia tuon cdrohlingen kanssa. Olen siirtänyt rahat normaalina tilisiirtona Nordean kautta. Yleensä mulla on mennyt n. 5 pankkipäivää, kun maksamani rahat näkyvät heidän tilillä. Joulun aikaan viivettä voi tosin tulla enemmänkin.
Olen kaksi kertaa tilannut levyjä lynxdv:stä. Ensimmäinen erä tuli ilman ongelmia. Toisen hiukan suuremman erän kanssa homma ei enää sujunut niin jouhevasti. Eli laitettiin tilaus sisään ja maksu Visalla. Tilausvahvistus tuli ja jäätin odottelemaan milloin paketti lähtee Lynxdv:stä liikkeelle (jokaisella tilauksella on koodi jonka statuksen voi hakea heidän palvelimelta). No, tavaroita ei lähetetty, eikä tosin visaakaan veloitettu moneen päivään. Laitoin emailia lynxdv:hen. vastauksessa ilmoitettiin, että homma työnalla ja tavarat lähtisi parin päivän päästä. Odoteltiin taas viikko, ei edistystä. Laitoin uuden emailin, johon vastattiin, että liikkeen omistajan täti kuollut ja hautausjärjestelyissä ollut kiireitä. Lupasivat, että paketti lähtee parissa päivässä. Taas odoteltiin viikko, ei edistystä. Uusi email, vastauksessa informointiin, että osa työntekijöistä ollut auto-onnettomuudessa, siksi tilausta ei ole toimitettu. Taas luvattiin hoitaa asia pikimmiten. Odotelin viikon ja laitoin postia, että tilauksen voi poistaa. Luottamusta kaupan toiseen osapuoleen ei enää ole. Tähän ei sitten enää tullut vastausta. Koska tilaus oli visalla, ei ollut ongelmia rahojen suhteen.