1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

CD:n poltto ongelma..

Viestiketju Musiikki-CD-levyjen varmuuskopiointi -osiossa. Ketjun avasi Laja123 15.12.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Laja123

    Laja123 Member

    Liittynyt:
    15.12.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli pitäis polttaa muutama biisi levylle, mutta ongelmia tuli..

    Olen siirtänyt media playerin kautta haluamani biisit tyhjälle levylle. Kun biisit ovat levyn tallennusluettelossa, painan "Aloita levyn tallentaminen". Sitten se alkaa tallentamaan niitä jonka jälkeen biisin viereen tulee "suoritettu". Kun kaikki biisit on "suoritettu" niin eikö biisit pitäisi jo olla levylläni?
    Mutta kun otan cd pois ja laitan uudestaan , niin tyhjää näyttää.. Ja nytten kun otan sitä pois ja laitan uudestaan niin nyt tämä kone ei edes välillä löydä koko cd levyä ja tallentamani biisit eivät ole siellä. Olen myös kopioinut biisit sinne kansioon joka avautuu, mutta silloin kun yritän kuunella ps2:sta, dvd:stä tai cd-soittimesta, niin tulee "Disc-error" tai sitten siellä ei olisi muka yhtään biisejä. Mutta kun taas laitan koneeseen niin se avaa ne mediaplayerissä ihan niin kuin haluasinkin..

    Saattaa kuulostaa HIEMAN SEKAVALTA, mutta pointtini on se että tuntuu kuin levy reistailisi tai koneessani olisi jotakin vikaa , kun ei aina edes LÖYDÄ koko levyä.. Empä tiiä :D Ja sitten kun olen pari kertaa päässyt tallentamaan biisejä levylle, niin ei ole enään siellä kun seuraavan kerran laitan levyn sisään.
    WTF!?
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu