1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

CDR joka koko on 1.3G

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi joheino 12.03.2002.

  1. joheino

    joheino Member

    Liittynyt:
    12.03.2002
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Huomasin anttilassa olevan 1.3G:n cdr levyja 4 epan hintaan ??? mikä tekniikka on kyseessä. ja millä ohjelmalla voi katsoa VCD ja SVCD:tä koneella?

    Tää on mahtava paikka toivottavasti jaksat(te) pyörittää tätä paikkaa
     
  2.  
  3. yomannain

    yomannain Member

    Liittynyt:
    07.02.2002
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sounds bullshit to me..
     
  4. Khauron

    Khauron Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    1,112
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Kyllä nuo levyt ihan aitoja ovat (1.3 GB), ja eivät edes pahan hintaisia. Ainoa vain, että niitä pystyy polttamaan _vain_ Sonyn Double Density (DD) polttimilla. Ja niitä taas ei paljoa näy. Yhden olen tainnut itse nähdä...

    Normaaleissa polttimissa levyt näkyvät ihan tavallisina 1300 MB / 2 = 650 MB:nä.
    No worth of buying...

    Ja VCD / SCVD -leffoja voit katsoa ihan millä ohjelmalla vain, mikä ymmärtää codeceitten päälle jotain. Itse tykkään Zoom Playeristä ja Radlightista...
     
  5. ricardo

    ricardo Guest

    Noita Sonyn DD-writereita on saatavilla pienellä varoitusajalla esim.verkkokauppa.comista hintaan 136 euroa.Ongelmana vaan taitaa olla se,että näitä DD-levyjä ei muut soittimet toista.
     
  6. private

    private Guest

  7. Stude

    Stude Guest

    Tarkennetaan sen verrran,että Sony ei ole ainoa,joka tarjoaa polttavissaan DD-tuen.
     

Jaa tämä sivu